Citat:
Ursprungligen postat av
Parkour
Synd man inte hade någon tjackpolare! Gillar att snöa in mig i något spel hela natten lång och gå raka vägen till arbetet :P
Jag jobbar inte med så mycket folk. Kör bil hela dagarna på arbetet och har solglsögon
Lena hande'n är den bästa tjackpolaren!
Citat:
Ursprungligen postat av
Huntelaar
Måste fråga några rutinerade! När jag tar tjack så tror jag jämt att kvalitén är kass. Jag känner mig lite pratgladare, inget mer. Ingen känsla där man måste upp och springa hela tiden osv. Får lite tjackrysningar, speciellt när jag efter några timmar röker lite cb istället.
Jag har dragit upp kanske en gubbe på en kväll, gör man ens det om det är bra kvalité?
Hur många gånger har du tagit? Har det varit ifrån samma batch/källa? Har du adhd?
Själv så ville jag bara ut och röra på mig typ första gången. Annars så är tjack för de flesta jag vet som tagit det några gånger, en drog som är go att sitta med ett gött gäng/vem det må vara man föredrar att umgås med, och bara dra snokar, tjöta skit, skissa, skruva och pilla med något, lyssna musik, dricka vatten/bärs och kedjeröka fram tills morgonkvisten när man får stå sitt kast.
Tjack kan göra en energisk och upprymd i vissa fall, Men ändå med ett inre lugn(I mitt och de flesta jag dragit med, även om inte alla varit så)
Man kan säga att man hade en helt annan bild utav tjack innan man provade och insåg att medicin vore en bättre beteckning det ökända speedet.