2026-08-04, 21:22
Medlem
Vad orsaken är för att jag har tafsat?
..För att jag har känt för det såklart 😆
Och nej, har inte fått nån avsnäsning heller.
Citera
2026-08-05, 07:37
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
På en krog/restaurang där man har bröllopets efterfest är alla singlar helt tafsgalna

Bröllop är alltid bra. Kvinnorna blir kåta.
Citera
2026-08-05, 11:27
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04

Brudar blir avundsjuka , händelsen me milfen o dottern var en sådan finare krog och dom var btöllopsgäster...

Haha
Citera
2026-08-05, 12:01
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:

Men nu är det väl inte bara bröllop som är bra, utan fester generellt där det finns alkohol. Alkohol och uppsluppen stämning kan mycket väl släppa lös odjuret som finns i princip alla kvinnor så de börjar tafsa.
Citera
2026-08-05, 12:08
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Men nu är det väl inte bara bröllop som är bra, utan fester generellt där det finns alkohol. Alkohol och uppsluppen stämning kan mycket väl släppa lös odjuret som finns i princip alla kvinnor så de börjar tafsa.

Bröllop är den tändande gnistan
Citera
2026-08-05, 22:03
Medlem
Vi har en snygg kvinna på jobbet som är gift men som brukar spåra ur när hon blir för full.
Hon ska alltid på och kladda på alla män och ta dem på kuken när det är AW/Firmafest.
Vilket medför att alla alltid försöker få henne att dricka ordentligt för att få henne börja kladda.
Så det kan man nog säga att det uppskattas.
Citera
2026-08-06, 07:15
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Modokrille
Vi har en snygg kvinna på jobbet som är gift men som brukar spåra ur när hon blir för full.
Hon ska alltid på och kladda på alla män och ta dem på kuken när det är AW/Firmafest.
Vilket medför att alla alltid försöker få henne att dricka ordentligt för att få henne börja kladda.
Så det kan man nog säga att det uppskattas.

Kvinnor som tycker om att vara ute och festa är de bästa, iofs inte optimalt att vara gift med kanske.

Brukade det stanna med att bara hon tafsade då, hon blev aldrig inledd och tagen på typ hcp-wc nån gång?
Citera
2026-08-06, 09:27
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Ja absolut. Berusning eller väldigt unga tjejer.
Citera
2026-08-06, 09:38
Medlem
448s avatar
Citat:
Ja absolut. Berusning eller väldigt unga tjejer.

Just unga brudar brukar inte tafsa så ofta , dom fnissar omkring för o få uppmärksamhet

Vuxna milfar däremot kan ta ett rejält nyp
Citera
2026-08-06, 09:45
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Just unga brudar brukar inte tafsa så ofta , dom fnissar omkring för o få uppmärksamhet

Vuxna milfar däremot kan ta ett rejält nyp

Tänkte på när man gick i högstadiet/gymnasiet. Då klämdes det en del.
Citera
2026-08-06, 09:49
Medlem
448s avatar
Citat:
Tänkte på när man gick i högstadiet/gymnasiet. Då klämdes det en del.

Där nyps det t.o.m på lärare

Såna är flickor o kvinnor
Citera
2026-08-06, 10:03
Avstängd
TedGaandies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhTD
Hur som helst måste det väl ändå förekomma och då undrar jag vad som händer. Blir kvinnorna oftast avsnästa eller händer det att den utsatte mannen tar det som en invit och blir som en kardborre, svår att bli av med efteråt.

Det beror nog på vem det är eller vad som händer.. Har blivit tafsad på och till och med "våldtäktskysst" ett par gånger utan att jag själv ens varit med på det. Och vissa fall så är det uppskattat och då låter jag hon få fortsätta. Och ibland sätter jag gränser i stil med att "Det kan ske, men ej med mig.."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in