2026-08-05, 23:07
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Ja, det står något där. Vad jag efterfrågade var om du hade en länk till information som bekräftade att det som påstods faktiskt var sant. Om du inte har det är det enkelt att säga det.

"Nej, jag vet inte om det där är sant"

Rand Paul skulle må bra av att anamma den vanan även i förhören som han håller med Fauci i senaten, vad det verkar.
Så du säger alltså att artikeln ljuger då alltså.

Vi vet redan att det gjorts både rapport och avklassificering av e-mail så du får bevisa att det inte stämmer nu.
Citera
2026-08-05, 23:12
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Men du diskuterar ju helt andra saker än vad vi diskuterar.

Tycker du inte att Fauci bör ställas inför rätta, eller åtminstone krävas på svar över att ha hämmat utvecklingen av och stympat barn?
Nej. Det är du som ständigt duckar och byter spår för att du är RFKjrs groupie.

Nej. Jag anser inte han ska ställas inför rätta.

Ser du risken med undantagstillstånd som Trump kan utlösa och skylla på mässling alt om en ny pandemi uppstår. Skylla på invandrare, sätta in ICE?

Den initiativlösa Kennedy som nu vill ha Wuhansupporter bredvid sig kan ju vara ett steg därhän.
En slags kedjehändelse där RFKjr aktiverade den rabiessmittade Paul.
Citera
2026-08-05, 23:12
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Så du säger alltså att artikeln ljuger då alltså.

Vi vet redan att det gjorts både rapport och avklassificering av e-mail så du får bevisa att det inte stämmer nu.
Haha, nej principen om att styrka sina argument gäller även här, Jag efterfrågade om du kunde styrka uppgifterna om att den kända "skrönan" om den virusforskare som skall ha "kastats ut från ett fönster" enligt en skröna, och "från ett tak" enligt en annan. Varit "biovapenforskare", enligt dig.

Och då frågade jag om du kunde styrka uppgifterna, och nu verkar det som att du bekräftar att det kan du inte. Var det så svårt att erkänna det?

Och framför allt undrar jag på vilket sätt detta skulle ha med Rand Pauls förhör med Fauci att göra? Jag får inte ihop det här riktigt. Kan du förklara. Du kanske har fler skrönor på lager som vi kan få kika på?

Hör av dig om du trots allt skulle hitta något som bekräftar det du säger.
Citera
2026-08-05, 23:13
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Nej. Det är du som ständigt duckar och byter spår för att du är RFKjrs groupie.

Nej. Jag anser inte han ska ställas inför rätta.

Ser du risken med undantagstillstånd som Trump kan utlösa och skylla på mässling alt om en ny pandemi uppstår. Skylla på invandrare, sätta in ICE?

Den initiativlösa Kennedy som nu vill ha Wuhansupporter bredvid sig kan ju vara ett steg därhän.
En slags kedjehändelse där RFKjr aktiverade den rabiessmittade Trump.
Vadå duckar och byter spår? Jag tar det ju tillbaka på spåret.

Jag kan inte tolka det som annat än att du anser det är ok att barn dog och hämmades av covid responsen Fauci drev igenom. Och så får man tycka om man vill.
Citera
2026-08-05, 23:17
Medlem
develis avatar
Citat:
Vadå duckar och byter spår? Jag tar det ju tillbaka på spåret.

Jag kan inte tolka det som annat än att du anser det är ok att barn dog och hämmades av covid responsen Fauci drev igenom. Och så får man tycka om man vill.
Lägg ner med dina halmgubbar.
Hur fan skulle jag tycka att Fauci skulle ställas inför rätta på bas av dina ogrundade påståenden?

Jag är väl inget MAHA mähä likt dig.

Har du nån tanke kring att detta är ett spel för galleriet ur ett större sammanhang?

MAGA är losers enligt polls.
Citera
2026-08-05, 23:18
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Det är ju EXAKT det jag säger, att Rand Paul SÄGER att NIH finansierade GoF. Och nu bekräftar du alltså att det är så. Bra! Nu börjar vi komma någon vart.

Fauci har dessutom helt rätt. "Sen. Paul, you do not know what you're talking about, quite frankly."

Hör av dig.

Citat:
Nej jag tror inte vad det är jag läser!

Fauci said he "never lied before the congress" and stood by his assertion that the
NIH did not fund GOF research at the Wuhan Insitute of Virology. He said: "Sen.
Paul, you do not know what you're talking about, quite frankly."

Alltså sån äcklig liten lögnare du är!

Fauci ljög under ed! Och därför behövde han bli benådad av Biden.

Citat:
Haha, nej principen om att styrka sina argument gäller även här, Jag efterfrågade om du kunde styrka uppgifterna om att den kända "skrönan" om den virusforskare som skall ha "kastats ut från ett fönster" enligt en skröna, och "från ett tak" enligt en annan. Varit "biovapenforskare", enligt dig.

Och då frågade jag om du kunde styrka uppgifterna, och nu verkar det som att du bekräftar att det kan du inte. Var det så svårt att erkänna det?

Och framför allt undrar jag på vilket sätt detta skulle ha med Rand Pauls förhör med Fauci att göra? Jag får inte ihop det här riktigt. Kan du förklara. Du kanske har fler skrönor på lager som vi kan få kika på?

Citat:
Det här är patologiskt nivå av mytomani.

Jag har nu visat för dig att Fauci ljög under ed om GoF finansiering av NIH till Wuhan.

Jag har också visat att du är vidrig hycklare utan dess like.

Att du tar Fauci i försvar över det här gör dig till en samhällsfara. Han har orsakat död av miljontals människor.

Citat:

Ja alltså efter det här beteendet av dig så handlar det ju inte om att jag inte kan styrka utan att du har något fel i huvudet där bevis inte är bevis eller något.

Kan du visa att artikeln ljuger? nej.

Det är en sån uppenbar strategi du har. Du har motbevisats och blivit påkommen med att ljuga om och återigen.

Fauci ljög under ed, därför blev han benådad. GoF bedrevs i Wuhan och det är ifrån labbet covid kom ifrån.
Citera
Medlem
Laureths avatar
Citat:
Infoga gärna en länk eller ett citat när du påstår att någon sagt eller skrivit något, så slipper du framstå som en substanslös tramsare.

Nämen vad förvånad jag blir. Du skräpar ner mer istället för att söka upp informationen du säger dig söka..

Förstå att ingen annan än du framstår som tramsig för den som läser några sidor bakåt i tråden. Ajogen länkar den på din begäran.

Jag är inte ens en del i den här diskussionen, men det är mitt ansvar att se till så att du går igenom källorna som din meningsmotståndare ger dig? Gå till din lilla klocka uppe i högra hörnet och se om Ajogen kanske har citerat dig och givit en länk istället.

Nej jag tänker inte ge dig den, jag vill se om du fortsätter på den här linjen.
Citera
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Lägg ner med dina halmgubbar.
Hur fan skulle jag tycka att Fauci skulle ställas inför rätta på bas av dina ogrundade påståenden?

Jag är väl inget MAHA mähä.

Har du nån tanke kring att detta är ett spel för galleriet ur ett större sammanhang?

MAGA är losers enligt polls.
Är mina påståenden om att barns utveckling hämmades och att det dog barn av covid vaccinet?

Nu får du förklara dig!
Citera
2026-08-05, 23:20
Medlem
develis avatar
Citat:
Är mina påståenden om att barns utveckling hämmades och att det dog barn av covid vaccinet?

Nu får du förklara dig!
Snacka om att du vill projicera din egen skit om att bara två barn dött i mässlingen.
Behåll det kaninhålet och svara på om du fortfarande skulle applådera om det är ett politiskt rävspel att dra fram Fauci just nu.
Senast redigerad av develi 2026-08-05 kl. 23:23.
Citera
2026-08-05, 23:23
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ja alltså efter det här beteendet av dig så handlar det ju inte om att jag inte kan styrka utan att du har något fel i huvudet där bevis inte är bevis eller något.

Kan du visa att artikeln ljuger? nej.

Det är en sån uppenbar strategi du har. Du har motbevisats och blivit påkommen med att ljuga om och återigen.

Fauci ljög under ed, därför blev han benådad. GoF bedrevs i Wuhan och det är ifrån labbet covid kom ifrån.
Det är en hel del konstigheter med dina skrönor och lögner.

Citat:
nä men du skämtar!?

Hahahahaha!!

Råttan i pizzan!

En patogensmugglare 'snubblar' ut ur en byggnad á la Putin när en pandemi av samma typ av virus som han smugglade börjar i samma stad som labbet han jobbade i och det är en "råtta i pizza" historia.
Har du några uppgifter som bekräfta att en "patogensmugglare" 'snubblar' ut ur en byggnad. Du verkar bra insatt. Kan du styrka någr av de här uppgiterna eller är det lögner som vanligt när det kommer från dig?

Citat:
Det står ju klart och tydligt i artikeln att det är Paul som har tagit fram de mailen.

Är du dum i huvet?
Mail? Vad svamla du nu om. Vad är det för "mail" du pratar om. Har du en länk till de mailen. Är det "mailen "som bekräftar att:

1. Zhou Yusen blev "mördad"
2. Att Zhou Yusen smugglade "patogener"
3. Att Zhou Yusen blev kastad från ett tak
4 Att Zhou Yusen blev kastad från ett fönster
5. ATt Zhou Yusen jobbade på WIV

Är det Rand Paul som bekräftat allt det där i några "mail"?

Och vad i SJÄLVA greven har dessa vansinnigheter med Rand Paul och förhöret med Fauci att göra?

Hör av dig när du har en länk
Citera
2026-08-05, 23:24
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Snacka om att du vill projicera din egen skit om att bara två barn dött i mässlingen.
Behåll det kaninhålet och svara på om du fortfarande skulle applådera om det är ett politiskt rävspel att dra fram Fauci just nu.
mmmm, nä.

Du har kognitiv dissonans om det här.

Fauci ljög om allt och barn dog tack vare honom. Det är raka motsatta till den läkared han tagit.
Citera
2026-08-05, 23:26
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Det är en hel del konstigheter med dina skrönor och lögner.

Har du några uppgifter som bekräfta att en "patogensmugglare" 'snubblar' ut ur en byggnad. Du verkar bra insatt. Kan du styrka någr av de här uppgiterna eller är det lögner som vanligt när det kommer från dig?

Mail? Vad svamla du nu om. Vad är det för "mail" du pratar om. Har du en länk till de mailen. Är det "mailen "som bekräftar att:

1. Zhou Yusen blev "mördad"
2. Att Zhou Yusen smugglade "patogener"
3. Att Zhou Yusen blev kastad från ett tak
4 Att Zhou Yusen blev kastad från ett fönster
5. ATt Zhou Yusen jobbade på WIV

Är det Rand Paul som bekräftat allt det där i några "mail"?

Och vad i SJÄLVA greven har dessa vansinnigheter med Rand Paul och förhöret med Fauci att göra?

Hör av dig när du har en länk
Ja, det framkommer ju i artikeln.

varför håller du på och upprepar frågor du redan fått svar på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in