2017-02-13, 16:26
Medlem
Brukar inte den här skiten själv, men skriver åt en vän.
(vilken jävla cliché) Men det är faktiskt sant.
Hur som helst, den här personen ska upp och jobba imorgon och har tagit amfetamin så pass hårt idag att h*n knappt kan skriva själv, just därför jag skriver åt personen. Hur som helst så undrar denne ifall det går att få ett par timmars sömn med bensodiazepiner när det kommer till kvällen utan att vara helt förstörd eller segare än kola i skallen inför morgondagen.

Då menar jag under ruset och inte under en så kallad avtändning.
Citera
2017-02-13, 21:05
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retupmoC
Brukar inte den här skiten själv, men skriver åt en vän.
(vilken jävla cliché) Men det är faktiskt sant.
Hur som helst, den här personen ska upp och jobba imorgon och har tagit amfetamin så pass hårt idag att h*n knappt kan skriva själv, just därför jag skriver åt personen. Hur som helst så undrar denne ifall det går att få ett par timmars sömn med bensodiazepiner när det kommer till kvällen utan att vara helt förstörd eller segare än kola i skallen inför morgondagen.

Då menar jag under ruset och inte under en så kallad avtändning.

Det beror på hur hårt han kört på tjacket och hur känslig han är för detsamma skulle jag säga. Jag hade däremot kört på lite benso själv då det ändå lär nyktra till honom lite grann , så kör på det. Om han kommer sova eller inte tror jag är helt individuellt när det gäller tjack, men har han inte lätt för det i vanliga fall skulle jag inte tippa på det, utan hellre kört en lägre dos tjack i kombination med lite bra benso när det är dags för jobb för att sedan krascha utan att framstå som totalt mongoloid på jobbet, när det börjar bli kväll.

Kan tillägga att nödvändiga vitaminer och mineraler samt resorb/vätskeersättning och druvsocker inte är bluff och båg funkar utmärkt för att kicka igång tjackruset. Och så klart sköta mat och vatten.

Lycka till
Senast redigerad av Risplockarn 2017-02-13 kl. 21:16.
Citera
2017-02-14, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thenewguy
Hej alla, är det bara jag som får riktig sur mage med illamående ibland å en å en annan blaffa som är så sur att vattnet smakar sött.
Någon som har en fix på det?

Snortar bara tjacket.

/Thenewguy

Allt som är emot sura uppstötningar borde hjälpa, blanda och drick. Se till att du får i dig energi också, druvsocker är ett hett tips om du inte kan äta. Om du racear får du förvänta dig att må anus.
Citera
2017-02-14, 13:01
Medlem
Tjack ger mig inte så mkt längre förutom vakenhet i lite större doser. Därför har jag börjar med I.V injektioner som också är fördelaktigt av ekonomiska skäl.
Det som 20-30 mg tjack gav mig förut i början, den effekten har jag fått återuppleva med 45 mg I.V Crystal Meth, helt underbart så nu är man redo för att ta igen lite plugg.

Till saken, är rädd om mina vener, använder 30G nål och blandar ut metat med så lite koksaltlösning som möjligt, dessutom filtrerar jag med 5µ micro-filter, men i det långa loppet, går det att ha friska vener efter flera månaders bruk? eller blir jag likförbannat tvungen att välja andra vener, vissa vener är så svåra att injicera i då man är ensam, man måste få respons osv..

Vilka vener växlar ni emellan?
Citera
2017-02-14, 18:07
Medlem
Helt sjukt vad jag börjar sakna tjack nu alltså. Har inte haft något att tillgå på snart två veckor, och känner mig inte alls lika glad och pigg på livet. Beställde en tia på darknet i helgen så jag hoppas jag får hem det i morgon! Jag tror jag håller på att bli kär i det vita pulvret, vill aldrig sluta med det! Sådan underbar drog.
Citera
2017-02-15, 12:38
Medlem
Har några funderingar..
Hoppas jag postar i rätt tråd.
När man läser följande
Tjack är 30 % eller renlighet på gatu tjoo ligger vanligtvis på 20-50%
Vad menas exakt då är det 30% AMF och 70 annat som menas ?
Det är väl riktigt skit ??
Jag har själv vaket är i andra led.efter. produktion. Jag får det så rent som man bara kan få tar man detta direkt blir man inte glad kan jag säga. Men däremot illamående,yr,likblek med stans hjärtklappning så det är ingen bra upplevelse. Däremot när det bankas är alla glada och nöjda. 70-80% AMF är grymt bra att hitta ute på gatan.
Men jag fattar inte en sak det finns forum där det säljs enligt säljare 100% en AMF dom har ibland hundratals gröningar. Hur fasen kan det säljas med sjukt låga priser är det verkligen rent ??!
Citera
2017-02-15, 14:15
Medlem
Hej!

körde rätt hårt på mdma i helgen med 0,4 g på fredag och över ett gram på lördag, sen i går så drog jag under natten cirka 0,7 gram amfetamin. Har inte kunnat äta nåt annan än en liten kopp soppa sen i lördags och nu är min mage helt förstörd.... så fort jag dricker något eller försöker äta nåt så spyr jag upp det inom 15 minuter... min mage känns helt tom men kan ändå inte äta... Nån som har nåt tips?
Senast redigerad av Mrflumm 2017-02-15 kl. 14:37.
Citera
2017-02-15, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrflumm
Hej!

körde rätt hårt på mdma i helgen med 0,4 g på fredag och över ett gram på lördag, sen i går så drog jag under natten cirka 0,7 gram amfetamin. Har inte kunnat äta nåt annan än en liten kopp soppa sen i lördags och nu är min mage helt förstörd.... så fort jag dricker något eller försöker äta nåt så spyr jag upp det inom 15 minuter... min mage känns helt tom men kan ändå inte äta... Nån som har nåt tips?

Läs på hur man doserar MDMA i fortsättningen, du måste må sjukt dåligt efter att ha kört såna doser två dagar i rad och sen tjack dagen därpå. Tänk på att du bara har en hjärna.
Citera
2017-02-15, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Läs på hur man doserar MDMA i fortsättningen, du måste må sjukt dåligt efter att ha kört såna doser två dagar i rad och sen tjack dagen därpå. Tänk på att du bara har en hjärna.
mina hjärna känns intakt det är magen som är jobbigast!
Citera
2017-02-15, 18:32
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Hej!

Mjölk brukar alltid hjälpa mig när jag är bakisfull och har väldigt svårt att hålla kvar något i magen.. lättare att hålla kvar mjölk än vatten för mig har jag märkt
Testa med det!
Citera
2017-02-15, 18:35
Medlem
Citat:

Ät banan och nötter.
Citera
2017-02-16, 18:49
Medlem
Citat:

Fiberrik (raw)mat, chiafrön och linfrön t.ex. är underbart gott när man har ont i magen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in