Citat:
Fast luktar det bara den där karaktäristiska lite unkna källarlukten så är det säkert lugnt för de flesta. Men.........luktar det typ död råtta i hugget så vet man ju att något mycket väl kan vara fel, och samtidigt som man står där med ett bultande kladdigt stånd, så vet man ju att stoppar man dit den så kan det mycket väl bli en sväng till farbror doktorn nästkommande vecka. Nej, det är inte alltid lätt att vara man. 

Död råtta? Vad träffar flashbackare för fittor egentligen?
Jag tror att många av er som uttrycker sånt är ena riktigt sjåpiga små nippertippor som vill att allt ska lukta som ett paket nyöppnat skrivarpapper. Ingenting alltså. Det verkar så iaf. Jag har träffat på jävligt många kukar och fittor och det är aldrig det luktar död råtta. Kön luktar kön, ibland mer än annars. Är man kåt så är ju doften en del av det som tänder en. Det luktar kropp, kåthet och sex.
Fy faaan vad osexigt det är med människor som är rädda för människokroppen och dess lukter och det den utsöndrar.
Avd Säg att du är ett uruselt knull utan att säga att du är ett uruselt knull
"Snippa och snopp luktar!!! Den jag ligger med luktar!!!
" Men för i helvettttte -- låt bli att ligga då? Kåta vuxna människor utan issues fixar det där. Det är till och med hett när man känner på lukten att det är en människa man ligger med!
Alla gillar vi olika! (och tur är ju det!) Knulldocka och handen är att rekommendera för de som är rädda för människor.

Liten undran över hur knulldockans hål börjar lukta med gammal sagge som är svår att tömma ur/spola rent dock. Kanske bäst med bara handen och en rejäl torkrulle om man vill ha det så luktfritt som möjligt?
Hursomhelt -- det här trötta slentrianmässiga kvinno- och fitthatet är så jävla tjatigt. Det är så gjort. Lev med bara män eller isolerad i en bunker nånstans och knulla bara med handen så är problemet löst. Jag fattar inte ens vad det gnälls om. 🤡