2026-07-26, 01:53
Medlem
israelisinnocents avatar
Har haft ett par längre längre förhållanden och när sexet blir mindre än en gång i månaden vet man att man tröttnat på varann

Är väl vetenskapligt bevisat att det finns kemisk kärleksubstans som ebbar ut efter två år lagom till första bebben

Har man verkligen levt utan att få uppleva supersex fram tills man flyttar ihop och sen stendör kemin och man får nöja sig med varannan vecka.

Hur gör folk? Är det bara kvinnor som sextrejkar omedvetet?

Lite förrvirad så ni får gärna omformulera frågeställningarna
Citera
2026-07-26, 02:04
Medlem
ArtificialElegances avatar
Rollspel. Utmaningar. Retsamhet. Bus. Sluttyness.

Och att se till att man är nöjd med sin kropp och sig själv brukar göra en mer sugen...
Citera
2026-07-26, 03:26
Medlem
Grin-Days avatar
Nej! Man ska ha sex, att det skulle gå en månad mellan varven efter man varit tillsammans några år är inte bra.

Om det nu inte är så att det är två asexuella människor som blivit tillsammans.
Citera
2026-07-26, 05:35
Medlem
SmygerOmkrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av israelisinnocent
Har haft ett par längre längre förhållanden och när sexet blir mindre än en gång i månaden vet man att man tröttnat på varann

Är väl vetenskapligt bevisat att det finns kemisk kärleksubstans som ebbar ut efter två år lagom till första bebben

Har man verkligen levt utan att få uppleva supersex fram tills man flyttar ihop och sen stendör kemin och man får nöja sig med varannan vecka.

Du har inte hittat rätt person?
Jag knullar samma kvinna tre gånger om dagen, efter mer än sex års förhållande. Jag är 35+
Vad träffar du för tråkiga fruntimmer, eller har du bara dålig sexdrift?
Citera
2026-07-26, 08:07
Medlem
Bägge delar leder väl till skilsmässa till sist.

Gissar på att många blir kvar i sexlösa förhållanden för barnens skull.
Citera
2026-07-26, 08:10
Medlem
Zaedrewss avatar
Man blir gammal? Hur många kan ens tro att ens päron fortsatt har sex? De hade liksom det förr men knappast idag. De har gått förbi det stadiet. Något som kommer hända oss alla. Eller åtminstone många av oss. Att sex inte längre är viktigt. Det som binder samman.

Har man varit tillsammans i säg +30 år så har man redan gjort allt.
Citera
2026-07-26, 08:41
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av israelisinnocent

De där reglerna för relationer som någon har gjort, är inte helt anpassade till verkligheten.
Man lovar "evig trohet" om man gifter sig, men vad gör man om man växer ifrån varann så att partnern en vacker dag är en annan person?

Man lever bara en gång, inte fan ska man behöva ge upp sitt sexliv bara för att vara snäll.

Men tjata dig inte till sex, det funkar inte för då blir det bara infekterat. Vill hon inte så vill hon inte. Berätta som det är så att ni kan skiljas som vänner, alternativt om hon går med på att du får sex vid sidan om.
Citera
2026-07-26, 08:42
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Man blir gammal? Hur många kan ens tro att ens päron fortsatt har sex? De hade liksom det förr men knappast idag. De har gått förbi det stadiet. Något som kommer hända oss alla.

Att ens föräldrar misslyckats med sin relation betyder inte att jag också måste misslyckas.
Citera
2026-07-26, 08:48
Medlem
proconsuls avatar
Jag och min fru har knullat varandra i alla möjliga och omöjliga varianter i 25 år. Inget vi inte provat som vi velat prova. Vi har haft ett intensivt sexliv. Men nu känner jag mer och mer, varför knullar man?
För att det kittlar lite i kuken? För att bonda? Vi har bondat, min fru och jag, vi vet att vi kommer att hålla ihop resten av livet. Och när det gäller kittlet i kuken kan jag ju lika gärna runka, det är mindre omständigt.
Vad är grejen med sex, egentligen?
Citera
2026-07-26, 09:07
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Att ens föräldrar misslyckats med sin relation betyder inte att jag också måste misslyckas.

Misslyckats? Det är väl bara om du tror sex är allt i en relation. Har man nu redan haft all sex som finns och det blir över. Kanske man är klar med sex. Vill bara leva ihop.
Citera
2026-07-26, 09:47
Medlem
israelisinnocents avatar
Intressant,ja visst har jag tänkt tanken, finns det nåt piller man kan ta för att slippa morgonstånd

Ni som har pensionerat byxkrabaten, hur gick det till, efter hur lång tid?
Var det ömsesidigt?
Citera
2026-07-27, 00:08
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Vi har bondat, min fru och jag, vi vet att vi kommer att hålla ihop resten av livet. Och när det gäller kittlet i kuken kan jag ju lika gärna runka, det är mindre omständigt.
Vad är grejen med sex, egentligen?

Då kan man väl lika gärna fråga sig vad som är grejen med att bo med någon annan. Är det inte bättre att bo själv då så att man är fri att spela musik och rumstrera som man vill? Det är tonårstjejer som inte pallar att leva ensamma, men varför ska en vuxen man bli så svag att han lever så?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in