Citat:
Ursprungligen postat av
Llardrose
Kom inte och gaslighta med ditt bs din utdöende boomer, jag vet mkt väl vad ts snackar om. Rör mig mkt ute i nattlivet och nu när jag tänker efter kan jag seriöst inte komma på mer än en enda gång jag sett en babbebrud hänga kring halsen på en svennebanan, medans jag ser typ 10-15 fall av det motsatta varje helg. och då har jag inte nämnt ration på samma konstellation på paren jag ser på stan på vardagarna.
Varför älskar svenska brudar blattar och negrer? V a r f ö r ? åk till deras hemländer era hyndor och stanna där.
Nej du är inte ute varje helg. Du sitter framför din datorskärm och tittar på videos på folk som är ute varje helg på någon Red Pill kanal eller liknade som göder din redan förvirrade verklighetsbild. Jag är ingen boomer. Bara att du använder ordet "boomer" som något slags skällsord visar att du sitter alldeles för mycket på nätet och stirrar.
Sök lite på homogami eller assortative mating och läs de stora, seriösa vetenskapliga studier som har gjorts. De visar i stor utsträckning att människor tenderar att dejta och bilda relationer inom den egna etniska gruppen.