2016-03-20, 21:45
Medlem
Min kontakt jag har här i Söderort Stockholm... hon har något som inte är bra av allt jag har testat tidigare.. riktigt dåligt i min åsikt blir typ flummig och pigg på den väldigt lite Eufori för min del. Har precis börjat igen också efter långtid paus från dozen.

Hur ser det ut för er i Stockholm med era kontakter med kvaliten på dozn
Senast redigerad av Babyspenat 2016-03-20 kl. 21:48.
Citera
2016-03-20, 22:44
Medlem
Vad föredrar ni rosa eller vitt tjack? Jag tagit till och från ett år o brukar gilla det vita mest.. Varför är det rosa färg på det?

Annan fråga, Känner ni någon skillnad på Vita och rosa rusmässigt? Jag fick mer eufori med lite speed av det rosa jag köpte en gång blev jag mer speedad av av de vita typ
Ååååh va sugen man är
Senast redigerad av Babyspenat 2016-03-20 kl. 22:49.
Citera
2016-03-21, 06:03
Medlem
Punklivs avatar
Dragit tjack sen eftermiddagen i går. Det är inte det bästa jag har tagit, men absolut inte dåligt. Jag bjöd över en vän, en väldigt smal, kort tjej utan någon erfarenhet och har bjudit på en hel del. Skulle väl gissa på att hon dragit runt 0.5 gram, och har knappt känt något. Lite rysningar, käkspänningar och stora pupiller, men inget direkt rus. Dåligt tjack tänker ni nu, men jag har varit hyfsat nöjd med det. Var duktigt påtänd där ett tag men har tagit det lugnt med smålinor i några timmar. Brorsan blev också påtänd, men inte denna lilla tjej. Hon äter inga mediciner heller. Vi tycker det är skitskumt, vad kan det bero på? Naturlig skithög tolerans?
Citera
2016-03-21, 08:37
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Dragit tjack sen eftermiddagen i går. Det är inte det bästa jag har tagit, men absolut inte dåligt. Jag bjöd över en vän, en väldigt smal, kort tjej utan någon erfarenhet och har bjudit på en hel del. Skulle väl gissa på att hon dragit runt 0.5 gram, och har knappt känt något. Lite rysningar, käkspänningar och stora pupiller, men inget direkt rus. Dåligt tjack tänker ni nu, men jag har varit hyfsat nöjd med det. Var duktigt påtänd där ett tag men har tagit det lugnt med smålinor i några timmar. Brorsan blev också påtänd, men inte denna lilla tjej. Hon äter inga mediciner heller. Vi tycker det är skitskumt, vad kan det bero på? Naturlig skithög tolerans?

Hon kanske har överdrivet hög förväntningar över ruset? Ibland kan jag nästan föreställa mig ett E-liknande stadie när jag vill ha min första dos, vilket ju inte inträffar, blir jätte påtänd men ganska ofta märker man ju inte av det så mycket.

Annars hur intar hon det? Snortar hon för hårt? Hade/har hon ätit, sovit, druckit bra? Spelar stor roll. Inga ADD/ADHD mediciner eller något heller?

Annars så kan det slå så på mig ibland också, jag kan liksom bli introvert istället, hur mycket jag än tar, någon oro och tomhet som tjacket brukar fylla som inte vill visa sig. Men mat spelar väldigt stor roll tycker jag.

Sedan är det mycket bättre att ta större doser med längre tid mellan påfyllning, annars sitter man och tar 50-100mg, känner inte så mycket, och upprepar var 30-60e minut och då skjuter ju tolerans i höjden, rus blir kortare och ATn värre.

Sen rekommenderar jag som alltid näskanna/nässköljare med koksaltlösning för att verkligen rensa ut all skit så att tjacket kan ta plats.
Citera
2016-03-21, 18:45
Medlem
swardfishs avatar
Älskar att ta metylfenidat på fyllan, inte mycket, säg 20mg direktverkande får mig att må som en prins, att älska allt och alla, kunna dricka obegränsat etc etc. Nu har jag kommit över lite amfetamin och planerar att kapsla detta á 50mg för att kunna dosera för studier, men nu till frågan; är fyllorna på A lika mysiga som dom på metylfenidat, eller vad har jag att se fram emot? Och hur gå till väga för att uppnå den fina symbiosen mellan full och glasklar, först A sen öl, eller tvärt om?
Citera
2016-03-22, 00:39
Medlem
Theloveforthemusics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swardfish
Älskar att ta metylfenidat på fyllan, inte mycket, säg 20mg direktverkande får mig att må som en prins, att älska allt och alla, kunna dricka obegränsat etc etc. Nu har jag kommit över lite amfetamin och planerar att kapsla detta á 50mg för att kunna dosera för studier, men nu till frågan; är fyllorna på A lika mysiga som dom på metylfenidat, eller vad har jag att se fram emot? Och hur gå till väga för att uppnå den fina symbiosen mellan full och glasklar, först A sen öl, eller tvärt om?

Fylla på A är enligt mig mycket bättre men jag har ju en viss kärlek till amfetaminet också.

Tvärtom, sup dig ordentligt full (inte spy-full men lite vingel-halvsvinigt-full) och ta sen en lina på kanske 100mg, samtidigt så sväljer du en bomb på 100-150mg så kommer du ha en gryyym kväll! Detta borde förövrigt hända på förkröket och inte på festen/krogen.

Varför du ska ta en bomb är för att du senare ska slippa fylla på. Du kan även vänta 1-2h med bomben men då får du räkna med att ruset blir ganska långt också.

Lycka till och hoppas det blir en bra kväll
Citera
2016-03-22, 08:04
Medlem
Claviuss avatar
Funkar det att dra lite tjack idag om jag ska ta E på lördag? Vill inte bränna ut mig tills dess liksom.
Citera
2016-03-22, 08:48
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clavius
Funkar det att dra lite tjack idag om jag ska ta E på lördag? Vill inte bränna ut mig tills dess liksom.

Ja.
Citera
2016-03-23, 01:27
Medlem
Jag hade ett, enligt mig, riktigt bra tjack förra helgen. Det har dessutom fått oerhört bra respons från annat håll. Har inte hört någon som varit missnöjd med det. Jag bjöd en kompis, som aldrig testat tjack innan, på några linor. Han påstod att han inte kände någonting.

Det tycker jag är ganska konstigt. Han var ganska packad vid tillfället. Han har dessutom ADD som han medicinerar mot, om det har någon betydelse. Jag tyckte att han förändrades lite, men eftersom han var packad är det svårt att avgöra.

Hade han måhända för höga förväntningar? Är han immun?
Citera
2016-03-23, 04:32
Medlem
Varför får jag aldrig rysningar och den där euforiska känslan på tjack? Det enda är att jag blir jävligt pratglad och pigg så det är ju en av effekterna iaf. Tjackat på fest i över ett år nu, är min tolerans hög? Jag tar ett par linor per kväll, max en halv gubbe per gång om ens det.
Citera
2016-03-23, 11:44
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Varför får jag aldrig rysningar och den där euforiska känslan på tjack? Det enda är att jag blir jävligt pratglad och pigg så det är ju en av effekterna iaf. Tjackat på fest i över ett år nu, är min tolerans hög? Jag tar ett par linor per kväll, max en halv gubbe per gång om ens det.
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Till er som inte blir euforiska av bara tjacket, testa rök lite gräs/hasch, eller några bira till er som hellre föredrar det.
Citera
2016-03-23, 12:15
Medlem
MrPokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Till er som inte blir euforiska av bara tjacket, testa rök lite gräs/hasch, eller några bira till er som hellre föredrar det.

Funderat över denna kombinationen. Tycker ändå att tjack stundom har lite psykiskt påfrestande perioder. Inga badsaltsmanier, men ändå liksom lite halvmörka stunder. Tillsammans med gräs känns det som att man skulle kunna riskera att få ett århundrades snetripp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in