2026-07-28, 17:42
Medlem
Starobrnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
En Sd-bög kan bli ett intressant samtal!
Finns säkert vettiga bögar bland de lågutbildade rasistiska bonnläppar som gillar Sd. Sd liksom liberala jag accepterar homos, men är emot destruktiv indoktrinering mot dagisbarn och unga skolbarn.
Citera
2026-07-28, 17:57
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Snarare är han så jävla ful att inte ens en bög vill knulla honom!

Bögar kan många gånger se bra ut, så är det faktiskt, rent estetiskt. Men om man skall generalisera så försöker bögar hålla en viss stil och klass jämfört med flator som bara verkar skita i allt, fetta till sig och tvärt sluta med kroppshygien. Dick är visserligen liten och fet, men han har verkligen inte tappat stilen.

Med tjejer är det ju så att lite hull klämmer åt och ökar friktionen. Kanske är det så även med killar, det kan i så fall tillföras plus-sidan hos Dick. Ett kap ör den som vill ha det riktigt mysigt?
Citera
2026-07-28, 21:51
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baliser
Han Max på DN har en poäng. Det här forumet avskyr både islamister och HBTQ-personer. Därför är det ganska ointressant att läsa när de ställs mot varandra på ett fejkat sätt.

Jag tror det är TQ som är problemet. Att ständigt klumpa ihop HB med TQ, och resten av de alfnumeriska symbolerna (samt symboltecken), är att göra HB en otjänst.
Citera
2026-07-29, 02:42
Avslutad
Citat:
Snarare är han så jävla ful att inte ens en bög vill knulla honom!

Det blev inget svar hur SD hatar hbtq? Precis som alltid när vänstern vräker ur sig skitsnack utan att våga stå för uttalandet.
Citera
2026-07-29, 02:56
Avstängd
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fatiguewar
Det blev inget svar hur SD hatar hbtq? Precis som alltid när vänstern vräker ur sig skitsnack utan att våga stå för uttalandet.

Det är väl för fan bara att hänga med i samhällsdebatten eller bor du under en sten?
Citera
2026-07-29, 03:01
Avslutad
Citat:
Det är väl för fan bara att hänga med i samhällsdebatten eller bor du under en sten?

Kan du berätta hur SD är emot hbtq?

Edit: Eller som du sa, hatar hbtq. Nej det kan du inte, för det är inte sant.
Senast redigerad av Fatiguewar 2026-07-29 kl. 03:21.
Citera
2026-07-29, 06:30
Medlem
Belters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robix100
Vem skulle en pride-deltagare bjuda hem på fest? En islamist eller en SD-bög?

Ingen homo från SD eller islamist är säkert det svaret officiella svaret

Men jag tror att en homo från SD är ett stort Nej!

En islamist är ett stort Ja!
Skulle inte bjuda någon som startar barnsliga trådar på fb iallafall. Man har ju sina gränser.
Citera
2026-07-29, 09:00
Medlem
Balisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
Jag tror det är TQ som är problemet. Att ständigt klumpa ihop HB med TQ, och resten av de alfnumeriska symbolerna (samt symboltecken), är att göra HB en otjänst.
Ja, det var väl bara asexuella som inte fick vara med. Men jag minns att jag ett tag var tvungen att lära mig HBTQIA+. HB är så att säga normalt avvikande medan resten är mer eller mindre tossigt.
Citera
2026-07-29, 09:07
Medlem
Anybodykillers avatar
Citat:
Han Max på DN har en poäng. Det här forumet avskyr både islamister och HBTQ-personer. Därför är det ganska ointressant att läsa när de ställs mot varandra på ett fejkat sätt.
Jag tror som Max att en pride-deltagare hade bjudit in till trekant med både islamisten och sd:aren. En form av kukensdiplomati i frågan.
Citera
2026-07-29, 09:19
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ja, det var väl bara asexuella som inte fick vara med. Men jag minns att jag ett tag var tvungen att lära mig HBTQIA+. HB är så att säga normalt avvikande medan resten är mer eller mindre tossigt.

Senaste är MMIWG2SLGBTQQIA+, enligt en kanadensisk parlamentsledamot.

Missing and Murdered Indigenous Women, Girls, Two-Spirit, Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender, Queer, Questioning, Intersex, and Asexual Inclusive of all other sexual orientations and gender identities not explicitly named.

https://www.tiktok.com/@nowtoronto/video/7626820857196809485

Försvunna och mördade kvinnor klumpas alltså ihop med t.ex. Q nummer 2: Q (Questioning): Individuals actively exploring their own sexual orientation or gender identity.

Förkortningarna liknar mer och mer en utskrifter från en tysk Enigmamaskin från andra världskriget.
wgrxm sigyv zmlnn uqgvh ytftd qdyzd ttcgh fgycm ylujp...
Citera
2026-07-29, 10:04
Medlem
Brain Damages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit
Det finns nästan inga bögar inom SD, och knappt några bögar som är höger överhuvudtaget. De få som finns är de som helt nobbat RFSL och HBTQ som organisationer, och endast tänkt själv. Dessa har blivit höger såklart.
Totalt BS! Det finns många politiskt aktiva homosexuell i SD och övriga tidöpartier.
Citera
2026-07-29, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robix100
Vem skulle en pride-deltagare bjuda hem på fest? En islamist eller en SD-bög?

Ingen homo från SD eller islamist är säkert det svaret officiella svaret

Men jag tror att en homo från SD är ett stort Nej!

En islamist är ett stort Ja!

Jag tror att en pridebög väljer en islamist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in