Igår, 16:36
Medlem
Vad har ni för absoluta baskrav? Sånt som inte ens är uppe för diskussion att släppa genom. När ni hellre är singel. Vad skulle få er att backa?

Det funkar inte för mig:

Missbruk
Psykisk ohälsa
Fetma
(Snusare)
Citera
Igår, 16:40
Medlem
En person som röstar vänster och klankar ner på nationalister tycker jag är en väldigt bra kandidat.
Citera
Igår, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Vad har ni för absoluta baskrav? Sånt som inte ens är uppe för diskussion att släppa genom. När ni hellre är singel. Vad skulle få er att backa?

Det funkar inte för mig:

Missbruk
Psykisk ohälsa
Fetma
(Snusare)

Så om din partner hamnar i ett missbruk, drabbas av psykisk ohälsa, går upp i vikt eller börjar snusa så gör du slut?
Citera
Igår, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
Så om din partner hamnar i ett missbruk, drabbas av psykisk ohälsa, går upp i vikt eller börjar snusa så gör du slut?
Tror nog TS menar från start...
Citera
Igår, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
En person som röstar vänster och klankar ner på nationalister tycker jag är en väldigt bra kandidat.

Jag har känt flera par genom åren som röstat väldigt olika. Det spelar mindre roll. Om det är en dealbreaker var en möjlig partner står politiskt så är politiken viktigare än kärleken.
Citera
Igår, 16:58
Medlem
carlpetersen73s avatar
Om hon röstade på det röd/gröna blocket. Skulle absolut inte gå.
Citera
Igår, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme

Om en partner hamnar i missbruk är det definitivt slut. Det går inte att leva med en missbrukare, i synnerhet inte en partner.

Psykisk ohälsa kan man inte bara "drabbas" av bara sådär tror jag. Antingen har man latent fel i huvudet sen barndomen eller inte. Men ge gärna ett exempel på det om du har det.

Det är få som blir feta där orsaken är något utanför personen kontroll, så ja även där.

Snus är skitäckligt.
Citera
Igår, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Om hon röstade på det röd/gröna blocket. Skulle absolut inte gå.

Utveckla gärna för mig som inte tycker att politik är något jag vill prata om alls med en partner.
Citera
Igår, 17:15
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Utveckla gärna för mig som inte tycker att politik är något jag vill prata om alls med en partner.
MP, mer behövs inte utvecklas. De är på riktigt farliga för alla svenskar. Jag hatar Miljöpartister. Och stödjer du de röd/gröna så stödjer du MP.
Citera
Igår, 17:15
Medlem
Onanikrems avatar
Otrohet/flirta med andra, då hör hon aldrig av mig igen.

Psykisk ohälsa kan vara en dealbraker, men inte nödvändigtvis. Beror på vad det är och hur mycket det påverkar övriga livet.

Andra droger än coffein, nikotin och alkohol, skulle aldrig funka med mig. Överdriven alkoholkonsumtion samma, typ aprak varje helg, grinar, skriker och kräks.
Citera
Igår, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Otrohet/flirta med andra, då hör hon aldrig av mig igen.

Otrohet är mer något som händer av en anledning eller val. När du blandar ihop det med att vara flirtig ser jag det mer som någon som vill ha ett öppet förhållande.
Citera
Igår, 17:33
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Otrohet är mer något som händer av en anledning eller val. När du blandar ihop det med att vara flirtig ser jag det mer som någon som vill ha ett öppet förhållande.
Japp, och då behöver de aldrig bry sig om att höra av sig till mig efteråt. För mig är det en dealbreaker.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in