2026-08-03, 15:25
Medlem
En man som inte har någon sexlust kan lika gärna lägga sig ned och dö. Ett förhållande utan sex kallas vänskap inte förhållande.
Citera
2026-08-03, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
En man som inte har någon sexlust kan lika gärna lägga sig ned och dö. Ett förhållande utan sex kallas vänskap inte förhållande.

Nog för att jag tycker att det intima är viktigt men att påstå att män som har fått en dipp i lusten lika bra kan dö är väl att vara överdrivet dramatisk.
Sex och intimitet är som alla redan vet inte enbart kuken-i-fittan. Och problem är alltid till för att lösas.
Citera
2026-08-06, 10:36
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
... lita på att det är som jag säger...

Uppskattar att du som vältränad med bra testo-värde delar med dig. Det finns fler vägar till att "tröttna på sex" men du har kommit dit med sex, och många år med sex-med-kärlek. Du har 'Den stora kärleken' den med åtrå och vänskap genom alla år. Det man inte vet vad det är om man inte varit där.
Senast redigerad av FedupFlorence 2026-08-06 kl. 10:51.
Citera
2026-08-06, 12:49
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Uppskattar att du som vältränad med bra testo-värde delar med dig. Det finns fler vägar till att "tröttna på sex" men du har kommit dit med sex, och många år med sex-med-kärlek. Du har 'Den stora kärleken' den med åtrå och vänskap genom alla år. Det man inte vet vad det är om man inte varit där.

Så ät det nog. De flesta vet nog inte hur ett riktigt bra förhållande ser ut. De flesta förhållanden, som jag ser det, bygger på transaktioner. Sex, pengar, trygghet, status, det finns många anledningar. De som håller ihop bara för att de vill vara tillsammans är nog färre.
Citera
2026-08-06, 22:47
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Så ät det nog. De flesta vet nog inte hur ett riktigt bra förhållande ser ut. De flesta förhållanden, som jag ser det, bygger på transaktioner. Sex, pengar, trygghet, status, det finns många anledningar. De som håller ihop bara för att de vill vara tillsammans är nog färre.

Helt klart så. Därav att antal människor som är i relationer minskar. När en relation blir mer och mer transaktionell blir det lättare att göra en värdering om relationen är värd det eller inte och idag anser allt fler att så inte är fallet.

// CC
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in