Citat:
Ursprungligen postat av
peepgass
Okej, aldrig testat cs förrän en månad se men det verkar som min biokemi inte funkar med amfetamin.
Har testat tre olika batchar, med samma dåliga resultat:
a) började försiktigt. 100 mg i snoken. Ingen effekt. 200 mg till i näsan. Började känna lite. Inte tillstymmelsen till rus. Bara lite piggare och lite positivare tankar. Höll sig ca 3 timmar, sen back to basic.
b) försök två. Samma batch, tog ett halvt G, hälften näsan, hälften magen. Samma resultat som ovan.
c) dålig batch tänkte jag. Provade batch två och tre. Samma resultat som ovan.
d) det positiva var att AT uteblev, Skönt det iaf.
Så, är det så att min kropp helt enkelt svarar ganska dåligt på affe (opiater svara jag mkt bra på btw)? Eller måste man IVa för att riktigt känna A?
Jag är lite som du. Opiater är min grej, tyvärr. Amfetamin ger mig inget starkt rus som opiater gör. På opiater behöver jag inte fundera på huruvida jag känner något men på amfetamin behöver jag nästan känna efter. Har inte upplevt att jag direkt blir "hög" på amfetamin. Ett svagt välmående, skön känsla i kroppen, mer energi, snöar in mig på flashback trådar samt lite rysningar ibland. Det är det jag får ut av amfetamin. Har provat större doser men det blev helt fel. Tog 1g inom 1 timme och blev sömnig och deprimerad istället. Mindre doser med påfyllning efter ett par timmar verkar funka bra. Tycker att ruset är hyfsat starkt i ungefär 1-2 timmar sen dvalar det oftas och känner inte särskilt mycket. Har inte riktigt förstått hur folk kan tycka om amfetamin så mycket. Absolut inte min grej, men försöker sluta med opiater så det är bättre än inget.