Citat:
Ursprungligen postat av
FallerIfallerA
Homo och trans är ingenting man blir utan man föds sån, hur kan man vara så okunnig som du?
Jo eliten säger det men när de gör propaganda för HBTQ ökar andelen som blir bögar. Det är inte något kroppsligt utan det är ett sätt att tänka. Tanken är något i stil med; "Jag gillar män sexuellt " Varför de tänker så kan säkert variera men det är solklart att om det finns HBTQ propaganda ökar de som blir bögar.
Ja vänster-bögar tänker och känner; "det är säkrare för mig att älska män då kommer jag inte råka illa ut".
Om det fanns någon bög skulle du kunna fråga honom ,men han kommer garanterat inte vilja ändra sitt tänkande eftersom det sitter djupt. Så man ska inte hålla på att ändra det människor bestämt sig för ,vill de vara bögar så får de vara det.
Detta är så viktigt att han bryr sig inte om att muslimer dödar bögar och det är mycket troligt att i en framtid många bögar kommer bli dödade.
Vänstern bryr sig inte om bögar att de överlever utan de har helt andra prioriteringar ,just nu så har vänstern enats om att det Palestinafrågan som är viktig.
Det behöver heller inte ha med intelligens att göra ,många bögar kan tänka underbart bra och är överrepresenterade i Universitet i USA ,speciellt inom humaniora-sektorn.