Citat:
Ursprungligen postat av
BananaChiquita
Nej det minns jag inte. Tror inte de flesta tjejer som på riktigt har blivit tafsade på anmäler… Den världen lever jag i.
Frågan är om fröken BananaC har haft några beundrare alls med tanke på svaren du ger?
Eller är du en kille?
Killar kan vara riktiga creeps och anpassa sig efter omgivningen om dom vägrar fatta att man inte är intresserad. Riktigt svårt att få fram någon form av bevis då.
En av mina kollegor var så pass mycket creep att han gick i min privata mobil på arbetstid. När jag konfronterade honom och frågade ”varför har du gått i min privata mobil” så svarade han ”varför har du inte kodlås?” Typ som att det vore mitt egna fel?
Matchade med flertalet dolda profiler på Tinder ett tag där ett av kontona var jag i princip bombsäker på var han så bjöd hem honom och stod i dörröppningen med mobilen/video i högsta hugg.
”Tyvärr” var det någon annan när jag öppnade dörren. Förvisso en najs person och var lite chockad men man kanske kan säga ”tur i oturen”. Jag fick inte mitt bevis och han fortsatte vara ett creep.
Pratade alltid skit om sin sambo och jag glodde surt varje gång för att få stopp på det. Men han fattade inte. Tappar alltid respekten för folk som talar illa om sin partner/vänner/familjemedlemmar osv. Riktigt äckligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Link04
Komplimanger låter nice. Men du tafsar inte på killar och nyper oss i röven eller? Eller som BananaC skrev tidigare här att hon tar gärna tag i bananen när hon ser nåt hon gillar 🙂
Om BananaC verkligen vore en tjej hade jag hållt långt avstånd som kille. Låter inte sund alls det trollet.
Har jag partner så tar jag mig friheten att tafsa
Är inte så värst verbal i mitt sätt att visa kärlek.