2010-03-17, 13:13
Medlem
BigBillyBongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badsvamp
blodet rusar upp i skallen så kanske därifrån huvudvärken kommer.

Jag har ändå kört väldigt länge på amfetamin och aldrig känt av någon huvudvärk.
Citera
2010-03-17, 15:42
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBillyBong
Jag har ändå kört väldigt länge på amfetamin och aldrig känt av någon huvudvärk.
Det är väl individuellt, precis som att vissa slickar sig runt munnen som pedofiler kring ett dagis, att vissa får extrem "tuggummikäft" medan vissa ingen alls etc. etc. Att blodet "rusar upp i skallen" vet jag inte, men amfetamin ökar i alla fall blodtrycket, vilket kanske var det badsvamp syftade på.
Citera
2010-03-17, 18:00
Medlem
Milkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lalalalala
Kan det möjligtvis vara så att man får mer ont i huvudet av att snorta tjack än att ta det oralt?
(OBS: Möjligtvis)

Jag kan få ont i huvudet om jag snortat, men detta tror jag beror på att mina bihålor tar en jävla massa stryk när jag snortar. Näsan är ju kaput...
Citera
2010-03-17, 18:09
Medlem
BigBillyBongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milke
Jag kan få ont i huvudet om jag snortat, men detta tror jag beror på att mina bihålor tar en jävla massa stryk när jag snortar. Näsan är ju kaput...

Hehe, det är då man får välja mellan iv eller bögpannan
Citera
2010-03-17, 18:42
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Det går ju alltid att dricka det.
Citera
2010-03-17, 20:06
Medlem
BigBillyBongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Det går ju alltid att dricka det.
Då kan man lika bra ge det till någon annan ju...
Citera
2010-03-17, 20:10
Medlem
BillLees avatar
Citat:
Kan det möjligtvis vara så att man får mer ont i huvudet av att snorta tjack än att ta det oralt?

(OBS: Möjligtvis)

Ja, det är mer av en påfrestning på hjärnan(och näsan) att snorta det än att svälja det.
Citera
2010-03-17, 23:44
Medlem
BigBillyBongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillLee
Ja, det är mer av en påfrestning på hjärnan(och näsan) att snorta det än att svälja det.

Hur kan det bli större påfrestning för hjärnan om du snortar?
Citera
2010-03-18, 03:14
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Hur kan det bli större påfrestning för hjärnan om du snortar?

Högre biotillgänglighet innebär större mängd tillgodogjort amfetamin, vilket innebär större risk för psykos, vilket innebär värre excitotoxicitet, vilket i sig innebär en påfrestning för hjärnan, som dock kompenserar för detta genom att förlora massa, så att nästa psykos inte involverar lika många samtidigt avfyrande neuroner, eftersom ansträngningen blir för stor; till slut har man inte så värst många hjärnceller kvar (även om man börjar med en miljard, varför det finns en del att ta av), men alla är sammankopplade åt alla håll och all information har cirkulerat grundligt och sparats överallt, varför man efter femtioelva psykoser inte längre kan tänka fel eller göra några andra kognitiva misstag än att skriva för långa meningar med alltför mycken, värdelös om än intressant information, som dock förbigår den genomsnittlige läsaren med alltför mycket dans, bjäfs och nonsens i huvudet för att tala med Nietzsche och icke glömma piskan.

Dessutom kan en del av pulvret teoretiskt sett efter att ha passerat kraniets många små håligheter penetrera spindelvävshinnan, ehuru förmodligen ingen av de nu klarlagda orsakerna till den större påfrestningen vid pernasal administration ens uppstod under reflexion av någonting sådant som en vettig anledning, utan bara sporadiskt spottats ut som en ovälkommen uppstötning. Inget ont mot någon personligen, men det var en serie konstiga påståenden att slänga ur sig så självklart utan närmevärde till motivering; om något överflöd av jonslaget H+ skulle detekteras efter mitt inlägg, så kan jag upplysa den uppmärksamme om mitt metaforiska pH-värde på minus femtioelva, och förstode någon inte den anspelningen, utgör denne anledningen därtill. Nästa gång kommer det galla.
Citera
2010-03-18, 17:14
Medlem
Milkes avatar
Citat:

Så fan häller, aldrig iv...
Bögpannan har man ju funderat på bara utav ren nyfikenhet. Känns dock som att jag skulle förlora lite respekt för mig själv och tjejen skulle nog dissa mig STORT om hon fick reda på att jag gillade att ta det i baken
Bomba/dricka det funkar utmärkt för mig. MEN JAG SAKNAR MIN NÄSA
Citera
2010-03-18, 17:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Högre biotillgänglighet innebär större mängd tillgodogjort amfetamin, vilket innebär större risk för psykos, vilket innebär värre excitotoxicitet, vilket i sig innebär en påfrestning för hjärnan, som dock kompenserar för detta genom att förlora massa, så att nästa psykos inte involverar lika många samtidigt avfyrande neuroner, eftersom ansträngningen blir för stor; till slut har man inte så värst många hjärnceller kvar (även om man börjar med en miljard, varför det finns en del att ta av), men alla är sammankopplade åt alla håll och all information har cirkulerat grundligt och sparats överallt, varför man efter femtioelva psykoser inte längre kan tänka fel eller göra några andra kognitiva misstag än att skriva för långa meningar med alltför mycken, värdelös om än intressant information, som dock förbigår den genomsnittlige läsaren med alltför mycket dans, bjäfs och nonsens i huvudet för att tala med Nietzsche och icke glömma piskan.

Så det slår alltså lite hårdare i näsan ?

Hahahha du gillar inte punkter va ?
Citera
2010-03-18, 17:23
Medlem
Milkes avatar
Citat:
Så det slår alltså lite hårdare i näsan ?

Hahahha du gillar inte punkter va ?

Snabbare påslag om du drar det i näsan jämfört med att bomba. En kick så att säga. Når ju slemhinnor och allt vad det nu e direkt.
Slår väll ännu finare iv men det e väll uppenbart...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in