2019-09-30, 20:39
Medlem
Hej

Har dejtat en tjej en tid. Här om dagen hade vi sex första gången. Hon blev superblöt där nere och när jag sprutade i henne och drog ut den så märkte jag hur blöt hon var. Jag är van vid att tjejer endast är blöt i slidan och max på blygdläpparna. Denna tjej var blöt överallt. Sprang på toa och hämtade papper. Men det var redan försent. Det låg en stor fläck på lakanet och en lika stor fläck på madrassen. Bäddade om och senare på dagen knullade vi igen och även samma sak då. Trots att jag bytt till nytvättad madrass och lakan luktar det ändå fitta i rummet. Lukten liksom hänger i luften. Nästa dag har lukten försvunnit, dock känner jag i vardagsrummet att det luktar fitta. Fittlukten kommer och går, jag kan liksom inte lokalisera varifrån den kommer. Tillslut kommer jag på; jag luktar på soffdynan där hon suttit efter samlaget (givetvis med trosor och byxor) och tro på fan - det har trängt igenom fittsaft genom kläder och ner i soffan. Sliter loss ”fodralet” till kudden och tvättar det. Nu är mitt hus fri från fittlukt.

Jag gillar denna tjej. Hon är jätte snäll och bra. Men om hon ska lukta så här kommer det aldrig fungera. Jag kommer inte vilja ligga om fittan luktar på detta vis. Oralsex är uteslutet. Fittan luktar något mer än vad som är normalt före samlag. Men under samlaget verkar något kemiskt ske mellan min kuk och hennes fitta. Jag gissar på att hon har bakteriell vaginos. Hon verkar inte äta antibiotika. Hon har iaf inte stoppat i sig mediciner någonsin när jag träffat henne. Känner tjejer att dom luktar illa? Om jag känner bör ju även hon känna samma sak? Eller?

Jag kan ju inte säga något till henne så här tidigt i relationen. Sånt där måste man ju känna själv!
Citera
2019-09-30, 20:41
Medlem
Inte direkt märkt av en illaluktande fitta, däremot tenderar rum till att lukta svett, sperma och fitta likt förbannat. Man kan gå i ett rum där sex har skett 10 min efter och utan att veta det men ändå veta om att synder har begåtts.
Citera
2019-09-30, 20:49
Medlem
Rocketman78s avatar
Bra fråga (har inte läst tråden reagerar på rubriken bara), något som jag själv också funderat hela livet på, inte kan man fråga en tjej om detta.

Kan det bero på urinvägsinfektioner? Att vissa tjejer luktar illa trotts att de tvättar sig regelbundet, eller beror det på att de inte stoppar in fingrar och tvättar ordentligt både invändigt och utvändigt??

Jag vill ha svar på detta också!!
Citera
2019-09-30, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rocketman78
Bra fråga (har inte läst tråden reagerar på rubriken bara), något som jag själv också funderat hela livet på, inte kan man fråga en tjej om detta.

Kan det bero på urinvägsinfektioner? Att vissa tjejer luktar illa trotts att de tvättar sig regelbundet, eller beror det på att de inte stoppar in fingrar och tvättar ordentligt både invändigt och utvändigt??

Det går nog bara att tvätta fittan utanpå.
Citera
2019-09-30, 20:55
Medlem
Jadu. Du borde nog säga till henne om det ifall du överväger att dumpa henne på grund av det.

Är det alltid så? Hur är det efter hon/ni duschat, luktar det fortfarande?

Men som du sa, om det är tidigt i relationen får du vara försiktig med hur du konfronterar henne om det
Senast redigerad av DenKonstigaFlaskan 2019-09-30 kl. 20:58.
Citera
2019-09-30, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bKgrapq6
Inte direkt märkt av en illaluktande fitta, däremot tenderar rum till att lukta svett, sperma och fitta likt förbannat. Man kan gå i ett rum där sex har skett 10 min efter och utan att veta det men ändå veta om att synder har begåtts.

Kan bara skratta åt ditt svar haha. Jo visst är det som du säger. Men har dörren stått öppen en timme efter samlaget brukar lukten neutraliseras till den ordinarie hemmalukten. Mellan 30-60 minuter så är synderna bortvädrad. 9/10 fall så räcker det med att själva fittan stängs in i ett par byxor så är all lukt borta.
Citera
2019-09-30, 21:03
Medlem
Kniv-Yxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocketman78

Inte fan ska kvinnan tvätta sig invändigt, det finns en naturlig bakterieflora i fittan och om den kommer i obalans får de infektioner som kan lukta illa.
Citera
2019-09-30, 21:03
Medlem
elopis avatar
Det är nog individuellt, vissa märker inte när de har dålig andedräkt eller luktar svett, andra gör det.
Citera
2019-09-30, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenKonstigaFlaskan
Jadu. Du borde nog säga till henne om det ifall du överväger att dumpa henne på grund av det.

Är det alltid så? Hur är det efter hon/ni duschat, luktar det fortfarande?

Men som du sa, om det är tidigt i relationen får du vara försiktig med hur du konfronterar henne om det

Jag låg med en tjej för 10 år sedan och då luktade det fitta i hela lägenheten. Fick vädra, torka golv och byta sängkläder för att få tillbaka min hemmalukt. 8 år senare råkar jag ligga med samma tjej några gånger till och då luktade det ingenting. Det lyktade när jag slickade henne, men inte särskilt mycket. Något måste ha hänt med hennes fitta under dessa 8 år. Från att lukta fan och hans helvete till att inte lukta över huvudtaget.

Vi har bara haft sex två gånger. Innan vi hade sex låg vi nakna och myste. Då luktade det ingenting. Det var först jag gick ner med min hand och pullade och gjorde henne våt som det började lukta.
Citera
2019-09-30, 21:07
Medlem
Rocketman78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kniv-Yxa
Inte fan ska kvinnan tvätta sig invändigt, det finns en naturlig bakterieflora i fittan och om den kommer i obalans får de infektioner som kan lukta illa.

Hallå jag sa inte att tvätta 10cm inuti dumbo, utan själva blygdläpparna, precis som icke omskurna män tvättar extra sin förhud där snuts samlas. Vissa tjejer vill inte röra allt för mycket där nere under duschen. Det finns fina tjejer om du inte träffat en sådan.
Citera
2019-09-30, 21:08
Medlem
Kniv-Yxas avatar
Ts, fick din kvinna orgasm? Isf kan det komma kiss och det luktar ju. Vanlig fittsaft luktar knappt något överhuvudtaget!
Citera
2019-09-30, 21:08
Medlem
Rocketman78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elopi
Det är nog individuellt, vissa märker inte när de har dålig andedräkt eller luktar svett, andra gör det.

Ja men varför luktar det genius? att vissa inte märker det kan vi alla räkna ut.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in