2026-07-03, 11:24
Avstängd
Adolf.Shitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timeisbackwards
Du drar alla över en kam, lite som en rasist skulle dra alla afrikaner över en kam.

Sverigedemokraternas väljare innefattar tveklöst många som har en rutten grundsyn där stora grupper ses som mindre värda och hopplösa utan goda skäl. Men också de som vet att de flesta människor från andra länder är ok och skulle kunna bli bra "svenskar" under rätt förutsättningar, men som tycker att invandrandringen i praktiken orsakat en massa problem (eller utmaningar, om man vill vara lite pk) som inte hanterats bra.

Ja så som en SD:are drar alla muslimer över en kam.

Naturligtvis förstår jag att det inte endast är Ronny,Sonny och Conny fabriksarbetare på fabriken i bäverträsk som kör volvo 740 och snusar röda lacket och dricker hb som röstar SD utan att det finns en bredare diaspora än så bland partiets väljare men det fråntar inte ifrån att det är mestadels Ronny,Sonny och Conny man ser vid SD's valurnor.

Jag tror nog att om man kollar riktig noga bland Per-Ingrids korvgrillarbrigad så kan man säkert hitta en och annan akademiker och personer från övre medel/lägre överklass där med men det fråntar inte att majoriteten av korvgrillarbrigaden är drägg precis som SD-väljare.
Citera
2026-07-03, 11:29
Medlem
Sen känns det här med "alla är rasister på landsbygden" som nåt försök att överföra USAs politik till Sverige fast politiken funkar helt annorlunda här. Norrland är ju i regel så rött som det blir i Sverige och Tidöblocket bedriver i gengälld en extremt Norrlandsfientlig politik. Och en glesbyggdsfientlig politik i allmännhet.

Skåne å andra sidan som ibland får representera en mer högervriden och SD-vänlig region är ju en av Sveriges rikaste och mest tättbefolkade.
Citera
2026-07-03, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf.Shitler

Naturligtvis förstår jag att det inte endast är Ronny,Sonny och Conny fabriksarbetare på fabriken i bäverträsk som kör volvo 740 och snusar röda lacket och dricker hb som röstar SD utan att det finns en bredare diaspora än så bland partiets väljare men det fråntar inte ifrån att det är mestadels Ronny,Sonny och Conny man ser vid SD's valurnor.

Jag tror nog att om man kollar riktig noga bland Per-Ingrids korvgrillarbrigad så kan man säkert hitta en och annan akademiker och personer från övre medel/lägre överklass där med men det fråntar inte att majoriteten av korvgrillarbrigaden är drägg precis som SD-väljare.

Se mitt andra inlägg. Norrland som Bäverträsk ligger i är så blodrött som det blir i Sverige och Tidö-partiernas politik är extremt tätorts-vänlig och glesbyggdsfientlig. Sverigedemokraterna är som starkast i Skåne, vilket är en av Sveriges rikaste och mest tätbefolkade regioner.
Citera
2026-07-03, 12:00
Medlem
KNARKAREN85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pausanias
Det bör väl vara ca 80%. Hur definierar du "snart inga vita kvar"?

När vita inte syns mer i stan, tex Paris eller London. Hur ser det ut om 100 år😫
Citera
2026-07-03, 12:02
Medlem
KNARKAREN85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iq143
Bevisbördan torde ligga på dig som levererar en lögn. Sök lite så ser du att det inte är rimligt.

Jag har sökt men inte hittat något. Dem tog upp det på Piers Morgan. Du får gärna visa riktiga bevis.
Citera
2026-07-03, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KNARKAREN85
Jag har sökt men inte hittat något. Dem tog upp det på Piers Morgan. Du får gärna visa riktiga bevis.

Bevisbördan ligger på dig om du presenterar ”fakta”. Försåg om du tycker detta är lite knepigt men hela akademiska världen bygger på att den som presenterar också presenterar källor. Opponerar någon så är det upp till dig att visa att du har rätt. Är så trött på folk som inte förstår detta.
Citera
2026-07-03, 13:35
Medlem
Hulebackens avatar
Citat:

Har du börjat landa i att du har fel i dina antaganden om att alla som röstar på SD är dregg?

Ok, nej. Inte ens majoriteten av deras väljare är i linje med dina delirium. Var fjärde man i landet röstar på det partiet. Det betyder ungefär att var tredje vit man du ser röstar på dom. Greppar du att de inte är ett marginaliserat parti längre, utan det största parti bland män i Sverige.

Testa när du ska ner till bolaget idag, räkna 1-2-3 för varje man du ser. En av de tre röstar på SD. Kom med resultatet sen när du svarvat din första vodkagrogg. Riktiga fördomar för alla kandidater hade varit kul. Ungefär som du skapat en karikatyr i denna tråden.

Spännande detta, är säker på att du kommer bli förvånad.
Citera
2026-07-03, 14:08
Medlem
Hulebackens avatar
Citat:
Nu får du allt ta dina antipsykosmediciner och lugna ned dig lite, du verkar ha nån sjuklig bögfascination för mig.

Jag har ju flera gånger sagt till dig att jag inte är intresserad av pedofili eller koprofagi så som ni SD:are är och jag vill inte ha en bögrelation med dig då jag redan har en fru så jag är inte intresserad av betacuckade SD-män.

Nu tar du dina psykofarmaka och ser till att ta lite egentid i den madrasserade cellen en stund tills du lugnat ned dig

När argumenten är slut….. Det var dina ord.
Citera
2026-07-03, 14:18
Avstängd
Adolf.Shitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KNARKAREN85
När vita inte syns mer i stan, tex Paris eller London. Hur ser det ut om 100 år😫

Lever vi i Paris eller london och kommer vi här i denna tråden ens leva om hundra år?

Vi lever i Sverige här är 20% av befolkningen utlandsfödd eller födda i sverige av utlandsfödda föräldrar. 2 miljoner av Sveriges 10,nått miljoner invånare är icke etniska svenskar och då är det inräknat ukrainare,finnar,serber,kroater,polaker,thai,filip inare,kineser osv, ja alla som inte är etniska svenskar så inte enbart araber och negrer ifrån muslimvärlden

Du får nog dra huvudet ur röven och ta av dig foliehatten och börja leva i verkligheten
Senast redigerad av Adolf.Shitler 2026-07-03 kl. 14:21.
Citera
2026-07-03, 17:10
Medlem
Skånska bönder, lantbrukare, jägare, raggare och bilentusiaster verkar ha Sverigedemokraterna som sitt favoritparti. Personen i artikeln nedan är en typisk Sverigedemokrat och har tydliga likheter med amerikanska rednecks, även om de sistnämnda är betydligt mer sympatiska med sin banjo, bluegrass och countrymusik.

https://antifa.st/2025/09/23/afa-helsingborg-sverigedemokraten-patrik-tornqvist-korde-in-i-demonstration/
Senast redigerad av Larus470 2026-07-03 kl. 17:22.
Citera
2026-07-03, 18:24
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Hehe du tänker på (S) som NUMERA vill ha 50.000 polisanställda.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/4ojOdq/s-50000-polisanstallda-om-tio-ar
Det tycker jag är fin-fint. Det hade inte behövts om vi inte haft invandrade skurkar som S och MP "inte såg komma" men bra om man ändrar sig.

Efter att ha sett artikeln ovan tänker jag referera till maggan som Batong-Magdalena. Det kan ju du också göra.

Ditt svammel om att SD motarbetat fler poliser är just svammel och ingen bryr sig. SD äger frågorna kring invandring tiggare och brottslighet enligt SIFO.
SD ägde frågan om att motarbeta fler poliser möjligtvis. Detta var deras bidrag till att motverka integration av invandrare.
Detta var deras sätt att låta brottsligheten öka bland sina kompisar i mc-gäng och annat.

Vad är en "invandring tiggare" förutom en märklig särskrivning?
Klarade du inte språktestet för att komma in på polisutbildningen?
Citera
2026-07-03, 18:55
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
SD ägde frågan om att motarbeta fler poliser möjligtvis. Detta var deras bidrag till att motverka integration av invandrare.
Detta var deras sätt att låta brottsligheten öka bland sina kompisar i mc-gäng och annat.

Vad är en "invandring tiggare" förutom en märklig särskrivning?
Klarade du inte språktestet för att komma in på polisutbildningen?
Svaghetstecken att du använder härskarteknik när du inte har något att komma med.

Med "SD äger frågan om Lag och Ordning" menas att när man frågar svenska folket om "Lag och ordning" så tänker de mest på SD:
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/opinion-s-och-sd-har-grepp-om-valjarnas-viktigaste-fragor

SD är naturligtvis mot motorcykelgäng efter SD för för Lag och ordning. Möjligen blandar du amatörmässigt ihop "gäng" och "motorcyklar" och motorcyklar är Jimmie för.

Intressant att ett negergäng sparkade ihjäl en helsvensk polis i Köpenhamn när han tittade på fotbolls-VM. Kan det påverka valet tror du?
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2026-07-03 kl. 18:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in