2016-05-17, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour
Nu sitter man återigen här med alldeles för stirriga ögon, klarvaken.
Ska ta bilen till jobbet om några timmar. Känns inte allt för tryggt alltså!

Har visserligen concerta på recept.. Får väl skylla på att jag tagit det om någon frågar.

Ska du köra påtänd? Är du dum i huvudet?
Citera
2016-05-17, 14:44
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arabies
Ska du köra påtänd? Är du dum i huvudet?

Japp och japp!
Citera
2016-05-17, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Lena hande'n är den bästa tjackpolaren!

Hur många gånger har du tagit? Har det varit ifrån samma batch/källa? Har du adhd?

Själv så ville jag bara ut och röra på mig typ första gången. Annars så är tjack för de flesta jag vet som tagit det några gånger, en drog som är go att sitta med ett gött gäng/vem det må vara man föredrar att umgås med, och bara dra snokar, tjöta skit, skissa, skruva och pilla med något, lyssna musik, dricka vatten/bärs och kedjeröka fram tills morgonkvisten när man får stå sitt kast.

Tjack kan göra en energisk och upprymd i vissa fall, Men ändå med ett inre lugn(I mitt och de flesta jag dragit med, även om inte alla varit så)

Man kan säga att man hade en helt annan bild utav tjack innan man provade och insåg att medicin vore en bättre beteckning det ökända speedet.

Jag har inte adhd. Jag har mest köpt från kompisar men de har varit varierande kvalité. Ibland får man ta mycket för att ens få effekt. Jag har inte kört så ofta, kanske 10-15 kvällar max.
Snackade med en polare och han sa själv att det är sällan man får riktigt bra på gatan om man inte har bra kontakter, det mesta är bankat 10 gånger tyvärr. Ska prova beställa hem på att så vis avgöra skillnaden.
Citera
2016-05-17, 19:26
Medlem
kommer mitt vaxiga amfetamin bli sämre om jag låter de torka genom att ha påsen öppen ett tag?
pallar inte hälla ut allt på en tallrik
Citera
2016-05-17, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blyrtspnna
kommer mitt vaxiga amfetamin bli sämre om jag låter de torka genom att ha påsen öppen ett tag?
pallar inte hälla ut allt på en tallrik

Alltså är det vax torkar det inte. Men nej, det blir inte sämre.
Citera
2016-05-17, 19:56
Medlem
Hur är det att blanda Låg dos Ikto med tjo? Har hört av vissa att det tar bort tjo ruset medan av andra att det faktiskt är riktigt skön kombo

Vad säger ni som har prövat?

Citat:
Har vant mig rätt bra! Blir stirrig av mig, men pupillerna är inte så farliga långt efter intag.
Jag får inga förändringar i pupillerna vid intag men dagen efter så är pupillerna som tefat, skumt!
kan påpeka att jag bara tar tjo ibland
Senast redigerad av hanarlugn 2016-05-17 kl. 19:58.
Citera
2016-05-17, 23:19
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanarlugn
Hur är det att blanda Låg dos Ikto med tjo? Har hört av vissa att det tar bort tjo ruset medan av andra att det faktiskt är riktigt skön kombo

Vad säger ni som har prövat?

Jag får inga förändringar i pupillerna vid intag men dagen efter så är pupillerna som tefat, skumt!
kan påpeka att jag bara tar tjo ibland

Jag tycker det är en nice combo faktiskt. Tar alltid amfetamin tillsammans med benso eftersom det blir en riktigt skön känsla. Allt blir stabilare och bättre välmående.

Kör hårt!
Citera
2016-05-17, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arabies
Alltså är det vax torkar det inte. Men nej, det blir inte sämre.

hur ska jag bära mig åt för att de ska bli torrt då?
Citera
2016-05-18, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blyrtspnna
hur ska jag bära mig åt för att de ska bli torrt då?

Det behöver inte bli torrt, oljan är vanligtvis fribasrester, vilket är potent så du vill inte bli av med den.
Har du svårt att hacka upp det i linor kan du frysa det, och hacka det i fryst tillstånd, men annars brukar jag rekommendera bomb med vax.
Citera
2016-05-18, 17:54
Medlem
Parkours avatar
En sak förbryllar mig lite.
Första, andra och tredje gången jag tog amfetamin så blev jag lite speedad och pigg, men inte mer än så... Efter det så har jag fått riktig pangeffekt av det med en gång. (Använt exakt samma som förut, köpte 10g som legat i skafferiet)

Blir det mer potent när det blir gammalt? Eller kan det ta tid för kroppen att nå effekten precis som med gräs?
Citera
2016-05-18, 18:12
Medlem
Citat:
En sak förbryllar mig lite.
Första, andra och tredje gången jag tog amfetamin så blev jag lite speedad och pigg, men inte mer än så... Efter det så har jag fått riktig pangeffekt av det med en gång. (Använt exakt samma som förut, köpte 10g som legat i skafferiet)

Blir det mer potent när det blir gammalt? Eller kan det ta tid för kroppen att nå effekten precis som med gräs?

Nej, normalt är första gången starkast. Det kan torka, om det var blött, men var det torrt så är det ingen skillnad.

Jag tror inte gräs behöver byggas upp, för övrigt. Jag blev helt wrecked min första gång men jag har polare som inte känner något. Dom är dock oftast ovana rökare och med sunkig teknik. Tvinga i rök i en nybörjare så blir han bäng.
Citera
2016-05-18, 20:51
Medlem
Parkours avatar
Jag överväger att börja ta tjack permanent.
Fått rekommendationer om 20mg oralt 3 gånger dagligen. Åsikter?

Vad är målet kanske ni undrar?

Jag har ADHD och mina mediciner dödar fullkomligt min sexlust, jag kan inte heller få utlösning.
Utöver det är jag som en zombie. Helt känslolös både på gott och ont...
Dessutom har jag ingen energi, och självkänslan är låg... Om inte detta räckte så ger mina mediciner mig en extrem matlust och sötsug.

Målet är helt enkelt att motverka det mesta ovan..

Åsikter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in