Citat:
Ursprungligen postat av
Eatmyshorts
Ptja.. man knullade några tjejer i tonåren. Några på universitetet. Några i början av karriären. Hade några flickvänner. Sedan efter några avverkade kände jag att jag ville settlers, detta hände mig runt 35 års åldern, träffade en tjej som var 3 år yngre som har gjort samma resa som jag. Antagligen knullat några fler eftersom hon har haft möjligheten till det i egenskap av kvinna. Hon har definitivt inte knullat med lika många som jag önskar att jag hade knullat med...
Så... vad är problemet? Det är väl bra att ens partner har erfarenhet, då är det väl dessutom mer hedrande att man själv blivit vald?
Okej, hon har knullat med någon pantad snygging? Det har jag med. Och hade jag kunnat, så hade jag legat med 100 till pantade snyggingar (bakåt i tiden främst).
Hade en modelliknande tjej kommit fram vid rätt/fel tidpunkt så hade det även vart svårt att säga nej till en sådan idag, när jag är i en relation.
Så återigen ser jag inte riktigt problematiken.
Vad är det som har förstörts om en kvinna har haft 100 sexpartners på 15 år, dvs 6 st per år. Ta i beaktande att det kan inkludera en handfull knullresor till aya napa i sena tonår/ tidiga 20 års åldern.
För fan, det är väl kul om det är en tjej om vill njuta av livet?
Läs vad du själv skriver.
Det ligger i din natur att spridda säd. Därav tänker du som du gör. I kvinnans natur ligger det i att vara återhållsam. Nu är dessa kvinnor inte det. Du får dra dina egna slutsatser.