Citat:
Ursprungligen postat av
imane89
Jag var inte så kåt när jag var yngre.
Nu vet jag inte om du trollar. Vilket är vanligt på internetforum. Men jag kan faktiskt stödja ditt inlägg genom en egen personlig erfsrenhet. Jag har verkligen sett kvinnor vara mer bekväma med sina roller i äldre åldern på 30+. Det är väldigt kul att de vågar visa sig vad de tycker om i livet och inte bryr sig om vad andra tycker. Det är bara idotiskt att bli nedtryckt för att man lever livet.
Det där med att inte vara kåt i åldrarna 18-27, jag känner att det både var något nytt, men samtidigt när jagvtänker efter så känns det som om fler är sådana som dig. Det är verkligen en stor skillnad på stora evengemang, till skillnad när man träffades som tonåring. Men det kan ju samtisigt beror på blygheten. Vissa var ju faktiskt bekvämma med att vara tjej och visade verkligen att de tyckte om killar!
Jag har inget mer bidrag, utan ville bara säga att jag känner igen mig mycket i det du skriver, utifrån mina kvinnliga bekanta.
Det är intressant hur vi människor fungerar! Det sägs att män förlorar sina sexlustar i äldre dar, medan kvinnor bara får den ökat. Och är de mer bekvämma med utforskningar m.m, ja, då blir det förstås ännu mer ökat sexdriv. Klart man skall njuta av livet!