2026-07-09, 07:24
Medlem
Var på dejt med en kille idag, vi har skrivit en MASSA och pratat i telefon innan. Verkligen en kille som skulle kunna passa mig. MEN jag kände ingen direkt attraktion när vi sågs. Ska jag fortsätta dejta honom och hoppas på att attraktion växer fram? för skulle verkligen kunna tänka mig honom som pojkvän.

Men kan det vara så att jag ska ge det en chans ändå. Kan ju vara så att jag har svårt att bli attraherad av "bra" killar.
Citera
2026-07-09, 07:50
Medlem
Hur många dejter har du varit på? Har han andra förlåtande drag, rik? Och framförallt, vad är det som är oattraktivt? Är det nåt som kan åtgärdas (stil, hår, kroppsform), eller nåt som är mer permanent (delar av personlighet, utseende).
Citera
2026-07-09, 07:51
Medlem
Pinoputchins avatar
Ska du såklart inte göra...
Citera
2026-07-09, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiinis
Var på dejt med en kille idag, vi har skrivit en MASSA och pratat i telefon innan. Verkligen en kille som skulle kunna passa mig. MEN jag kände ingen direkt attraktion när vi sågs. Ska jag fortsätta dejta honom och hoppas på att attraktion växer fram? för skulle verkligen kunna tänka mig honom som pojkvän.

Men kan det vara så att jag ska ge det en chans ändå. Kan ju vara så att jag har svårt att bli attraherad av "bra" killar.

Vet du varför du inte känner någon attraktion till honom? För att du vet redan allt om honom innan ni träffades.

Det här är så typiskt kvinnor.
Man försöker leda er indirekt i interaktioner till att förstå att man INTE ska lära känna någon digitalt för då förlorar man värdefull attraktion, och vad gör ni då?
Tar illa vid och slutar svara och interaktionen dör helt.

Ni har 0 game, 0.
Till den graden att du inte förstår varför du inte är attraherad av en kille du borde vara attraherad av och vill vara attraherad av.
Citera
2026-07-09, 07:52
Medlem
tilsammansnus avatar
Med tanke på din historik av startade trådar tror jag problemet ligger inom dig själv att du inte är på det klara med vem du är och vad du vill med relation.

Om du inte tar tag i det (möjligtvist med professionel hjälp) så kommer du konstant vara i inre konflikt med dig själv och från killens ögon sett, nån som är frånvarande och ointresserad - även ifall ni passar varandra så förstör detta. Och vad händer om du väljer ge det en chans och nån kille från omgivningen uppenbarar sig som du faktist känner attraktion till ? skall du hoppa vidare/vara otrogen/kämpa emot dig själv ?
Citera
2026-07-09, 07:54
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:

Jag tycker nog att du skall ge det en chans då du ju kan se dig honom som en pojkvän/man. Attraktion växer väl fram med tiden om det är rätt tänker jag.
Citera
2026-07-09, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FunLightFittsaft
Hur många dejter har du varit på? Har han andra förlåtande drag, rik? Och framförallt, vad är det som är oattraktivt? Är det nåt som kan åtgärdas (stil, hår, kroppsform), eller nåt som är mer permanent (delar av personlighet, utseende).

Varit på en dejt bara, så attraktionen kanske kommer. Men dålig andedräkt, små klumpiga fingrar, hårig, gillade inte hans stil riktigt, hans gångstil.

Ne rik är han inte, men omtänksam och kommunikativ. Pojkvänsmaterial helt enkelt. Men han kanske inte är så förtjust i sex då skulle det ju kunna fungera, typ om man har sex någon gång i månaden bara.
Citera
2026-07-09, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Vet du varför du inte känner någon attraktion till honom? För att du vet redan allt om honom innan ni träffades.

Det här är så typiskt kvinnor.
Man försöker leda er indirekt i interaktioner till att förstå att man INTE ska lära känna någon digitalt för då förlorar man värdefull attraktion, och vad gör ni då?
Tar illa vid och slutar svara och interaktionen dör helt.

Ni har 0 game, 0.
Till den graden att du inte förstår varför du inte är attraherad av en kille du borde vara attraherad av och vill vara attraherad av.

Ne jag vet inte allt om honom, men vi har pratat mycket.

fattar ingenting av resten av ditt meddelande...
Citera
2026-07-09, 07:58
Medlem
Citat:
Ne jag vet inte allt om honom, men vi har pratat mycket.

fattar ingenting av resten av ditt meddelande...

Men alltså allt det du nämnde i senare meddelande var fysiskt.
Jahapp, varför frågar du oss om det?
Antingen vill du knulla honom eller inte.
Ska vi bestämma om du ska knulla en kille som är "hårig med dålig andedräkt"?
Citera
2026-07-09, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Men alltså allt det du nämnde i senare meddelande var fysiskt.
Jahapp, varför frågar du oss om det?
Antingen vill du knulla honom eller inte.
Ska vi bestämma om du ska knulla en kille som är "hårig med dålig andedräkt"?

Nej just nu är jag inte attraherad av honom så pass att jag vill ha sex med honom. Men det kan ju vara så att han inte är så förtjust i sex och då skulle ju ett förhållande fungera. Typ att han har väldigt låg sexlust.
Citera
2026-07-09, 08:04
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Varit på en dejt bara, så attraktionen kanske kommer. Men dålig andedräkt, små klumpiga fingrar, hårig, gillade inte hans stil riktigt, hans gångstil.

Ne rik är han inte, men omtänksam och kommunikativ. Pojkvänsmaterial helt enkelt. Men han kanske inte är så förtjust i sex då skulle det ju kunna fungera, typ om man har sex någon gång i månaden bara.
Jag känner igen mig i det där, (utan klumpiga fingrar och hårighet), men inte går man väl på dejt utan att ha sköljt munnen med SB12 innan. Jaja, då får göra honom uppmärksam på det, så löser sig säkert den biten med andedräkten tror jag.
Citera
2026-07-09, 08:35
Avstängd
GiveMeHeads avatar
Citat:

Öh, gillar du inte sex?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in