2026-07-05, 09:20
Avstängd
GiveMeHeads avatar
Varför luktar, eller rättare sagt stinker fitta så mycket jämfört med kuk. Fan, hela sovrummet luktar fitta efter ett ragg. Fattar kvinnorna hur mycket arbete det krävs av oss män dagen efter.? Tvätt, vädring, mm.
Citera
2026-07-05, 09:22
Medlem
Många kan ju inte ta hand om sin underlivshygien, fitta är hundra gånger värre och luktar den illa så kvittar en dusch eller vad de nu gör
Citera
2026-07-05, 09:29
Avstängd
GiveMeHeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snakewatch
Många kan ju inte ta hand om sin underlivshygien, fitta är hundra gånger värre och luktar den illa så kvittar en dusch eller vad de nu gör

Nä, men vad fan dom borde känna lukten själva. ”Jag luktar men vad fan”.
Citera
2026-07-05, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GiveMeHead
Varför luktar, eller rättare sagt stinker fitta så mycket jämfört med kuk. Fan, hela sovrummet luktar fitta efter ett ragg. Fattar kvinnorna hur mycket arbete det krävs av oss män dagen efter.? Tvätt, vädring, mm.

Det är kanske du som borde fundera över vad det är för damer som du släpar hem?
Har du varit och kollat snurren hos doktorn den sista tiden?
Citera
2026-07-05, 09:33
Avstängd
GiveMeHeads avatar
Själv spreja jag kuken med ”lukta gott”. Varför gör inte kvinnor likadant? Är dom ute efter knull, se då för fan till att lukta gott.
Citera
2026-07-05, 09:37
Medlem
Citat:
Själv spreja jag kuken med ”lukta gott”. Varför gör inte kvinnor likadant? Är dom ute efter knull, se då för fan till att lukta gott.

Förlåt, du sprayar kuken? What? Vafan är det för fel på din kuk?

Vad gäller kvinnor har vissa starkare lukt än andra, ja. PH-bnalans i underlivet, kost, etc. Många saker som avgör. Har varit med om att vissa även luktat starkt til lvardags, alltså på jobb. Det är helt enkelt inte jätteovanligt. Har dock aldrig varit med om att jag behövt "vädra ut" specifikt fittlukt efter ett ligg.
Citera
2026-07-05, 09:38
Avstängd
GiveMeHeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Det är kanske du som borde fundera över vad det är för damer som du släpar hem?
Har du varit och kollat snurren hos doktorn den sista tiden?

Det är till synes fräscha damer. Sexiga, bra jobb och fina kroppar. Sådana när man ser dom, tror man dom luktar mumsmums överallt. Men icke.
Citera
2026-07-05, 09:39
Medlem
Sluta knulla luffare. Eller som jag tror,du har nog aldrig ens fått till det 🤔
Citera
2026-07-05, 09:40
Medlem
Citat:
Att man måste tvätta lakan efter sex har väl främst att göra med att en mans sperma ligger utkletad över dem, som du själv skriver bekämpas lukt lättast med vädring. Och hur jobbigt är det egentligen att öppna ett fönster?
Citera
2026-07-05, 09:41
Medlem
Suputerna brukar stinka rent allmänt. pH-balansen är förstörd.
Citera
2026-07-05, 09:42
Avstängd
GiveMeHeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anthraxious

Vad gäller kvinnor har vissa starkare lukt än andra, ja. PH-bnalans i underlivet, kost, etc. Många saker som avgör. Har varit med om att vissa även luktat starkt til lvardags, alltså på jobb. Det är helt enkelt inte jätteovanligt. Har dock aldrig varit med om att jag behövt "vädra ut" specifikt fittlukt efter ett ligg.

Hört talas om bodyspray? Hur luktar du själv?
Citera
2026-07-05, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anthraxious

Tror han tänker mer på lukten av ”sex” än just fitta? Känns lite ochysst att bara lasta kvinnan för det när det i själva verket är en salig blandning av sekret, svett, och sperma.

Jag har i alla fall aldrig tänk dan efter att -jävlar vad här stinker fitta! Utan det är ju doften av SEX man känner. Alltså allt ovanstående ihopmixat.

It takes two to tango!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in