2016-05-16, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour
En fråga ifrån en nyligen invigd tjackis.
Ibland tar jag det på eftermiddagen (Idag bl.a) och kommer inte kunna sova förrän sent.
Imorgon ska jag upp och arbete vid 07.

Är det bättre att fylla på vid midnatt och dygna?

Om du kan ha tefatspupiller på jobbet så funkar det väl, men det är såklart bättre om du lyckas få några timmars sömn.
Du kan ju fylla på under arbetsdagen om du skulle bli för trött.
Citera
2016-05-16, 19:13
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hög Chaparall
Om du kan ha tefatspupiller på jobbet så funkar det väl, men det är såklart bättre om du lyckas få några timmars sömn.
Du kan ju fylla på under arbetsdagen om du skulle bli för trött.

Har vant mig rätt bra! Blir stirrig av mig, men pupillerna är inte så farliga långt efter intag.
Citera
2016-05-16, 19:33
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Vi kommer ha Imovane i alla fall, dödar alltid ångesten för mig. Sen finns det nog lite alkohol tillgängligt också.

Segt att vänta hela jävla veckan nu... men fan vilken rolig helg det ska bli!

Ja, tjack kan se ut lite hursomhelst. Vitt, gult, brunt, rosa och rött har jag hört om. Har själv bara tagit gult och vitt dock.

Då kanske man vågar ta risken... Lär ju knappast få serotonergt syndrom, även om det inte är det nyttigaste för hjärnkontoret!
Blev glad av att se lite positiva vibes, lycka till!
Citat:
En fråga ifrån en nyligen invigd tjackis.
Ibland tar jag det på eftermiddagen (Idag bl.a) och kommer inte kunna sova förrän sent.
Imorgon ska jag upp och arbete vid 07.

Är det bättre att fylla på vid midnatt och dygna?
Vet att det är svårt att behärska sig... men bryt rakt av! Att gå runt helt fuckad i skallen med puppiller som doslock, muskelstyrka som ett spädbarn, hjärtbank, svettningar, ett åskmoln ovanför sin hjässa, talsvårigheter mm är inte värt det asså! Även om du kommer sova för lite så gör det stor skillnad(det kommer räcka om du drar i dig mer imorgon). Fast om du inte skulle fylla på imorgon så blir det en kass tisdag på kneget.
Citera
2016-05-16, 19:35
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Då kanske man vågar ta risken... Lär ju knappast få serotonergt syndrom, även om det inte är det nyttigaste för hjärnkontoret!
Blev glad av att se lite positiva vibes, lycka till!

Vet att det är svårt att behärska sig... men bryt rakt av! Att gå runt helt fuckad i skallen med puppiller som doslock, muskelstyrka som ett spädbarn, hjärtbank, svettningar, ett åskmoln ovanför sin hjässa, talsvårigheter mm är inte värt det asså! Även om du kommer sova för lite så gör det stor skillnad(det kommer räcka om du drar i dig mer imorgon). Fast om du inte skulle fylla på imorgon så blir det en kass tisdag på kneget.

Synd man inte hade någon tjackpolare! Gillar att snöa in mig i något spel hela natten lång och gå raka vägen till arbetet :P

Jag jobbar inte med så mycket folk. Kör bil hela dagarna på arbetet och har solglsögon
Citera
2016-05-16, 19:36
Medlem
Måste fråga några rutinerade! När jag tar tjack så tror jag jämt att kvalitén är kass. Jag känner mig lite pratgladare, inget mer. Ingen känsla där man måste upp och springa hela tiden osv. Får lite tjackrysningar, speciellt när jag efter några timmar röker lite cb istället.

Jag har dragit upp kanske en gubbe på en kväll, gör man ens det om det är bra kvalité?
Citera
2016-05-16, 19:39
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huntelaar
Måste fråga några rutinerade! När jag tar tjack så tror jag jämt att kvalitén är kass. Jag känner mig lite pratgladare, inget mer. Ingen känsla där man måste upp och springa hela tiden osv. Får lite tjackrysningar, speciellt när jag efter några timmar röker lite cb istället.

Jag har dragit upp kanske en gubbe på en kväll, gör man ens det om det är bra kvalité?

En gubbe en hel kväll brukar bara erfarna ta vill jag påstå.
Jag blir rätt ordentligt tjackad av 0,2 gram och man fyller ju inte på en gång i timman med tjack precis.

Upp o springa vet jag inte om jag känner. Låter mer som ladd :P
Jag kan sitta och läsa en bok i timmar eller spela ett datorspel i 24 timmar i streck med endast pisspaus
Citera
2016-05-16, 19:54
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Synd man inte hade någon tjackpolare! Gillar att snöa in mig i något spel hela natten lång och gå raka vägen till arbetet :P

Jag jobbar inte med så mycket folk. Kör bil hela dagarna på arbetet och har solglsögon
Lena hande'n är den bästa tjackpolaren!
Citat:
Ursprungligen postat av Huntelaar

Hur många gånger har du tagit? Har det varit ifrån samma batch/källa? Har du adhd?

Själv så ville jag bara ut och röra på mig typ första gången. Annars så är tjack för de flesta jag vet som tagit det några gånger, en drog som är go att sitta med ett gött gäng/vem det må vara man föredrar att umgås med, och bara dra snokar, tjöta skit, skissa, skruva och pilla med något, lyssna musik, dricka vatten/bärs och kedjeröka fram tills morgonkvisten när man får stå sitt kast.

Tjack kan göra en energisk och upprymd i vissa fall, Men ändå med ett inre lugn(I mitt och de flesta jag dragit med, även om inte alla varit så)

Man kan säga att man hade en helt annan bild utav tjack innan man provade och insåg att medicin vore en bättre beteckning det ökända speedet.
Citera
2016-05-16, 20:06
Medlem
@graffdatshit

Tjack är fan inte bra iaf. Lätt att tycka att det är bra det medans man brukar det.
Citera
2016-05-16, 20:27
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Lena hande'n är den bästa tjackpolaren!

Hur många gånger har du tagit? Har det varit ifrån samma batch/källa? Har du adhd?

Själv så ville jag bara ut och röra på mig typ första gången. Annars så är tjack för de flesta jag vet som tagit det några gånger, en drog som är go att sitta med ett gött gäng/vem det må vara man föredrar att umgås med, och bara dra snokar, tjöta skit, skissa, skruva och pilla med något, lyssna musik, dricka vatten/bärs och kedjeröka fram tills morgonkvisten när man får stå sitt kast.

Tjack kan göra en energisk och upprymd i vissa fall, Men ändå med ett inre lugn(I mitt och de flesta jag dragit med, även om inte alla varit så)

Man kan säga att man hade en helt annan bild utav tjack innan man provade och insåg att medicin vore en bättre beteckning det ökända speedet.

Haha jag blir inte så kåt av tjack längre. Det var värre i början.
Citera
2016-05-16, 20:46
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB1
@graffdatshit

Tjack är fan inte bra iaf. Lätt att tycka att det är bra det medans man brukar det.
Det har du en poäng med! Har tappat mig själv i det en smula faktiskt... IGEN
Citat:
Haha jag blir inte så kåt av tjack längre. Det var värre i början.
Då kan man ju lika gärna slut enligt min mening, eller ta ett break. När man når den punkten så har mycket annat schysst försvunnit med det också.
Citera
2016-05-16, 20:56
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Det har du en poäng med! Har tappat mig själv i det en smula faktiskt... IGEN

Då kan man ju lika gärna slut enligt min mening, eller ta ett break. När man når den punkten så har mycket annat schysst försvunnit med det också.

Nej bara kåtheten allt annat är kvar! Tjackar inte så ofta.
Tar SSRI och den dödar min sexlust
Citera
2016-05-17, 03:13
Medlem
Parkours avatar
Nu sitter man återigen här med alldeles för stirriga ögon, klarvaken.
Ska ta bilen till jobbet om några timmar. Känns inte allt för tryggt alltså!

Har visserligen concerta på recept.. Får väl skylla på att jag tagit det om någon frågar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in