Tycker ändå domen känns fel..
Tjejer hänger med äldre män på krogen de sitter och hånglar och dricker champange allt ok..
Killen pillar innanför brallorna hon avvisar och säger INTE HÄR INNE
Och det sker flera gånger under kvällen och sedan händer något efter att hon överlagt situationen med sina vänner..
Jag läste utredningen och domen och tycker att killen helt klart va ett jävla plåster på henne..
Men knappast att det va ett sexuellt övergrepp då hon tillåtit det flera gånger innan hon sa ifrån..
Om jag sitter med en tjej i en bar och får pilla innanför brallorna och hon säger Nej Inte här inne då hade jag tolkad det som att det är ok att pilla men inte här inne där andra kan se det..
Jag hade ju knappast tolkat det som att hon inte vill att jag pillar..
Hänt många gånger som tjejer tagit mig innan för brallorna och frågat om jag är säker på att jag inte vill bjuda på något o dricka

Har man jeans på sig och inte är helt väck pga sprit eller droger så är det i stort sätt omöjligt för någon att råka få in handen innanför brallorna utan att bli avvisad om personen inte är med på det..
Killen säkerligen ett kåt äckel som trodde enkelt o jaga små tjejer men knappast att det va ett sådant övergrepp så det skall leda till fängelse..
Folk som fullbordar våldtäkter får fan lägre straff en vad killen fick..
Om det klassas som ett sexuellt övergrepp så borde jag nog själv sitta i fängelse för sånt för när jag va yngre va det vanligt man satt o drack med tjejer på krogen och pilla lite över allt..
Men det va oftast jämnåriga eller kanske lite äldre tjejer än mig själv..
Hade hon sagt ifrån första gången rejält och vid andra försöket tillkallat uppmärksamhet så hade jag klassat det som ett sexuellt övergrepp..
Men hon tillät det flera gånger gick iväg kom tillbaka fick nya drinkar och höll sig kvar runt honom..
Typ körde lite svår att få lekar men fortfarande hon hångla med han trots han är mycket äldre hon lät honom pilla henne på musen flera gånger och lämna inte sällskapet utan va kvar för o få mer drinkar..
Bägge gjorde fel hon inbjöd till det och han passade på som en kåt gubbe med en ung tjej..
Då killen körde med att köpa drinkar hela tiden så kan man ju klassa det som att han ville få henne full och få svårare att säga nej då hade det ju varit någon form av sexuellt utnyttjande..
Men så som det står beskrivet i utredningen så borde killen max fått böter om han ens skulle dömas..
Många sk krog luder har ju som chargong att spenderar man tillräckligt med pengar på dom på en utekväll så är det som deras plikt att visa tacksamhet genom att hoppa i säng..
Försöker bara säga går man på krogen och frågar en tjej om hon vill ha någon drink och försöker trycka ner handen i brallorna på henne så är risken 99% att man får en blåklocka och utslagna tänder direkt