2026-07-27, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellanbob
Känner du några kvinnor överhuvudtaget? Väldigt skum syn på kvinnor och på familjebildning.

Ja, därav mina insikter av hur de fungerar
Citera
2026-07-27, 19:46
Medlem
lagfrukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha4life
Incelsarna flödar i tråden ser jag. Min fru var 30 plus och hade inte haft så många kukar och inte hade jag haft så många fittor heller. Vi var båda relativt rena.
Gick du på den finten?
Citera
2026-07-27, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Får en känsla att du är den som tjejerna alltid nobbar och du är bitter för du inte får ligga och ingen vill ha dig.
Själv har jag levt livet och lekt runt. Det har min respektive också. Så det skrattar vi åt tillsammans vilka dumheter man gjort😉
Vem bryr sig om trekanter, gruppsex, offentligt sex mm om man är kär?

Man lever bara en gång så man ska ha roligt.

Vi hoppas du blir av med oskulden så får du berätta hur du upplevde det😂

Självklart roligt. Säger inget om det. Har haft mitt roliga också.

Men skaffa barn med en sådan kvinna?
Citera
2026-07-27, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lagfrukt
Gick du på den finten?

Hahahaha så jävla roligt
Citera
2026-07-27, 19:54
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrgekko321
Självklart roligt. Säger inget om det. Har haft mitt roliga också.

Men skaffa barn med en sådan kvinna?

Spelar väl ingen roll om hon levt runt också som vi andra?
Vi lever och nu och det är muslimer som vill ha oskulder.
Tycker alla förtjänar kvinnor som kan sin sak och bra erfarenhet. Blir så mycket enklare då och sedan tror jag många blir bättre föräldrar om man lekt av sig.

Eller är du muslim tro?
Citera
2026-07-27, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Det är desperata personer som lever i förnekelse.

Citat:
Ursprungligen postat av litenbokstav
kan inget annat än att hålla med

Citat:
Ursprungligen postat av lagfrukt
Gick du på den finten?

Citat:
Hahahaha så jävla roligt

Inväntar vi han som ville knulla henne men som inte fick knulla henne? Haha
Citera
2026-07-27, 20:02
Medlem
Citat:
Spelar väl ingen roll om hon levt runt också som vi andra?
Vi lever och nu och det är muslimer som vill ha oskulder.
Tycker alla förtjänar kvinnor som kan sin sak och bra erfarenhet. Blir så mycket enklare då och sedan tror jag många blir bättre föräldrar om man lekt av sig.

Eller är du muslim tro?

Jo det spelar roll. Antagligen väljer hon mannen för att han har bra ekonomi inte för attraktion. Sen tröttnar hon och skiljer sig. Sen ska hon jaga topp männen igen. Sen sitter han där som ett fån med underhållsbidrag.

Nej jag är inte muslim. Men jag kan verkligen förstå hur de tänker.
Citera
2026-07-27, 20:03
Medlem
Du har nog lite livlig fantasi.. Vanliga tjejer som levt ett normalt liv har väl haft några/ flera förhållanden av olika längd när de är 30, ja, men knappast i den storleksordningen, vore väl konstigt eller något fel annars. Men du kanske tänker på ”proffs”?
Senast redigerad av marageo 2026-07-27 kl. 20:05.
Citera
2026-07-27, 20:03
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Hon har knullat runt säkert 300 kukar, säkert i munnen också etc.

Sen vill hon ha en stabil man, vilka är ni som nappar på detta?

Man får utgå från att ovan stämmer även om det finns undantag men de tillhör någon promille
Med din mor som referens. Tragiskt för dig.
Citera
2026-07-27, 20:04
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Får en känsla att du är den som tjejerna alltid nobbar och du är bitter för du inte får ligga och ingen vill ha dig.
Själv har jag levt livet och lekt runt. Det har min respektive också. Så det skrattar vi åt tillsammans vilka dumheter man gjort😉
Vem bryr sig om trekanter, gruppsex, offentligt sex mm om man är kär?

Man lever bara en gång så man ska ha roligt.

Vi hoppas du blir av med oskulden så får du berätta hur du upplevde det😂
Du må va en amerikansk-israel-pajas men du har rätt i det här fallet.

Att du har levt runt, det kan väl diskuteras.
Citera
2026-07-27, 20:06
Medlem
Ptja.. man knullade några tjejer i tonåren. Några på universitetet. Några i början av karriären. Hade några flickvänner. Sedan efter några avverkade kände jag att jag ville settlers, detta hände mig runt 35 års åldern, träffade en tjej som var 3 år yngre som har gjort samma resa som jag. Antagligen knullat några fler eftersom hon har haft möjligheten till det i egenskap av kvinna. Hon har definitivt inte knullat med lika många som jag önskar att jag hade knullat med...

Så... vad är problemet? Det är väl bra att ens partner har erfarenhet, då är det väl dessutom mer hedrande att man själv blivit vald?

Okej, hon har knullat med någon pantad snygging? Det har jag med. Och hade jag kunnat, så hade jag legat med 100 till pantade snyggingar (bakåt i tiden främst).
Hade en modelliknande tjej kommit fram vid rätt/fel tidpunkt så hade det även vart svårt att säga nej till en sådan idag, när jag är i en relation.

Så återigen ser jag inte riktigt problematiken.

Vad är det som har förstörts om en kvinna har haft 100 sexpartners på 15 år, dvs 6 st per år. Ta i beaktande att det kan inkludera en handfull knullresor till aya napa i sena tonår/ tidiga 20 års åldern.

För fan, det är väl kul om det är en tjej om vill njuta av livet?
Citera
2026-07-27, 20:10
Medlem
Tomtekukars avatar
TS har helt klart en poäng, men förstör den genom att fastna vid "300 partners". Då blir diskussionen en faktatvist om antalet i stället för principen. Frågan är egentligen om dagens män fortfarande har stolthet nog att välja en partner utifrån sina egna värderingar, eller om de förväntas acceptera vad som helst för att inte bli kallade "incel" eller "osäker". Att ha preferenser kring den person man ska bilda familj med är inte märkligare än att kvinnor har preferenser kring män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in