2026-07-27, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrgekko321
Hon har knullat runt säkert 300 kukar, säkert i munnen också etc.

Sen vill hon ha en stabil man, vilka är ni som nappar på detta?

Man får utgå från att ovan stämmer även om det finns undantag men de tillhör någon promille

Du låter som en förortskille. Jag tar inte råd av sådana som dig. Varför skapar du ens trådar.
Citera
2026-07-27, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Inväntar vi han som ville knulla henne men som inte fick knulla henne? Haha
Har du barn med en kvinna som hade ett tidigare rykte som byns hora?
Citera
2026-07-27, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eatmyshorts
Ptja.. man knullade några tjejer i tonåren. Några på universitetet. Några i början av karriären. Hade några flickvänner. Sedan efter några avverkade kände jag att jag ville settlers, detta hände mig runt 35 års åldern, träffade en tjej som var 3 år yngre som har gjort samma resa som jag. Antagligen knullat några fler eftersom hon har haft möjligheten till det i egenskap av kvinna. Hon har definitivt inte knullat med lika många som jag önskar att jag hade knullat med...

Så... vad är problemet? Det är väl bra att ens partner har erfarenhet, då är det väl dessutom mer hedrande att man själv blivit vald?

Okej, hon har knullat med någon pantad snygging? Det har jag med. Och hade jag kunnat, så hade jag legat med 100 till pantade snyggingar (bakåt i tiden främst).
Hade en modelliknande tjej kommit fram vid rätt/fel tidpunkt så hade det även vart svårt att säga nej till en sådan idag, när jag är i en relation.

Så återigen ser jag inte riktigt problematiken.

Vad är det som har förstörts om en kvinna har haft 100 sexpartners på 15 år, dvs 6 st per år. Ta i beaktande att det kan inkludera en handfull knullresor till aya napa i sena tonår/ tidiga 20 års åldern.

För fan, det är väl kul om det är en tjej om vill njuta av livet?

Läs vad du själv skriver.

Det ligger i din natur att spridda säd. Därav tänker du som du gör. I kvinnans natur ligger det i att vara återhållsam. Nu är dessa kvinnor inte det. Du får dra dina egna slutsatser.
Citera
2026-07-27, 20:20
Medlem
Citat:
(FB) Fyra av tio män mellan 18 och 29 år har aldrig haft sex.

Du verkar vara en sådan verklighetsfrånvänd person som inte fattar att tjejerna ligger runt med typ 20 procent av männen. Och dessa attraktiva män gör allt möjligt äckligt med dem, sen kommer du där och ska skaffa barn när hon knullat klart? Frågor på det?

60% av alla män över 18 är gifta eller sambos, precis som 60% av alla kvinnor över 18 år är. Källa: SCB. Vi kan nog rätt strängt räkna med att de är trogna sina partners och inte "knullar runt".
Citera
2026-07-27, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Har du barn med en kvinna som hade ett tidigare rykte som byns hora?
Nej jag har inga barn.
Men om jag hade barn med en kvinna så skulle jag inte lyssna på skvallerkärringar som roar sig med att sprida rykten, sanna som osanna.
Citera
2026-07-27, 20:21
Medlem
För att dra en liknelse till näringslivet:
-De bästa ledarna anställer medarbetare som kan utmana.
-Svaga ledare anställer folk som inte är ett hot.

Slutsats:
-Hon är en våt dröm.
-Trådskaparen är.. lite osäker..
Citera
2026-07-27, 20:21
Medlem
Citat:

Man får utgå från att ovan stämmer även om det finns undantag men de tillhör någon promille

Ok. Du har blivit dumpad av någon kvinna när hon var 22 och du har aldrig kommit över henne... nu är hon över 30 och har fått barn med en bättre man än vad du någonsin kommer vara. Så nu vill du spy ut din galla över kvinnor på 30+. Genomskinligt.
Citera
2026-07-27, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Nej jag har inga barn.
Men om jag hade barn med en kvinna så skulle jag inte lyssna på skvallerkärringar som roar sig med att sprida rykten, sanna som osanna.
Jag har heller inga barn, men någon form av självrespekt måste man ju ha.
Citera
2026-07-27, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Microdargent
För att dra en liknelse till näringslivet:
-De bästa ledarna anställer medarbetare som kan utmana.
-Svaga ledare anställer folk som inte är ett hot.

Slutsats:
-Hon är en våt dröm.
-Trådskaparen är.. lite osäker..

Den var bra det ger jag dig.
Citera
2026-07-27, 20:27
Medlem
glockenreins avatar
Men lol så behöver det ju inte alls vara. Vet flera brudar som hade långa förhållanden på typ 10 år men sedan plötsligt blev singlar runt 30. De hittade snabbt nån annan som de var tillsammans med några år och sen skaffade de ungar. Tror knappast de hade ett bc på över kanske 5 pers om ens det.

Sen visst, det finns brudar som knullat runt mycket i den åldern men beror ju på personens värderingar, dvs är det en förhållandetyp eller en festtyp.
Citera
2026-07-27, 20:30
Medlem
Citat:

Det flesta skaffar barn med 30+ tjejer vad menar du? Att man blir tillsammans med en 30+ tjej och skaffar barn direkt?
Citera
2026-07-27, 20:30
Medlem
Med tanke på att genomsnittsåldern för en förstföderska är typ 30 skulle jag säga att det är högst normalt att skaffa barn när både mannen och kvinnan är över 30. Tror inte jag känner en enda kvinna som skaffat barn innan 30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in