2026-08-03, 11:57
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Jag tafsar och hånglar med mina män. Vad du gör skiter jag blanka fan i.

Bli anmäld? Du är verkligen regnbågsflaggan ingen kanske vill tafsa på dig, har den tanken någonsin slagit dig? Vi normala människor vet när ett intresse finns eller man är vänner och då blir man inte ledsen när man rör vid varann..

Yes precis. Kvinnor som tafsar lite på en det är ju kompisar eller bekanta och då är det ju alltid bra känsla och finess på det hela.
Citera
2026-08-03, 12:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Vad räknas som ”tafsa” på en man?

Genuint nyfiken..
Samma sak som att "tafsa" på en kvinna? Varför skulle det vara annorlunda?
Citera
2026-08-03, 16:27
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Yes precis. Kvinnor som tafsar lite på en det är ju kompisar eller bekanta och då är det ju alltid bra känsla och finess på det hela.

Vi snygga män accepterar naturligtvis även lite tafs från okända kvinnor/fliqqor - till skillnad mot kvinnor är det bara självförtroendehöjande.

För incelflashbacks,torskar o andra nedsupna wt samt skabbiga bittra haggor :

Det är extrem status i högre kretsar av vackra snygga män o bli ofredad av unga kvinnor o dissa dom eller iaf bara prata med dom

Nu sitter den gamla sd--horan Tomatkungen och kallar snygga män för fantiserande mytomaner - hög på tjack med en fimp i sin skrynkliga käft 🤣
Citera
2026-08-03, 16:36
Medlem
ansluts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murmuration
Förstår att tråden är för kvinnor att svara på. Men kommer det verkligen hända att kvinnor svarar på detta?
Jag mena, vem vill utge sig för att vara en tafsare?
Man hade nog fått mer respons om den var riktad mot män som har blivit taffsade på och vad de tycker om det.
Då hade jag kanske haft ett par rader att säga om det i alla fall.

Citat:
Ursprungligen postat av Cutthethroat
När jag i min tonårstid en gång var hos tandläkaren blev jag utsatt för "tafsning."
Den kvinnliga tandläkaren, minns inte exakt, men hon var väl 25-30år, ung var hon i alla fall.

Hur som helst, hon red/gnuggade ogenerat sin fittbulle mot mitt knä, en låång stund, helt utan anledning.

Hon hängde över mig och gnuggade fittan mot knät under undersökningen, jag kände till och med bullen genom kläderna.

Fast hon var ung och snygg, så det var lite nice ändå.

Sedan, på högstadiet fanns en kvinnlig speciallärare som var känd för att vilja tafsa.

Om man hamnade bredvid henne så lade hon handen på gylfen och kuken, smekte en på låret osv.

Alla pratade om hennes tafsande...

Sedan har man ju blivit tafsad på ett oräkneligt antal gånger efter detta också förstås, ett tafsande och klängande som man helst varit utan.

Såå, visst förekommer det med kvinnliga tafsare, oftast är de feta eller oatraktiva skulle jag påstå.

Undrade i mamma varför hennes pöjk luktade fisk på byxorna när han kom hem efter tandläkarbesöket?
Citera
2026-08-03, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhTD
Nå, vad säger erfarenheten? Vad händer om man avvisar de kvinnliga tafsare, som man inte godkänner?

Skulle några kvinnor här ens berätta om hur deras tafsande blivit negativt bemött?
Dom blir stötta som faan, speciellt om någon annan kvinna ser detta.

De brukar typ sjukskriva sig någon vecka...
Citera
2026-08-03, 17:56
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Vi snygga män accepterar naturligtvis även lite tafs från okända kvinnor/fliqqor - till skillnad mot kvinnor är det bara självförtroendehöjande.

För incelflashbacks,torskar o andra nedsupna wt samt skabbiga bittra haggor :

Det är extrem status i högre kretsar av vackra snygga män o bli ofredad av unga kvinnor o dissa dom eller iaf bara prata med dom

Nu sitter den gamla sd--horan Tomatkungen och kallar snygga män för fantiserande mytomaner - hög på tjack med en fimp i sin skrynkliga käft 🤣

Haha jävla bra 😅
Citera
2026-08-03, 18:01
Medlem
448s avatar
Citat:
Haha jävla bra 😅

Ja det är en kulturkrock/människokrock men vi snygga män måste hantera det och vi gör det väl och med respekt för tafsaren - dom kallades gentlemän förr i tiden.

Vi tillhör gentlemännen som respekterar kvinnor
Citera
2026-08-04, 16:19
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ja det är en kulturkrock/människokrock men vi snygga män måste hantera det och vi gör det väl och med respekt för tafsaren - dom kallades gentlemän förr i tiden.

Vi tillhör gentlemännen som respekterar kvinnor

Haha jajamän. Vi gentlemän har alltid överseende när tjejerna klafsar lite efter ett par drinkar. Det är klart är det nån riktig rugguggla så måste man ju avbryta.
Citera
2026-08-04, 16:22
Medlem
swebarbs avatar
Jag som man hade blivt glad om en kvinna hade tafsat på mig.
Citera
2026-08-04, 16:32
Medlem
448s avatar
Citat:
Haha jajamän. Vi gentlemän har alltid överseende när tjejerna klafsar lite efter ett par drinkar. Det är klart är det nån riktig rugguggla så måste man ju avbryta.

Ja men man får ju vara lite givmild så ruggugglorna får känna på riktig fast rumpa

En kul grej inträffa på en fin sommarkrog , var nån som tryckte till mig i rumpan.
När jag vände mig om stod en illröd blond milf i 35 års åldern där.Jag sa inget.

Sen rusade milfen till bordet där hennes man satt o sa högt
"Din jävla dotter nöp killen i baren i rumpan o nu tror han att det var jag"

Han börja fan o asgarva åt henne

Dottern var en tjej i tolvårs åldern 🤣

Det var otippat

Kvinnor är djur

Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Jag som man hade blivt glad om en kvinna hade tafsat på mig.

Ja det gillar iaf riktiga män.

Halvmongolida mesar,bögar o flanar tar illa upp.
Citera
2026-08-04, 16:40
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ja men man får ju vara lite givmild så ruggugglorna får känna på riktig fast rumpa

En kul grej inträffa på en fin sommarkrog , var nån som tryckte till mig i rumpan.
När jag vände mig om stod en illröd blond milf i 35 års åldern där.Jag sa inget.

Sen rusade milfen till bordet där hennes man satt o sa högt
"Din jävla dotter nöp killen i baren i rumpan o nu tror han att det var jag"

Han börja fan o asgarva åt henne

Dottern var en tjej i tolvårs åldern 🤣

Det var otippat

Kvinnor är djur

Ja det gillar iaf riktiga män.

Halvmongolida mesar,bögar o flanar tar illa upp.

Ja milfarna kan vara luriga 😂
Citera
2026-08-04, 16:44
Medlem
448s avatar
Citat:
Ja milfarna kan vara luriga 😂

På en krog/restaurang där man har bröllopets efterfest är alla singlar helt tafsgalna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in