2021-01-02, 05:42
Medlem
Jag var inte så kåt när jag var yngre ca 18-27. Njöt ej av sex. Nu är jag 31 år och singel. Jag har en kk och det här året har det spårat. Jag är så kåt hela tiden. Jag känner att jag skulle tekniskt sett kunna knulla honom varje dag. Skriver långa sexnoveller på jobbet. Just nu medans jag skriver är jag överdrivet kåt . Har redan onanerat en gång idag och kollat på porr.

Jag känner att jag tänker på sex som en hormonell tonåring. Min teori är att jag nu börjar utforska bra sex. Har inte haft det tidigare. Nu testar jag olika fantasier. Nu vågar jag pulla och andra saker framför en kille och verkligen njuta. Och komma genom penetration. Det känns som jag kan komma fort nu också efter
som jag njuter så mkt av sex nu. Hade jag haft en stabil partner jag hade verkligen knullat så mkt. Känns som jag e svältfödd på sex. Alla ni som har haft förhållande kan ej relatera, då min längsta har varit tre månader och nu är första gången jag har kk 😍
Senast redigerad av imane89 2021-01-02 kl. 05:46.
Citera
2021-01-11, 22:57
Medlem
Jag blir sugen på partner och då vill jag inte att det ska gå för länge, då vill jag ha sex flera gånger i vecken. Men när jag är singel så kan det gå länge utan att jag blir sugen.
Citera
2021-01-11, 23:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lone star
Frugan blir speciellt kåt om det är ekonomiska framsteg. Ny bil, bostad,konsert, restaurang osv. Grå vardag no no. Samtidigt känner jag mig som en presterande bock så det är inte fel. Om jag är väldigt mesig blir det inget sex o det rekommenderar jag män. Var väldigt bestämda och tuffa så får ni mycket sex.
Tja, ni är ju åtminstone ärliga inför varann att du enbart är en vandrande plånbok och att hon är en hora som betalar med fittan för vad hon får. Den ärligheten är det inte alla som har.
Citera
2021-04-18, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imane89
Jag var inte så kåt när jag var yngre.
Nu vet jag inte om du trollar. Vilket är vanligt på internetforum. Men jag kan faktiskt stödja ditt inlägg genom en egen personlig erfsrenhet. Jag har verkligen sett kvinnor vara mer bekväma med sina roller i äldre åldern på 30+. Det är väldigt kul att de vågar visa sig vad de tycker om i livet och inte bryr sig om vad andra tycker. Det är bara idotiskt att bli nedtryckt för att man lever livet.

Det där med att inte vara kåt i åldrarna 18-27, jag känner att det både var något nytt, men samtidigt när jagvtänker efter så känns det som om fler är sådana som dig. Det är verkligen en stor skillnad på stora evengemang, till skillnad när man träffades som tonåring. Men det kan ju samtisigt beror på blygheten. Vissa var ju faktiskt bekvämma med att vara tjej och visade verkligen att de tyckte om killar!

Jag har inget mer bidrag, utan ville bara säga att jag känner igen mig mycket i det du skriver, utifrån mina kvinnliga bekanta.

Det är intressant hur vi människor fungerar! Det sägs att män förlorar sina sexlustar i äldre dar, medan kvinnor bara får den ökat. Och är de mer bekvämma med utforskningar m.m, ja, då blir det förstås ännu mer ökat sexdriv. Klart man skall njuta av livet!
Citera
2021-04-22, 18:07
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Hur är det när kvinnor som inte har mens längre har en yngre man intill sig då? Säg kvinnan är 58 och mannen är 19.

Det minns jag från mina egna tonår, då jag spände på en klimakteriekärring i 45-årsåldern som 19-åring. Hon hade betydligt torrare fetta än mina jämnåriga, och pattarna slokade på henne.

Det var som att runka rent känslomässigt. Men klart bättre än att runka ensam.
Citera
2021-04-22, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SverigeLand
Hej!
Från motsvarighet till denna tråd - https://www.flashback.org/t2975181, där någon ställt frågan hur den manliga kåtheten är. Så undrar jag hur den kvinnliga kåtheten är.

Kan det ibland kännas som om att man inte kan "styra" sig själv och blir alldeles galen?

Har kåtheten alltid det biologiska klockan att göra eller kan ni kvinnor också bli väldigt sugen på samlag om ni inte haft det på länge?
Små kärringar ska inte ges njutningen. De blir pilska oavsett. Du får inte låta dem spinna iväg! Det är du med din fallos som bestämmer!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in