Citat:
Ursprungligen postat av
drKickass
Sluta jiddra om en japansk mugg och köp en då.
Alla tips du får iform av handdusch är billigare substitut för dig som inte verkar ha råd att ens dra om elen för nybygget, utan pratar förlängningssladdar.
Köp eländet, och återkom med berättelser om hur bra den funkar!
Jag har redan köpt den för länge sedan som jag skrivit några inlägg bak och även länkat till produkten. Jag har även köpt ett nytt kompatibelt toalettlock på Temu som har rätt fästen för att kunna kopplas ihop med bidemodulen, eftersom det inte går att koppla ihop den med fästena på originallocket till min toalettstol IFÖ Cera. Jag hittar inga high-end toalettlock med rätt fästen varför jag lika färna kunde köpa det från Temu då alla verkar vara ungefär likadana.
Recension kommer när jag fått allt om kanske två veckor och installerat allt. Det verkar som jag är pionjär bland svenskarna för det här projektet eftersom ingen annan i tråden verkar ha uppgraderat sin toalett. Jag får förstås vara beredd på att bli besviken, eftersom den här lösningen bara är en blek kopia jämfört med originalet.
Medan ni väntar kan diskussionen om fördelarna med att ha smutsig ändalykt fortsätta här i tråden. Honomvilljagkn***a har ordet.