Citat:
Ursprungligen postat av
retupmoC
Brukar inte den här skiten själv, men skriver åt en vän.
(vilken jävla cliché) Men det är faktiskt sant.
Hur som helst, den här personen ska upp och jobba imorgon och har tagit amfetamin så pass hårt idag att h*n knappt kan skriva själv, just därför jag skriver åt personen. Hur som helst så undrar denne ifall det går att få ett par timmars sömn med bensodiazepiner när det kommer till kvällen utan att vara helt förstörd eller segare än kola i skallen inför morgondagen.
Då menar jag under ruset och inte under en så kallad avtändning.
Det beror på hur hårt han kört på tjacket och hur känslig han är för detsamma skulle jag säga. Jag hade däremot kört på lite benso själv då det ändå lär nyktra till honom lite grann , så kör på det. Om han kommer sova eller inte tror jag är helt individuellt när det gäller tjack, men har han inte lätt för det i vanliga fall skulle jag inte tippa på det, utan hellre kört en lägre dos tjack i kombination med lite bra benso när det är dags för jobb för att sedan krascha utan att framstå som totalt mongoloid på jobbet, när det börjar bli kväll.
Kan tillägga att nödvändiga vitaminer och mineraler samt resorb/vätskeersättning och druvsocker inte är bluff och båg funkar utmärkt för att kicka igång tjackruset. Och så klart sköta mat och vatten.
Lycka till