2026-07-10, 19:40
Medlem
Sinraths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kwangmyong
Vilka otroligt dumma påståenden. Att kalla något som har dödsstraff på straffskalan för propaganda är det mest hjärndöda jag någonsin läst. Jag trodde inte det ens var möjligt för en människa kan ha så låg IQ. Den nordkoreanska staten har lagt ned decennier på att säkerställa att sånt videomaterial aldrig kommer ut. Är ni miljöpartister eller vad är det frågan om? Videomaterialet är så anti-Nordkorea det bara kan bli. Jag blir genuint nyfiken på hur era hjärnor fungerar om ni tolkar videomaterialet som nordkoreansk propaganda. Nä det här var faktiskt det dummaste jag någonsin läst på internet och jag har läst mycket.

Kasst av dig att mass-citera och sen klumpa ihop alla påstående till samma slutsats. Jag fick vibbar av ett specifik citat och kallade inte hela grejen ett enda stort propaganda jippo som en annan du citerade. Skitlandet är ökänt för att enbart stoppa statens personliga fickor fulla och investera i Pyongjang, oavsett hur mycket mer dom tjänat under årtionden.
Citera
2026-07-10, 20:01
Medlem
vemsfels avatar
känns som en reklamfilm beställd av Pyongyang
Citera
2026-07-10, 20:47
Avstängd
jugbandbluess avatar
det ser ut som ett stort grustag.
Citera
2026-07-10, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
det ser ut som ett stort grustag.
Vad
Citera
2026-07-10, 21:55
Medlem
Vad gör de på fritiden
Vilka affärskedjor finns det? Tänker mode vilka kläder kan de välja på, möbler, elektronik, leksaker etc
På ett sätt avundsjuk de slipper bli dränkta i Temu och Shein produkter
Citera
2026-07-10, 21:58
Avstängd
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Vad

grus överallt

inklusive i soppan antagligen
Citera
2026-07-10, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
grus överallt

inklusive i soppan antagligen
Ändå ok
Citera
2026-07-10, 22:05
Medlem
Queutards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
känns som en reklamfilm beställd av Pyongyang

Eller hur!? Pyeongyang vill inte erkänna mindre än en perfekt fasad av fashionabla medelklasspersoner i sköna stadsmiljöer, inte stökig lantmiljö med fattig befolkning.
Citera
2026-07-10, 23:47
Medlem
På hans skugga ser det ut som han håller telefonen med båda händerna och filmar, eller är det bara jag som tycker det? Hur reagerar ingen isåfall
Citera
2026-07-11, 00:04
Medlem
Ledsensomfans avatar
Spännande! Skulle vara roligt att få veta mer om den här killen som utsätter sig för detta. Varför?
Citera
2026-07-11, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queutard
Eller hur!? Pyeongyang vill inte erkänna mindre än en perfekt fasad av fashionabla medelklasspersoner i sköna stadsmiljöer, inte stökig lantmiljö med fattig befolkning.

Lantarbetare är inte kända för att ha stökigt runt sig. Då går det inte så bra i bruket, eller att sälja sitt förvärv.

Tycker du att Mordor som visas i de videor som visas ter sig hemtrevligt ut så ligger nog problemet hos dig, eller din hemmiljö.
Citera
2026-07-11, 00:16
Medlem
crowtits avatar
Men tänk på att det är år 115 i Nordkorea nu. De verkar i och för sig ha offficiellt försökt avveckla Juchekalenders-tidsräkningen sedan två år tillbaka, men gamla vanor är sega.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in