Citat:
Ursprungligen postat av Bobbyboi
På temat 7:de oktober, vad tror DU att hamas-daddeltramparna ville/trodde att de skulle kunna åstadkomma med att slakta/våldta/tillfångata oskyldiga kvinnor och barn? Trodde de/du att judarna skulle dra upp sina tältpinnar och genast lämna Israel? Nu är förvisso bristande kognitiv förmåga en förutsättning för att tillbe den pedofile krigsherrens lära, men även dessa idioter BORDE väl kunnat räkna ut att det ENDA resultatet av deras terroraktion är och förblir lidande för det "palestinska" folket?
Daddel-tramparna i hamas mördade väl ca. 1,195 individer snarare än 700?
https://en.wikipedia.org/wiki/October_7_attacks
Frågan var dock vad du och daddel-tramparna trodde att de skulle "uppnå" genom sin terroraktion och massmord, om inte än mer lidande för det "palestinska" folket?
På temat 7:de oktober, vad tror DU att hamas-daddeltramparna ville/trodde att de skulle kunna åstadkomma med att slakta/våldta/tillfångata oskyldiga kvinnor och barn? Trodde de/du att judarna skulle dra upp sina tältpinnar och genast lämna Israel? Nu är förvisso bristande kognitiv förmåga en förutsättning för att tillbe den pedofile krigsherrens lära, men även dessa idioter BORDE väl kunnat räkna ut att det ENDA resultatet av deras terroraktion är och förblir lidande för det "palestinska" folket?
Daddel-tramparna i hamas mördade väl ca. 1,195 individer snarare än 700?
https://en.wikipedia.org/wiki/October_7_attacks
Frågan var dock vad du och daddel-tramparna trodde att de skulle "uppnå" genom sin terroraktion och massmord, om inte än mer lidande för det "palestinska" folket?
Hur många de dödade är svårt att säga iom att Israel dödade en hel del israeler genom sitt Hannibaldirektiv men jag syftade på civila offer, vilket var 828 civila, varav 36 barn (missminde mig).
Som sagt: du får fråga Petronius hur massmördare tänker när de utför sina grymheter. Både Hamas och IDF verkar ju gå igång på att massmörda civila och avrätta barn så det kanske var hela poängen. Fan vet jag? Det jag vet är att Hamas bestämde sig för att mörda en massa civila och sen ville inte IDF vara sämre så då mördade de ofantligt många fler civila.