2026-07-09, 21:53
Medlem
RiMaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Men du skriver ju att rumpan är ren när du torkat dig? Varför behöver du tvätta händerna så noggrannt menar du?

Vad menar du? Bara för att du har hemorrojder som gör det svårt att torka sig ren i arslet med toapapper så innebär väl inte det att alla har det så? Plockar du i din mat med röven? Låt oss slippa se det i så fall! 🤣
Citera
2026-07-09, 21:54
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiMaX
Vad menar du? Bara för att du har hemorrojder som gör det svårt att torka sig ren i arslet med toapapper så innebär väl inte det att alla har det så? Plockar du i din mat med röven? Låt oss slippa se det i så fall! 🤣

Svara på frågan istället, varför tvättar du händerna om rumpan är ren?
Citera
Igår, 07:55
Medlem
RiMaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Svara på frågan istället, varför tvättar du händerna om rumpan är ren?

Ja varför? Tänk efter, dumskalle!
Citera
Igår, 20:37
Medlem
Paddan1000s avatar
Jag är svårt magsjuk nu i vibrio infektion efter att ha ätit underkokta ostron i förrgår. Så länge jag befann mig i Japan var det hanterbart för på hotellet och flygplatsen var det bara att trycka på en knapp när man satt på toan så rengjordes brunögat automatiskt och skonsamt.

Efter att ha tillbringat en stor del av 14 timmars flygningen mellan Osaka och Amsterdam på flygplanstoaletten är perineum helt söndersandpapprat av allt toapapper jag använt eftersom flygplanstoan inte hade inbyggd bide. Då kunde jag ändå blöta pappret i handfatet bredvid toan för att ta rengöringen ett steg längre än med bara torrt papper

Ni sitter jag på Schiphol i Amsterdam och här finns inget handfat inne i toabåsen utan bara torrt, strävt toapapper. Jag känner mig smutsig som ett djur eller uppskattningsvis 50% av alla Flashbackare.

När jag kommer hem ska jag duscha och det som gäller sedan är "Japansk toalett med bidefunktion NU"!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in