Citat:
Ursprungligen postat av
MxrricHet
När ni var på livet botten hur gjorde ni för att vända på det och vad ska man göra för att känna att livet är gött igen när man är i bottens botten vad gjorde ni ,hur hanterar man det , vad ska man göra vilken ände ska man börja
Vill ha era flashbackar tips
MVH mxrrichet
Mmmm
Varit på den där botten ett antal gånger i livet och även varit på väg att .... ja ni fattar själva
Sista gången fick jag en tankeställare när jag kom hem, och bestämde mig att dra ner på alkohol till nästan inget man lurar sig själv att man mår så bra på fyllan javisst men är ännu värre dagen efter.
Inga droger, slutade umgås med folk som retades och har problem med missbruk skaffade andra vänner som var trevligare.
Gjorde grejer jag gillar att göra i lugnt tempo om det tar en hel dag att byta hjul på bilen får det göra det, tråkiga reparationer på andras grejor får någon annan göra.
Tar det lugnt och tar dagen som den kommer har skador efter en trafikolycka och sjukdomar och känner mig gladare än någonsin
Stora boven kände jag var alkohol mådde dåligt och deprimerad blev full mådde kalas några timmar, dagen efter mådde ännu sämre blev full dagen efter mådde ännu sämre och en dag tog det stopp orkade inte mer
Skriver inte vad som hände då men vaknade på akuten en Lucia natt för några år sedan
Efter det blev det som jag skrev och mådde sakta bättre men visst kan jag ta en max 2 öl sedan inget mer
Efter regn kommer solsken pratas det om, ja det gör det men det är lite mulet efter regnet tills solen kommer fram ändra om vanorna så märker man att allt funkar bättre
egen erfarenhet