2026-07-15, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Festmulatt
Suck… ”så fort SD får makt tänds ugnarna”-argumentet, FORTFARANDE? Har ingenting utvecklats i ditt liv under de hundra år du vevat detta leksaksargument?
Nej, jag har inte sagt ett skit om att några ungar kommer tändas, mig veterligen så har aldrig SD haft som politisk föra,ag att Sverige ska starta dödsläger för invandrare.

Däremot så har de haft både att aborträtten ska försämras....att pappamånader ska tas bort helt och att samkönade inte ska få lov gifta sig. Behöver du se källor på detta?

jag har alltså på fötterna då jag hävdar att SD kommer visa sitt rätta ansikte OM de nånsin får reell makt, och inte som idag behöver låtsas vara nått de egentligen inte är, ex pro hBTQI rättigheter, pro kvinnors möjligheter och rättigheter etc etc.

SD är i grunden ett antifeministiskt, racistiskt och homofobiskt parti. Just wait and see.
Citera
2026-07-15, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henriksen82
Röstar du höger får du SD och röstar du vänster får du V. Vad mer finns det att välja på menar du? Bägge gynnar homohatet.
Röstar tillräckligt många på S ex. så får du en majoritetregering.
eller om C äntligen kunde släppa sargen, så kommer S inte behöva V för att bilda en regering med ex. MP C och S.

Vidare, V är inte anti HBTQI rättigheter, tvärtom.
Citera
2026-07-15, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anthraxious
Jag lutar mer åt troll för ingen kan vara såhär korkad väl? Hur som haver är TS frågeställning redan vinklad men det är ju FB man är på så vad förväntar man sig?

Jag kan dock, bara av rent sunt förnuft, satsa pengar på att de flesta minoriteter inte röstar höger eller tänker som du målar upp det. Men det är som sagt förankrat i verkligheten så jag vet inte om vi pratar samma nivå här. Jag vill ogärna dra till med hittepå eller dra saker ur röven för att vinna onlineargument.
Jo de gör de. De flesta vägar och flator föraktar Pride och RFSL.
Citera
2026-07-18, 16:33
Medlem
EpicUsernames avatar
För att vänstern står upp för bögarna medan högern hatar dom din idiot. Flashback bekräftar detta 100% så du kan inte förneka.

Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Jo de gör de. De flesta vägar och flator föraktar Pride och RFSL.
Kanske om man är en högerextrem degenerat, annars nej. Vanliga normala mainstream bögar är antingen positivt eller neutralt inställda till pride. Enbart homofober som är smygbögar föraktar pride, dom vill ju också böga men får det inte därav frustrationen.

Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Är inte alla bögar moderater, centerpartister, liberaler eller Sverigedemokrater? KD vet jag inte dock...
Nej. Vissa är kanske C/L i en mindre utsträckning men majoriteten är annars åt vänster. Varför ska bögar rösta på några som hatar dom? Hbtqpersoner röstar på sådant som är hbtqvänligt, d.v.s. vänstern.
Senast redigerad av EpicUsername 2026-07-18 kl. 16:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in