Citat:
Ursprungligen postat av
Berit85
1. Jag har aldrig använt Tinder.
2. Mängden energi du lägger på att måla upp scenarior ur mitt liv är häpnadsväckande.
3. Jag skrev att dessa män är bra i sängen. Om det hade varit nog för att bygga ett bra förhållande så hade jag definitivt varit lyckligt gift idag
4. Jag hade gärna besvarat dina drågor om mina äventyr på singelmarknaden om du hade haft ett genuint intresse och varit nyfiken. Men du vet ju redan allt (om mig) så det är nog bättre att du fortsätter leverera svaren. Rättare sagt: dina vilda fantasier om en för dig helt okänd människa... obehagligt!
Bye looser!
1. Nu kommer ditt behov att bevisa mig fel fram igen. Vilken app använder du då?
2. Nej, jag lägger ingen som helst energi på detta, lol. Tar det massa energi för dig att skriva på Flashback?
3. Jag har försökt att förklara för dig att de bra svenska männen är utanför din räckvidd, vilket du nog vet innerst inne.
4. Varför skulle jag vara intresserad av att veta en trasig kvinnas upplevelser på singelmarknaden? Här pratar vi om villfarelsen att svenska kvinnor skulle föredra negrer och babbar. Jag dejtade friskt innan jag hittade min partner och kvinnorna berättade om sina upplevelser. De som pratade som dig var väldigt trasiga. Så jag utgår från erfarenhet.
Så, har jag fel? Har du ett städat liv och allt är underbart får du gärna förklara det för mig istället för att bli defensiv och kränkt.