2026-07-27, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Värst vad du lägger ditt självvärde i val av partner och din partners förflutna.
Sunt förnuft kallas det, hoppas att du finner det någon dag.
Citera
2026-07-27, 21:26
Medlem
Då kan hon sin grej med andra ord.
Citera
2026-07-27, 21:29
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrgekko321
Hon har knullat runt säkert 300 kukar, säkert i munnen också etc.

Sen vill hon ha en stabil man, vilka är ni som nappar på detta?

Man får utgå från att ovan stämmer även om det finns undantag men de tillhör någon promille
Hade du hellre blivit tillsammans med en 30 årig oskuld?
Citera
2026-07-27, 21:36
Medlem
Balisers avatar
En massa ynkliga incels som bröstar sig och vill ha jungfrur. Jag träffade mamman till mina barn när vi var över 30. Idag har alla tre akademiska yrken på hög nivå. Precis som vi själva hade. Det är rätt skönt att sticka kuken i en kvinna som har lärt sig att njuta av det.
Citera
2026-07-27, 21:39
Medlem
Citat:

Man får utgå från att ovan stämmer även om det finns undantag men de tillhör någon promille

Vad förväntar du dig av svenska kvinnor? De är notoriskt otrogna/illojala mot sina män. Det är därför jag inte ens vill röra en svensk kvinna med tång, oavsett om det är en snygg eller ful sådan då båda har haft minst 500 olika i sina tre hål. Usch.

Svenska killar har fan ingen som helst standard eller självrespekt & nöjer sig med allt som har tre knullbara hål, oavsett hur många mil dessa har. Min kvinnliga 30 åriga kollega, en typisk blondin blev knullad på säljmötet i en annan stad. Hur är hennes man? En "snäll och omtänksam man som alltid är där för henne" <--------------- hennes egna ord
Citera
2026-07-27, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Sunt förnuft kallas det, hoppas att du finner det någon dag.
Hoppas du finner din självkänsla för den kan ingen partner ge dig.
Citera
2026-07-27, 21:55
Medlem
Enterprises avatar
Citat:

Stor incelvarning på den trådstarten.
Citera
2026-07-27, 21:58
Medlem
AnonymHingsts avatar
Citat:

Mycket kvinnohat från dig. Första inlägget ska du åka till Thailand för dejta enkla kvinnor och nu nedvärderar du svenska 30+ kvinnor…

Tillhör du den kategorin som runkar mest hela dagarna?
Citera
2026-07-27, 22:15
Avstängd
Skattebrotts avatar
Citat:

Backa ett steg och förklara vad det är som är negativt med den sortens tjej som har sex, gillar det och vill prova samma sak igen med fler.

Och varför en person som INTE i lika hög utsträckning vill ha sex, skulle vara mer eftersträvansvärd.

Jag misstänker att du försöker lobba för islams oskuldsideal. Det är ju tajt kopplat till våldtäkt, att tjejen helst inte ska vilja ha sex alls, iallafall inte så mycket. Och ritualen att man stolt ska visa upp ett blodigt lakan för bröllopsgästerna, som bevis på att tjejen var så torr att hon blödde.

Nuförtiden, med smink, gym och allt, har tjejer inte hunnit bli fula vid 30 så vad är problemet?
Och vad för slags man vill ha BARN? Jag tänder på vuxna, inte på barn. Det är kvinnor som har det hormonet som gör att man blir sugen på att gosa med barn, inte män. Oxytocin heter det.
Senast redigerad av Skattebrott 2026-07-27 kl. 22:17.
Citera
2026-07-27, 22:16
Avstängd
Skattebrotts avatar
Citat:

"Säkert i munnen också". Du pratar som en 12-åring som nyss hört talas om oralsex... Åk hem!
Citera
2026-07-27, 22:16
Medlem
Citat:

Jag gillar sin tråd ts. Detta får en att påminnas om gamla flashback 😎.

Har du inte fått fitta på 10 år så misstänker jag att de åker fast direkt och sen så trillar en unge ut
Citera
2026-07-27, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Ja, herregud. Hör det här tankegodset hemma i ett välutvecklat land år 2026? Och när var såna här löjliga trådar lite edgy här på forumet? När jag gick på högstadiet typ. Fy fan så jävla efter, pinsamt och off.

Haha verkligen sant!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in