2026-07-07, 23:01
Medlem
Skulle gärna ha 3-4 barn eller ännu fler som jag inte behöver ta hand om men kan träffa kanske någon gång om året.

Jag tilltalas av att sprida mina gener till en kommande generation men vill inte ta hand om barn med allt vad det innebär och helst inte betala varje månad.

Så vilka alternativ kan man tänka sig? Spermadonation privat? statlig donation? Co-parenting? Göra desperat kvinna på smällen eller betala fattig kvinna typ 50k för att göra gravid?

Någon som har gått i liknande tankar och hur gjorde ni?
Citera
2026-07-07, 23:05
Medlem
Ja det är väl bara att ragga upp någon på krogen/tinder och inte ge henne ditt riktiga namn, sen kör du utan kondom.
Citera
2026-07-07, 23:07
Medlem
Sälj din sperma på klinik eller bli tillsammans med poly-folk, är vad jag kan komma på just nu
Citera
2026-07-07, 23:16
Medlem
Onanikrems avatar
Vad fan skall man med barn till om man inte tar hand om dem? (alla kan ju kanske inte det, jag kunde inte i början för jag jobbade, men det var heller inte planerat) När hon blev lite äldre och jag bytt jobb hade jag henne nästan halva tiden eller mer, fast jag betalade fullt underhåll, det var för jag tyckte om att ha henne och forma en liten mini me. Visserligen tjej, men det funkade.
Citera
2026-07-07, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullator-Ronny
Ja det är väl bara att ragga upp någon på krogen/tinder och inte ge henne ditt riktiga namn, sen kör du utan kondom.

Det är inte speciellt enkelt att ta hem någon från krogen och få knulla henne utan kondom. Blir det barn så är risken dessutom stor för abort.
Citera
2026-07-07, 23:20
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullator-Ronny

Berätta gärna mera om hur det kombineras med att träffa barnen några gånger om året och samtidigt inte betala någonting
Citera
2026-07-07, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schmackk
Skulle gärna ha 3-4 barn eller ännu fler som jag inte behöver ta hand om men kan träffa kanske någon gång om året.

Jag tilltalas av att sprida mina gener till en kommande generation men vill inte ta hand om barn med allt vad det innebär och helst inte betala varje månad.

Så vilka alternativ kan man tänka sig? Spermadonation privat? statlig donation? Co-parenting? Göra desperat kvinna på smällen eller betala fattig kvinna typ 50k för att göra gravid?

Vet en som såg till att få dem omhändertagna, sen "tog tillbaks" den när den var 14.
Nu är hon "duktiga maaammmaaan på sina facebookbilder
Ingen från uppväxtstaden vet att ungen växte upp hos fosterföräldra medans hon knarkade
Citera
2026-07-07, 23:36
Medlem
Spermadonationer är svaret på din fråga. Feminismen har gjort att det finns gott om kvinnor som vill vara ensamstående mammor samt lesbiska kvinnor som vill bli mammor.
Citera
2026-07-07, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schmackk

Skaffa barn med lesbiska par som vill ha barn? Så får barnen två mammor och dig som pappa och ni kan ha dealen att du och barnen träffas några gånger per år.
Citera
2026-07-07, 23:47
Medlem
Fantens avatar
Som representant för alla dom som inte har någon relation till vår biologiska pappa: dra åt hela jävla helvete.
Citera
2026-07-08, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Skaffa barn med lesbiska par som vill ha barn? Så får barnen två mammor och dig som pappa och ni kan ha dealen att du och barnen träffas några gånger per år.

Någon som har erfarenhet av att skaffa barn med lesbians? Jag har inget mot dem i och för sig, den feminina parten i förhållandet kan ofta se bra ut.
Citera
2026-07-08, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fonder89
Spermadonationer är svaret på din fråga. Feminismen har gjort att det finns gott om kvinnor som vill vara ensamstående mammor samt lesbiska kvinnor som vill bli mammor.

Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen

Man vill väl helst inte få genetiskt defekta barn med sådana kvinnor?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in