2026-07-16, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterBister
Då är vi två. Jag bedömer mig om att förstå väldigt mycket, men varför så många svenskar faktiskt vill fördärva sitt eget land övergår till och med mitt förstånd.

Ja jag undrar om dom ser samma verklighet som en själv.
Det gäller ju inte bara oss i Sverige utan i Europa generellt.
Eller så ser dom problemen men intalar sig själva med ord som:
” Nåja jag är iallafall inte rasist”
Citera
2026-07-16, 14:47
Medlem
Sverige har blivit slutstation för alla muslimska länders smuts och avskräde.
Citera
2026-07-16, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonen56
Jaha? Men det finns 60 muslimska länder sa du ju själv här i tråden...

Och det finns bara ett Sverige, där ni dessutom inte passar in... Så då är det ju jävligt dumt att välja det..

Jag är född här. Fungerar jättebra.
Citera
2026-07-16, 14:49
Avstängd
StormuftinMagdas avatar
Om du är stark och vacker som Stormuftinmagda så blir du omtyckt av muselmanerna.
Men om du är den stereotypiska blekfeta svennetypen som ursäktar din egen existens, en politiskt korrekt ynkrygg som inte har någon vetskap om världen öht.
Då kan du råka riktigt illa ut, muselmanerna respekterar endast styrka.
Kommer du med en uppnosig politiskt korrekt attityd så blir du genomskådad av muselmanerna.

Vår krigarkonung, vår landsfader Kalle dussin vann muselmanernas respekt flera gånger.
Varför? Jo eftersom han var en riktig karl, men manjoriteten av svenska män är inte som stormuftinmagda och superhunken Karl. Majoriteten av svenska män är patetiska ynkryggar som blir hunsade av kvinnor, främmande makt och kroknäsornas giftiga ockupationsmakt.
Det är ingen som respekterar en insekt, en jobbig insekt trampar man på.
Insektshotellet Sverige ser ut som det gör pga fittpiskade svenska män.
Ni vurmar om Israel, Usa, judiska krig, sionism, hbtq, Nato, Eu och ni förkastar er egen historia.
Vilket typ av samhälle förväntar ni er här i insektshotellet Sverige?
Citera
2026-07-16, 14:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Wario-Man
Jag är född här. Fungerar jättebra.

Uppenbarligen inte då läsförståelsen inte verkar vara din bästa sida... Du sa ju nyss att det skulle komma mer..

Får hoppas att du betalar tillbaks för SFI..
Citera
2026-07-16, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Din fråga faller vid "hört talas om". Din konfirmeringsbias gör att du enbart minns brott som passar din agenda. I princip kan du tro att samtliga brott i Sverige utförs av invandrare. Det är ju bara att strunta i alla svenska brott.

Din fråga är lätt besvarad. 25% av alla brott i Sverige utförs av invandrare som döms till fängelse, varav 7.5% av europeer och nordbor och 7% asiater. Nordbor verkar utföra fler brott i Sverige än MENA. Det är norrmän du ska vara rädd för?
https://www.dagensjuridik.se/nyheter/sa-stor-andel-av-landets-fangar-ar-utlandska-medborgare/
Finns enstaka brott med helt annan statistik t.ex våldtäkter där väl 65% är utlänningar. Men det är ett oerhört litet brott sett till antal.

Men vilka är dom nordborna du refererar till?
Är det Ali som är svensk medborgare?
Är det Mustafa som är född i Sverige men som inte är svensk!

Jag talar om brott såsom misshandel, nord, våldtäkter och gängkriminalitet.
Kom inte åh påstå att Kalle, Erik och ligisten Bjarne från Norge är överrepresenterade i den statistiken.
Citera
2026-07-16, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anslut
TS skulle ju med hjälp av vänner spela fulla, kasta ölburkar omkring sig, vara nakna och spela vit makt. Då kan det leda till att araberna försvinner och letar upp ett nytt revir.

Jag lyssnar inte på vit makt musik!
Citera
2026-07-16, 14:54
Medlem
ansluts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClaesDrutt

Njut av mångkulturen då. Annars kör öppna landskap på repeat.
Citera
2026-07-16, 14:55
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Men vilka är dom nordborna du refererar till?
Är det Ali som är svensk medborgare?
Är det Mustafa som är född i Sverige men som inte är svensk!

Jag talar om brott såsom misshandel, nord, våldtäkter och gängkriminalitet.
Kom inte åh påstå att Kalle, Erik och ligisten Bjarne från Norge är överrepresenterade i den statistiken.
Så du har rätt och statistiken fel. OK.

Vet inte om du tänkt på det, men du resonerar som MENA. Vi andra går på kunskap. Det ger ett bättre land.

Det är inte något konstigt om en massa norrmän begår brott i Sverige, en massa svenskar begår också brott i sitt grannland.

I princip är brott förbjudet i Islam och arabiska länder har oerhört få brott. De får inte ens dricka alkohol och absolut inte punda. Så extremt löjligt att diskutera detta. Sverige och svenskar är inget ideal alls när det gäller brott.
Citera
2026-07-16, 14:55
Medlem
lagfrukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonen56
Uppenbarligen inte då läsförståelsen inte verkar vara din bästa sida... Du sa ju nyss att det skulle komma mer..

Får hoppas att du betalar tillbaks för SFI..
"Komma mer!"

Som om invällare skulle vara oberäknerligt som sand och alldeles outsinligt.
Citera
2026-07-16, 14:59
Medlem
lagfrukts avatar
Citat:
Spela bara kristen Metallica så skiljer man lätt agnarna från vetet.
Citera
2026-07-16, 14:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lagfrukt
"Komma mer!"

Som om invällare skulle vara oberäknerligt som sand och alldeles outsinligt.

Och som att de skulle ha något att säga till om den dagen alla tröttnar på dem och Sverige reser sig..

De verkar inte fatta att vi är landet som har har tagit kamp mot Ryssen! Och vunnit...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in