2026-07-04, 10:33
Medlem
Gsmtekniks avatar
Självklart finns masor av värre.
Men 8 månader fängelse plus skadestånd för att han pillat en tjej mellan benen flera gånger medans dom har hånglat..
Hon va tydlig med att Inte Här Inne..
Men att hångla med han o dricka sprit han betala inga problem men att han va ett sliskigt kåt äckel det visste tjejen och ändå så kom hon tillbaka och hångla med honom flera gånger antagligen för att få mer betalda drinkar..
Sen att killen förnedra henne så vände allt och plötsligt va han en skurk..
Självklart killen ett äckel och ett jävla plåster på henne men hon va nog rätt väl medveten av vad hon gjorde och tillät honom hålla på...
Självklart killen gick över gränsen hon ung han gammal han utnyttja läget att hon ville ha betalda drinkar osv..
Men fortfarande han fick mer fängelsestraff en vad han hade fått om han hade dragit in henne på dass o våldtagit henne..
Därav tycker jag domen är åt helvete för hård.
Sen läste jag mer om killen att andra har anmält honom tidigare men det har inte hållit pga bevisningen inte har hållt..
Så möjligt att killen kanske förtjänar en tid i buren för sin sketna livs stil att behandla tjejer som att han har rätt o göra vad han vill med dom..
Så i stora hela kanske killen behöver få ett märkbart straff för sina tidigare synder men i detta fallet tycker jag domen är lite för hård..
När det gäller brudar så skall man alltid visa respekt de får ta första steget osv..

Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Du kan ju inte jämföra med alla de värre fallen självklart vill vi låsa in kåta gubbar som inte kan samtycke
Citera
2026-07-04, 11:00
Medlem
Citat:
Men fortfarande han fick mer fängelsestraff en vad han hade fått om han hade dragit in henne på dass o våldtagit henne..

Därav tycker jag domen är åt helvete för hård.
Sen läste jag mer om killen att andra har anmält honom tidigare men det har inte hållit pga bevisningen inte har hållt..
Så möjligt att killen kanske förtjänar en tid i buren för sin sketna livs stil att behandla tjejer som att han har rätt o göra vad han vill med dom..
Så i stora hela kanske killen behöver få ett märkbart straff för sina tidigare synder men i detta fallet tycker jag domen är lite för hård..
När det gäller brudar så skall man alltid visa respekt de får ta första steget osv..

Vänligen visa vad du bygger ovan påstående på. Hänvisa gärna till en dom där någon dömts för våldtäkt i Sverige men bara fått 8 månaders fängelse. Det är nämligen helt omöjligt då minimistraffet för våldtäkt är betydligt längre än så.

Det blir inte seriöst när du, med din obefintliga kunskap, slänger ur dig gissningar och påståenden hej vilt. Du gör bort dig.
Citera
2026-07-04, 11:11
Medlem
Gsmtekniks avatar
Jag har ingen aning om minimistraffet för våldäkt för jag varken umgås med våldtäcksmän eller har intresse av såna..
Men du som råkar vara en expert vet väl om att många av de nysvenskar som döms för sina förnedrings våltäkter får bra mycket kortare än 8 månader pga sin låga ålder o alla jävla mängd rabatter..
Så jag tycker likt förbannat att killen dömts för hårt för o pillat på en brud som inbjöd till det för att få betalda drinkar..
Hon kom tillbaka o hångla med honom flera gånger trots att hon visste att han enbart vill pilla på henne..
Jag känner mig inte det minsta bortgjord för mitt liv är inte på Flashback som dig
Du borde byta namn till Experten då du trivs bra med att klaga o gnälla på andra och säga att dom har obefintlig kunnskap bara för att du är en våldtäcks expert
Citat:
Ursprungligen postat av betraktare92
Vänligen visa vad du bygger ovan påstående på. Hänvisa gärna till en dom där någon dömts för våldtäkt i Sverige men bara fått 8 månaders fängelse. Det är nämligen helt omöjligt då minimistraffet för våldtäkt är betydligt längre än så.

Det blir inte seriöst när du, med din obefintliga kunskap, slänger ur dig gissningar och påståenden hej vilt. Du gör bort dig.
Citera
2026-07-04, 11:15
Medlem
LuluBrooksies avatar
Verkar som att flera är inne på spåret, att hon var fine med att bli pillad på så länge hon blev bjuden på champagne och annat. Men när de andra skulle fortsätta på nån halvprivat lounge, där hon inte hade tillträde, då blev det en anmälan.
Snipp, snapp, snut, så var mäklarsagan slut.
Citera
2026-07-04, 11:40
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Jag tror hans framgångar som mäklare gett han hybris och gjort han i detta fallet gränslös

Säkerligen. Han är säkert ingen trevlig typ. Nu ryktas det i tråden att han ska ha anmälts tidigare för liknande saker.då dessa anmälan lagts ner. Men kan DET vara orsaken att han fick fängelse?
Citera
2026-07-04, 11:46
Medlem
Gsmtekniks avatar
Ungefär så jag tolkar det att allt va ok fram tills han inte ville betala för henne att komma med till VIP avdelningen...
Då va det plötsligt väldigt illa att han pillat på henne under kvällen och dom starka orden Nej Inte Här Inne är ju verkligen så en tjej säger när hon vill ta avstånd från någon
Jag tolkar orden Nej Inte Här Inne som att vi kan göra det nån stans där det är lite mer privat
Jag tycker domen med fängelse är för hård att hon va med på det hela fram tills han inte ville betala mer för henne den kvällen då vände allt
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Verkar som att flera är inne på spåret, att hon var fine med att bli pillad på så länge hon blev bjuden på champagne och annat. Men när de andra skulle fortsätta på nån halvprivat lounge, där hon inte hade tillträde, då blev det en anmälan.
Snipp, snapp, snut, så var mäklarsagan slut.
Citera
2026-07-04, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Säkerligen. Han är säkert ingen trevlig typ. Nu ryktas det i tråden att han ska ha anmälts tidigare för liknande saker.då dessa anmälan lagts ner. Men kan DET vara orsaken att han fick fängelse?

Var i tråden ryktas det om detta? Om han blivit anmäld men aldrig dömd ska det inte påverka påföljden. Vem som helst kan anmäla någon för brott. Det betyder ingenting.
Citera
2026-07-04, 13:40
Medlem
Citat:
Om han blivit anmäld men aldrig dömd ska det inte påverka påföljden. Vem som helst kan anmäla någon för brott. Det betyder ingenting.
Naturligtvis betyder det ingenting
Citera
2026-07-04, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gsmteknik
Ungefär så jag tolkar det att allt va ok fram tills han inte ville betala för henne att komma med till VIP avdelningen...
Då va det plötsligt väldigt illa att han pillat på henne under kvällen och dom starka orden Nej Inte Här Inne är ju verkligen så en tjej säger när hon vill ta avstånd från någon
Jag tolkar orden Nej Inte Här Inne som att vi kan göra det nån stans där det är lite mer privat
Jag tycker domen med fängelse är för hård att hon va med på det hela fram tills han inte ville betala mer för henne den kvällen då vände allt
Har inte läst domen för inget fall som är intressant för mig...

MEN! Liksom allmänt gäller att om det hade rört sig om en seriös mäklare och inte bara en krämare (vet inget om vad den dömde är ska jag säga) så hade en sån inte försatt sig i en sån här sits överhuvudtaget
Citera
2026-07-04, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Tycker 53 tusen i ersättning för sveda och värk, är alldeles för låg.
Lägg på en nolla minst.
Högre ersättning kan leda till att fler kvinnor vågar anmäla män.

Vet vi vad BO i fråga har för årsinkomst?

Ökar också risken för falska anmälningar om skadestånden är höga
Citera
2026-07-04, 16:55
Medlem
Har du ens läst domen? Det står att hon sagt ”sluta, jag vill inte det här”. Alltså fanns det ingenting som antydde att det skulle vara okej någon annanstans.

En kvinna är inte skyldig en man något för att han bjuder på drinkar.

Citat:
Ursprungligen postat av Gsmteknik
Citera
2026-07-04, 18:25
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Var i tråden ryktas det om detta? Om han blivit anmäld men aldrig dömd ska det inte påverka påföljden. Vem som helst kan anmäla någon för brott. Det betyder ingenting.

Naturligtvis har du rätt. I sak. Är på landstället med knackig wifi så hinner tyvärr inte leta upp åt dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in