2013-12-19, 20:59
Bannlyst
Jag är nyinflyttad i Stockholm sedan en viss tid tillbaka, runt vilka trakter brukar det vara lättast att få tag på något om man inte känner någon eller vill ställa sig vid plattan?
Citera
2013-12-19, 21:06
Medlem
dimitritabals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storevargen
Jag är nyinflyttad i Stockholm sedan en viss tid tillbaka, runt vilka trakter brukar det vara lättast att få tag på något om man inte känner någon eller vill ställa sig vid plattan?
om du e intresserad av tjack kan du nog beställa online tills du hittar en langare där i Stockholm, så vitt jag vet är kvalitet bättre online än på gatan.
Citera
2013-12-19, 21:07
Medlem
james jays avatar
Citat:

Ah skulle nog föreslå samma sak som dimitritabal. Nog bästa idén faktiskt. Nog mycket säkrare också.
Citera
2013-12-19, 21:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dimitritabal
om du e intresserad av tjack kan du nog beställa online tills du hittar en langare där i Stockholm, så vitt jag vet är kvalitet bättre online än på gatan.
Citat:
Ursprungligen postat av james jay
Ah skulle nog föreslå samma sak som dimitritabal. Nog bästa idén faktiskt. Nog mycket säkrare också.
Jo blir nog så i framtiden, är väl mest lite desperat inför helgen nu när kapiton tar så lång tid.
Citera
2013-12-19, 21:55
Medlem
dimitritabals avatar
Citat:
Jo blir nog så i framtiden, är väl mest lite desperat inför helgen nu när kapiton tar så lång tid.
ladda ner switch app på mobilen och använd btcx (dyrt men snabbt)
du kan också använda fybse.se (det tar ca 3 dar)

skicka alltid bitcoinen till en address i melllan, det blir säkrare än att skicka direkt från btcx/kapiton/fybse till ditt address på en blackmarket sida.
Citera
2013-12-19, 22:03
Medlem
dimitritabals avatar
det finns en kvinnlig RC-benso, tjack, 4-FA säljare på SR som kallas Miss Lips som har en erotisk läppar bild på alla sina produkter , vet inte om man kan lita på en sån säljare
Citera
2013-12-19, 22:22
Medlem
Loladinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dimitritabal
det finns en kvinnlig RC-benso, tjack, 4-FA säljare på SR som kallas Miss Lips som har en erotisk läppar bild på alla sina produkter , vet inte om man kan lita på en sån säljare

Kommer nog inte köpa utav henne, inget som lockar alls. Låter inget vidare iaf, måste vara riktigt jävla desperat för att köpa de där tror jag.
Citera
2013-12-19, 22:55
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loladinen
Kommer nog inte köpa utav henne, inget som lockar alls. Låter inget vidare iaf, måste vara riktigt jävla desperat för att köpa de där tror jag.
Fick exakt samma vibbar
Citera
2013-12-20, 11:17
Medlem
dimitritabals avatar
kolakungen på tormarknad har kokain för 600kr per gubbe, för bra för att vara sant ?
Citera
2013-12-20, 18:47
Medlem
kolindrobass avatar
Har fått ett erbjudande som är svårt att motstå. En panna drabb kombinerat med don av det finaste kvalle enligt min langare. Någon som testat och fick ni en skön kick eller?
Citera
2013-12-21, 07:59
Medlem
dead-flag-bluess avatar
Drog tjack för första gången igår kväll/natt och det var gött som satan. Dock kände jag mig inte alls lika tjackad som de andra verkade vara, och det var inga nybörjare. Lär bero på effexor? Käkar 150 mg dagligen. Käkar en del imovane och så också, även 15 mg typ fyra-fem timmar innan tjackdebuten.
Citera
2013-12-21, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dead-flag-blues
Drog tjack för första gången igår kväll/natt och det var gött som satan. Dock kände jag mig inte alls lika tjackad som de andra verkade vara, och det var inga nybörjare. Lär bero på effexor? Käkar 150 mg dagligen. Käkar en del imovane och så också, även 15 mg typ fyra-fem timmar innan tjackdebuten.

Imovane är problemet.
Benzo hindrar en lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in