2026-07-08, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stuartlittle
Jo du. Majoriteten av kvinnor jag idkat könsumgänge med har luktat. Några få luktar och smakar ingenting och några enstaka som haft svamp luktar och smakar illa. Men jag skulle vilka påstå att ungefär 95% luktar och smakar. Och det är precis så vi män vill ha det.
Jag borde lagt till
Illa
Citera
2026-07-09, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiserjuendel
Alla underliv jag har varit inuti har aldrig luktat illa, en fitta kan lukta fantastiskt

Absolut kan dom göra det. Grattis till att ha träffat rätt varje gång.
Citera
2026-07-12, 10:49
Medlem
John-Roccas avatar
Du sprejar alltså kuken med något som är som Axe fast lite dyrare. Du måste lyssna på oss vuxna när vi säger att det gör man inte. Det kan omöjligt vara bra för din kuk och antagligen ännu värre för eventuell fitta.

För det första så räcker det med normal hygien, tvätta dig med vatten. För det andra så är de där produkterna skit. Spara din veckopeng till en vettig parfym istället. Och när du har en parfym, häll inte hela flaskan i kalsongerna.
Citera
2026-07-12, 11:01
Medlem
John-Roccas avatar
Fittor som luktar illa gör inte det för att de tvättas för sällan utan för att de tvättas för ofta.
Den sura miljön finns ju där för att skydda kroppen från bakterier och infektionen.

Det är möjligt att den stank som TS har upplevt beror på att flickan har sprejar sig med Axe fast för flickor tills fittan blivit sjuk och infekterad.

https://www.rfsu.se/amnen/kropp-och-kon/fittan/sa-tar-du-hand-om-din-fitta/
Citera
2026-07-12, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GiveMeHead
Varför luktar, eller rättare sagt stinker fitta så mycket jämfört med kuk. Fan, hela sovrummet luktar fitta efter ett ragg. Fattar kvinnorna hur mycket arbete det krävs av oss män dagen efter.? Tvätt, vädring, mm.
Haha så sant. Läs denna tråd om en som har en liknande upplevelse.
(FB) Märker tjejer att deras fitta inte luktar gott?
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in