2011-01-30, 13:45
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyde_
halloj,
Tar tillbaka min tidigare fråga och kommer med en helt annan.

Sitter nu ett gäng och softar med lite av blomstret men så kom det upp att tydligen skall ett korn tjack (asså ett litet jävla korn) på klitoris skulle kunna ge en brud en ordentlig orgasm.

Jag själv tvivlar på att det gör annat än att svider som fan men jag undrar således om någon har några erfarenheter av detta och vet om det funkar?

Fred ut
Jag har förvisso aldrig använt knark som sexleksaker, men det låter helt omöjligt. Tänk efter lite, borde det inte ha varit allmänt känt i så fall?
Citera
2011-01-30, 17:05
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Jag har förvisso aldrig använt knark som sexleksaker, men det låter helt omöjligt. Tänk efter lite, borde det inte ha varit allmänt känt i så fall?

Gnugga kokain mot ollonet och kuken står i timmar.
Slicka en tjej med affe på tungan och hon kommer som alldrig förr.

Dessa 2 jag har hört, 2polare som testa den senare (kille och tjej) och tydligen så ska de ligga nånting i det.
Citera
2011-01-30, 17:08
Medlem
Stonedyoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Gnugga kokain mot ollonet och kuken står i timmar.
Slicka en tjej med affe på tungan och hon kommer som alldrig förr.

Dessa 2 jag har hört, 2polare som testa den senare (kille och tjej) och tydligen så ska de ligga nånting i det.

Fan då är det något som man måste testa inom en nära framtid.
Citera
2011-01-31, 13:21
Medlem
Mandic!s avatar
Funkar det att gnugga amfetamin mot kuken då?
Citera
2011-02-03, 04:43
Medlem
Hejsan jag har några frågor angående Disco pulver, Första gången jag körde så va jag hög på tramadol och jag sköt panna efter panna men blev inte pigg men jag kände ruset helt klart.

vilka andra droger kan man blanda med affe utan att bli trött? går det med hasch benzo och alkohol?

angående kvaliteten så skulle det vara super bra enligt mina 2 polare som bara körde affe, jag tror dem då dem vart vakna i ca 3 dagar och vi sköt från samma batch (vi delade på 15 g)
Citera
2011-02-03, 04:56
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartjobb
Hejsan jag har några frågor angående Disco pulver, Första gången jag körde så va jag hög på tramadol och jag sköt panna efter panna men blev inte pigg men jag kände ruset helt klart.

vilka andra droger kan man blanda med affe utan att bli trött? går det med hasch benzo och alkohol?

angående kvaliteten så skulle det vara super bra enligt mina 2 polare som bara körde affe, jag tror dem då dem vart vakna i ca 3 dagar och vi sköt från samma batch (vi delade på 15 g)

Så länge du har tjack i dig blir du väl inte trött oavsett drog?
Citera
2011-02-03, 05:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Så länge du har tjack i dig blir du väl inte trött oavsett drog?

jag vet ej men jag somnade samma dag som jag tryckte i mig 2.5 g
Citera
2011-02-03, 12:44
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartjobb
jag vet ej men jag somnade samma dag som jag tryckte i mig 2.5 g
Säker på att det var speciellt mycket Amfetamin, och inte galet utbankat? Amfetamin bör ta över de flesta rus tycker man...
Citera
2011-02-03, 15:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Säker på att det var speciellt mycket Amfetamin, och inte galet utbankat? Amfetamin bör ta över de flesta rus tycker man...

Bara de enbart dopaminerga drogerna tror jag. Med undantag för vissa droger
Citera
2011-02-03, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!

asså jag vet inte min polare e en gammal tjackis och han va ju vaken ganska länge på det
Citera
2011-02-06, 06:29
Bannlyst
Finns en risk att jag blir smutskastad i tråden! Men CS brukar jag inte hålla med men iaf!
Eftersom en del av de jag brukar träffa brukar sitta på bra saker än sånt skit från gatan så tänkte jag prova en gubbe ikväll!!!

Har tagit 0,1 x3 linor inom loppet av en timma, sortade... Känner mig mest lugn och har fått lite huvudvärk också. Troligtvis har jag väl blivit blåst men grabbarna brukar inte fula sig! Jag håller mig mest till nedåt saker + opioder/opiater.

Många gnäller dock på mitt temperamente. Jag tar lätt illa upp på saker som är ganska löjliga, vilket släpper vid tjack. Hur som helst, nu sitter jag här och har tagit tre linor som resulterat ganska svag huvudvärk och är jag är lugn, inte speciellt pigg.

Detta ska ju vara tvärtom eftersom det är CS. Jag har tagit tjack tidigare men jag blir mest lugn och pratar inte speciellt mycket, några polares teori är att det skulle vara för att jag lider i någon forma av aggressionsproblem/ADHD (kanske samma sak?)

...Hur blir det om man blandar benzo med tjack? Vet att man brukar gå ned på det, men nu har jag tillgång till en hel del flödder och om man kanske kunde boosta ruset med tjack/benzo.
Senast redigerad av JUNK2K4 2011-02-06 kl. 06:32.
Citera
2011-02-06, 20:43
Bannlyst
Tjack biter knappt på mig längre, kan ta hur mycket som helst utan att jag blir nöjd känns det som. Det kickar inte, brukar ligga på ett halvt G men det händer inget mer än att jag blir lite varm i kroppen. Skulle ju kunna vara så att jag bara får tag i skittjack, men det senaste fungerade på kompisen men inte på mig. Hur är det för er andra, hur hög tolerans har ni och har ni lyckats sänka den. Känns inget kul när det börjar bli dyrt att knarka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in