2026-07-09, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Vilka beslut får kvinnan ta utan att bli ifrågasatt?
Du har inte varit tillsammans med en borderlinetjej. 😂
Det är okej.

Men jag har mina scars, en enkel fika med min släkt blev ett helvete för att hon innan störtgrätt i timmar. Så vi fixade det men att hålla på så. Nej tack. 🙂‍↔️
Citera
2026-07-09, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Det är bra. Delar du med dig av den till en partner?

Ja men jag försörjer ingen som inte har jobb.
Citera
2026-07-09, 00:16
Medlem
AndersPersson99s avatar
Feminism. Där borde alla män dra gränsen.
Citera
2026-07-09, 00:26
Medlem
frdks avatar
Citat:
Vad har ni för absoluta baskrav? Sånt som inte ens är uppe för diskussion att släppa genom. När ni hellre är singel. Vad skulle få er att backa?

Otrevligt beteende, viktigt dra gränser tidigt annars går det söderut
Citera
2026-07-09, 02:28
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Berätta mer.

Jag var inte där men har vänner som var där och bevittnade när tjejer tävlade om att suga.

Själv bevittnade jag en liknande grej i Rom men då var det gurka och inte äkta schnabel som de tävlade med.
Citera
2026-07-09, 02:48
Avstängd
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffebryggaren94
Hur kan man vara så fixerad av ett utseende? Hellre en sexa med grym personlighet än en 10a med halvkass personlighet säger jag.
Om du får exakt samma personlighet väljer du en 6a framför en 10a utseendemässigt då?

För övrigt: Jag nämnde flera personlighetsdrag kring henne som var helt fantastiska. Det är den mest fantastiska kvinna jag någonsin träffat.
Citera
2026-07-09, 07:06
Avstängd
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary84
Du har inte varit tillsammans med en borderlinetjej. 😂
Det är okej.

Men jag har mina scars, en enkel fika med min släkt blev ett helvete för att hon innan störtgrätt i timmar. Så vi fixade det men att hålla på så. Nej tack. 🙂‍↔️

Extremt oklart vad du försöker säga.
Tråden handlar dom dealbreakers. Eller syftar du på att du endast är tillsammans med borderlinetjejer som du får ta alla beslut över?
Citera
2026-07-09, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mecanicus
Psykisk ohälsa kan visa sig i tonåren eller i vuxen ålder där detta utlöses av någon orsak eller omständigheter.
Det är inte så att man planerar att få det utan det kan visa sig, oftast vid helt fel tillfälle i livet? Inget man själv kan råda över eller styra eller välja bort för att det inte passar.

Absolut men det motsäger inte vad jag skrev.

Och min poäng är att ha ett förhållande med någon psykiskt sjuk slutar aldrig bra för förhållandet. Så man flyr i förebyggande syfte.
Citera
2026-07-09, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolianna
Ja men jag försörjer ingen som inte har jobb.

Inte ens om du får en hemmafru?
Citera
2026-07-09, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Triremer
Jag var inte där men har vänner som var där och bevittnade när tjejer tävlade om att suga.

Själv bevittnade jag en liknande grej i Rom men då var det gurka och inte äkta schnabel som de tävlade med.

Och hur går en sån tävling till rent konkret? Hur bedömer man vem som vinner?
Citera
2026-07-09, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Feminism. Där borde alla män dra gränsen.

Jag är man. Jag tycker att det är bra med feminism, men att det är stor skillnad på traditionell feminism och modern feminism. Den sistnämnda ska man absolut hålla sig ifrån, och inte bara med en partner utan i alla sammanhang.
Citera
2026-07-09, 16:01
Medlem
Citat:
Inte ens om du får en hemmafru?

Jag föredrar en arbetande man då jag är kvinna. Som också arbetar. Har eget kapital så behöver inte försörjas eller försörja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in