Citat:
Ursprungligen postat av
Ajogen
?? va ??
Vi gjorde ju massvis med saker som Fauci tvingade på USA och resten av världen. Om det är någon som skall tackas är det Tegnell.
Fauciförhören handlar om att medicinforskningen är djupt korrupt och vi använder oss av de medicinerna.
Är det verkligen så svårt att lägga ihop två och två?
Ledsen för dig, även denna gång så hade delstater och andra länder helt det i egna händer.
Så sluta ljug nu, för ingen går på det och även du vet om att det inte är så.
Och ändå inbillar du dig folk ska gå på ditt ljugande, mycket fascinerande.
Tvinga
Med vapen och hot?
Nope, det vet vi aldrig existerat, så sluta ljug nu din fåne.
Citat:
Ursprungligen postat av
Master.Palm
För att han är dum i huvudet, kan inte tänka mig något annat.
Måste vara så, för om de frågorna var intressanta.
Så kanske de skulle pratat med rätt personer istället?
Och med Fauci, han gör ingen medicinforsking, på sin höjd läser om den.
Citat:
Ursprungligen postat av
korrektamund0
Nej, det har ingen betydelse om filen ligger på infrastruktur som ägs av en myndighet. Den kan fortfarande anses vara privat, och du har fått de exakta kriterierna för vad som utgör privata papper enligt LAGEN.
Som jag förklarade har myndigheten rätt att läsa och undersöka den, men man har inte rätt att offentliggöra den om den anses vara privat.
Hör av dig.
Det än mer intressanta, varför får vi inte robbas dator och Rands daotr osv...osv...
Hyckleri på högsta nivå.
Och det som gör så man hånflabbar åt dom, det är för Rand varnat staten ska göra det Rand gjorde.
Men såklart i fascismen så lever man inte efter sina egna regler.
Sicka jävla stolpskott, och det som får en skratta än mer är hur de inbillar sig ha en betydelse för något, eller att de inte förstår att en del är av den förutsättningslösa diskussionen/tankarna, för dårar som detta tar helt plötsligt saker på orden, som de normalt inte gör med annan läkefrågor, där de inbillar sig att semantik gör så att det betyder annat.
Och detta fast de använder ett språk som inte är till för tolkas om.
Ett bra exempel där är blodprover och testar positivt/negativt, och positivt betyder negativt för individen och vice versa.
Men här då används det som att göra om det till att Fauci gjort fel, fast han inte ens gjort det dom påstår i många fall.
Som tex styra delstater och länder, för det är ju bara rappakalja.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ajogen
Jag tror inte på dig. Du ljuger ju om vad som sägs, och om vad jag säger nu.
Och ändå står du där med inget, v i vet alla det är du som ljuger ljuger och åter ljuger, och du tror ingen märker.
Mycket fascinerande.
Och det är lite så jag hoppas att 5:e flyger, för det kommer inte bli roligt för många republikaner senare

Ska vi gissa på bara rinner ut i sanden sam brukligt?