2026-07-15, 13:30
Medlem
Det fanns en tid när jag också brydde mig och försökte förstå.

Men idag skiter jag fullständigt i vad andra sysslar med som jag inte bryr mig om.

Jag lever mitt liv med mina nära o kära, och vad som händer utanför bubblan bekommer mig inte alls lika mycket längre.

Det är deprimerande att störa sig på samhället och man blir en ledsen människa om man stör sig för mycket på massinvandringen och dess effekter.

Jag som ensam individ kan ändå inte påverka detta, och inte heller är det mitt fel eller jag som tagit alla beslut som möjliggjort det heller.

Man får leva livet hur man vill.

I slutändan hjälper det inte att tjura eller gräma sig.
Citera
2026-07-15, 13:31
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hulebacken
Eftersom du undviker den senaste frågan som pesten, får jag anta att du inte är i ett lyckligt förhållande, för du älskar att bevisa folk fel.

Då var denna saken klar, du gillar blattar bättre, för du har bara testat bottenskrapet av svenska killar.

Jag undviker dig som pesten

Hejdå!
Citera
2026-07-15, 13:34
Medlem
Hulebackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berit85
Jag undviker dig som pesten

Hejdå!

Jag är i ett lyckligt förhållande, så jag bryr mig inte om 45+ som har "icks" på tinder. HAHAHAHAHAH

Hela du är en parodi. Spegeln är din bästa vän, du borde kolla vad du själv gör fel innan du börjar peka finger.
Citera
2026-07-15, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Bara att kolla på senaste avsnittet av House of the Dragon...vita män framställs som våldtäktsmän sadistiska svin medan övriga etnicititer är hjältar och extremt kvinnorespekterande.. och så är det i alla media som konsumeras av kvinnor nuförtiden...sådant sätter sig i medvetandet..oavsett om man är medveten om det eller inte.

Huvudet på spiken!

Offtopic: det är de rika judarna som styr media och vill försvaga/förstöra den vita rasen eftersom vi är de enda som är intelligenta nog att vilja ta deras makt ifrån dem. Negrerna blir judarnas vapen. Vilda nog att ta över vita samhällen och dumma nog att inte förstå vilka slavar de är.
Citera
2026-07-15, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirev
Dejtar dom inte sina kusiner där då ? Det påstods så tidigare i tråden.

Det kan kanske hända. Men även där är männen tydligen inte helt ointresserade av äldre, blonderade madamer med öppna sinnen och ett par kreditkort i handväskan.
Citera
2026-07-15, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Får de utländska kvinnorna välja verkar de välja svenska män.

Fast många kvinnliga politiker som kommer från andra länder är gifta eller sammanboende med en svensk man. Skulle tro också att de kvinnor som är framgångsrika i övriga sektorer väljer ofta en svensk man.

Dock de kvinnor som är kontrollerade kan inte välja en svensk man även fast de ville.

Anledningen är att de vill ha någon som tycker om dem och inte försöker dominera dem ,utan mer hjälper dem att lyckas i livet.

Svenska män kan alltså konkurrera med hög kärlek ,omtanke och en vilja att kvinnan ska känna sig högt värderad.

Javisst kan svenska män konkurrera.
Svenska män brukar vara sundare, friskare, mer pålästa, ha jobb/ekonomi och är uppfostrade med en annan kvinnosyn.

Dessutom mindre påträngande, efterhängsna och hämdlystna.
Citera
2026-07-15, 13:53
Medlem
Är väl inget fel med blandras.
Citera
2026-07-15, 13:57
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hulebacken
Jag är i ett lyckligt förhållande, så jag bryr mig inte om 45+ som har "icks" på tinder. HAHAHAHAHAH

Hela du är en parodi. Spegeln är din bästa vän, du borde kolla vad du själv gör fel innan du börjar peka finger.

Jag tror du borde fokusera mindre på att fantisera om mig, och mer på att vårda ditt "lyckliga förhållande".

Att du bryr dig onormalt mycket om mig är redan uppenbart. Vad kan jag säga? Du är varken den första eller sista 😅

Ha det gott!
Citera
2026-07-15, 14:07
Medlem
Hulebackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berit85
Jag tror du borde fokusera mindre på att fantisera om mig, och mer på att vårda ditt "lyckliga förhållande".

Att du bryr dig onormalt mycket om mig är redan uppenbart. Vad kan jag säga? Du är varken den första eller sista 😅

Ha det gott!

Ja, är man verklighetsfrånvänd och egocentrisk, så är det inte så konstigt att folk försöker få dina tankar åt rätt riktning. Sprider man dynga online, får man också mothugg. Att du ser det som att folk är besatta av dig är väldigt träffande.

Men eftersom dessa män är så fantastiskt bra enligt dig, varför är du singel och hänger på tinder vid din ålder?
Citera
2026-07-15, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Kanske inte de som bor kvar. Men vad vet du vad alla norrlandspumor tar emot då efter de flyttat ner till t.ex. Sthlm från Mökträsk? Tyckte själv när jag sprang ute att det verkade finnas ett uppdämt behov att knulla runt med allt och alla efter de lämnat sin lilla håla där alla vaktade dem?
Obrydd, soyboys i söder samt negrer. Inklusive kvinnorna som ej får svenskar aka överlägsna.
Citera
2026-07-15, 14:20
Medlem
lagfrukts avatar
Jag tror kvinnor suktar efter pengar, makt, mark och hälsa. Det enda blattar kan är att kaosa. Tror ni Musken och Jeff Bezos dricker vid barer och någonsin hamnar i fyllebråk?
Senast redigerad av lagfrukt 2026-07-15 kl. 14:31.
Citera
2026-07-15, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
Svenska kvinnor undviker invandrarmän eftersom invandrarmän har nolltolerans mot otrohet medans de kan komma undan otrohet med en svensk man som kommer att förlåta henne.

Nej då, svenska män tillåter väl inte otrohet? Dock blir väl de flesta kvinnor inte misshandlade eller dödade av en svensk man om så skulle vara fallet, då en svensk man normalt inte lider macho-syndrom och kränkthetstänkande på samma sätt.
De behöver inte bevisa sin storhet och stolthet inför sig själva och släkten.

Nu har jag själv i många år varit gift med en utländsk man i ett annat land som inte tillhör just MENA. Men jag tycker svenska män i regel har mycket att ge en kvinna, det måste jag understryka. Och det har inget med förhållning till otrohet att göra för jag har alltid varit trogen i mina förhållanden.

Dessutom kan man ofta vara god vän med en heterosexuell svensk man utan att det ska propsas på mer. Det är fantastiskt givande att ha en vän av det motsatta könet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in