2026-07-06, 14:26
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Fast luktar det bara den där karaktäristiska lite unkna källarlukten så är det säkert lugnt för de flesta. Men.........luktar det typ död råtta i hugget så vet man ju att något mycket väl kan vara fel, och samtidigt som man står där med ett bultande kladdigt stånd, så vet man ju att stoppar man dit den så kan det mycket väl bli en sväng till farbror doktorn nästkommande vecka. Nej, det är inte alltid lätt att vara man.

Död råtta? Vad träffar flashbackare för fittor egentligen?

Jag tror att många av er som uttrycker sånt är ena riktigt sjåpiga små nippertippor som vill att allt ska lukta som ett paket nyöppnat skrivarpapper. Ingenting alltså. Det verkar så iaf. Jag har träffat på jävligt många kukar och fittor och det är aldrig det luktar död råtta. Kön luktar kön, ibland mer än annars. Är man kåt så är ju doften en del av det som tänder en. Det luktar kropp, kåthet och sex.

Fy faaan vad osexigt det är med människor som är rädda för människokroppen och dess lukter och det den utsöndrar.

Avd Säg att du är ett uruselt knull utan att säga att du är ett uruselt knull

"Snippa och snopp luktar!!! Den jag ligger med luktar!!! "

Men för i helvettttte -- låt bli att ligga då? Kåta vuxna människor utan issues fixar det där. Det är till och med hett när man känner på lukten att det är en människa man ligger med!

Alla gillar vi olika! (och tur är ju det!) Knulldocka och handen är att rekommendera för de som är rädda för människor.

Liten undran över hur knulldockans hål börjar lukta med gammal sagge som är svår att tömma ur/spola rent dock. Kanske bäst med bara handen och en rejäl torkrulle om man vill ha det så luktfritt som möjligt?

Hursomhelt -- det här trötta slentrianmässiga kvinno- och fitthatet är så jävla tjatigt. Det är så gjort. Lev med bara män eller isolerad i en bunker nånstans och knulla bara med handen så är problemet löst. Jag fattar inte ens vad det gnälls om. 🤡
Citera
2026-07-06, 14:51
Medlem
halaltarzans avatar

Jahaja, och bara för att DU inte har träffat på någon murra som luktar död råtta så existerar det inte, det är alltså du som talar om hur verkligheten ser ut?
Citera
2026-07-06, 15:31
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:

Jahaja, och bara för att DU inte har träffat på någon murra som luktar död råtta så existerar det inte, det är alltså du som talar om hur verkligheten ser ut?

Jag undrar verkligen vad det är för fittor alla fitträdda här har träffat på. Men alla gillar ju olika. En del gillar skrivarpapper, andra gillar människor. Det är sen gammalt. En del är rädda för fittor, kukar och människokroppen. Min erfarenhet är att den sorten är riktigt usla ligg. Jag har inte gjort ett uttalande om verkligheten, jag har uttryckt mina åsikter. Människor som vill att kön ska vara kliniskt rena och lukta desinificerat operationsbord är dåliga ligg. Tycker JAG. Det är min ÅSIKT. Är du med nu?

Det korta svaret på TS är hursomehelst att fitta luktar eftersom en fitta är en del av kroppen och kroppen luktar. Är man rädd för en annan kropp och dess dofter så är det bara att undvika den. Är man rädd för sin egen blir det svårare.

Jag förstår verkligen inte problemet här. Undvik fitta om det är så jobbigt? Det är ju inte som att fitta är som pollen man inte kan undvika hur mycket man är försöker. Är man allergisk mot fitta (och själv inte har en) är den mycket lätt att undvika.

I övrigt har den här tråden hamnat många år fel i tiden. Många, många. Fitträdsla/hat flyger inte så jättehögt och bra numera.

Clowneri, clownera.
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-07-06 kl. 15:38.
Citera
2026-07-06, 15:43
Medlem
halaltarzans avatar

Kommer t.ex. ihåg en brud som jag fick klamme av och hon luktade riktigt jävla illa. Men kåt som man var så var det in i duschen med henne innan instick. Nej, fittor som luktar typ död råtta är det väl i regel något fel på?
Citera
2026-07-06, 15:47
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:

Kommer t.ex. ihåg en brud som jag fick klamme av och hon luktade riktigt jävla illa. Men kåt som man var så var det in i duschen med henne innan instick. Nej, fittor som luktar typ död råtta är det väl i regel något fel på?

Du ligger alltså med kvinnor som luktar död råtta i underlivet? Jag vet inte, men det här säger ju mer om dig än om nåt annat. Nu är vi OT, men jag står fast vid det jag har skrivit tidigare.

Clowneri, clownera.
Citera
2026-07-06, 17:53
Medlem
Kleiners avatar
Konstigt, för vanligtvis är kvinnor väldigt noggrant och nästan nojiga när det gäller deras hygien.

Låter sjukt. Försvann lukten efter duschen?

Citat:

Citera
2026-07-06, 18:07
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Konstigt, för vanligtvis är kvinnor väldigt noggrant och nästan nojiga när det gäller deras hygien.

Låter sjukt. Försvann lukten efter duschen?

Kom du farande.

Du, jag kommer inte riktigt ihåg, förmodligen inte.
Citera
2026-07-06, 18:21
Medlem
Kleiners avatar
hahahah, kunde inte låta bli.

Var lukten värre än surströmming?

Citat:
Kom du farande.

Du, jag kommer inte riktigt ihåg, förmodligen inte.
Senast redigerad av Kleiner 2026-07-06 kl. 18:23.
Citera
2026-07-06, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rattaasikterna
Spya, skit och unken svett gillar man bara man är attraherad..
Nej man måste nog vara mer åt sali romani hållet då
Citera
2026-07-06, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tosstenpoposten
Så det gick bra efter ett tag då..?

Hygien är självklart viktigt.
Men en tjej sa till mig att lukterna ändras lite med var i månadscykeln hon är. Inte vet jag, men det låter troligt med tanke på den berg- o dalbana mensen hittar på med humör och lust mm.
Nej för fan jag var aldrig attraherad av henne och ännu mindre då jag såg hennes trosor

Ja självklart har cyklerna inverkan
Citera
2026-07-06, 21:21
Medlem
fiserjuendels avatar
Alla underliv jag har varit inuti har aldrig luktat illa, en fitta kan lukta fantastiskt
Citera
2026-07-07, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MichelleGreen
Ett frisk underliv luktar inte
Eller så är du väldigt känslig

Jo du. Majoriteten av kvinnor jag idkat könsumgänge med har luktat. Några få luktar och smakar ingenting och några enstaka som haft svamp luktar och smakar illa. Men jag skulle vilka påstå att ungefär 95% luktar och smakar. Och det är precis så vi män vill ha det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in