2026-07-08, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArtificialElegance
Diagnosticera? Nu är du helt ute och cyklar.

Jag talar om din "tankestruktur" och om "drag". Testa att läsa vad jag skrev igen:

"Jag är läkare och ser att din tankestruktur är väldigt narcissistisk och jag ser även antisociala/exploaterande drag."

Det verkar även som att du förlorade läsförståelsen i förhållande till detta som jag skrev:

"Det må låta hårt men är varken diagnosticering eller påhitt."

Så...nej. Från mitt håll finns varken diagnosticering eller lögn.

Mot slutet av ditt meddelande skiftar du sedan fokus till "donatorerna"... Det blir udda av flera anledningar.

Du verkar inte förstå hur du ter dig eller avviker.

Om du slänger dig med medicinska begrepp som narcissism och antisocial personlighetsstörning samtidigt som du känner dig nödgad att påtala att du är läkare, så ligger du farligt nära att försöka ställa diagnoser.

Det hjälper alltså inte att du i nästa mening skriver att du inte gör det. Eftersom det är precis vad du har gjort. Förstår du att att du inte kan rädda dig själv genom att först göra något och i nästa mening förneka att du gör just det?

Om du nu är läkare (vilket jag ej tror) är så är det ett olämpligt beteende. Och att du inte inser det själv gör dig än mer olämplig som läkare.

Jag är fullständigt obrydd av om jag är ”avvikande” i din bok. Eftersom du inte verkar direkt kompetent i det du håller på med (om du nu är läkare) så är det troligen bra att du tycker jag är avvikande. Stick från tråden nu hobbydoktorn.
Senast redigerad av Schmackk 2026-07-09 kl. 00:03.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in