Citat:
Ursprungligen postat av
Maythe4th
Tjena!
Jag har lite funderingar kring amfetamin-bruk i syfte att klara studierna och jobbet optimalt.
Planen är att i veckan köpa 25g och inta det per oralt i kapslar i doser om 300-400mg på morgonen (mån-fre).
Har använt amfetamin nasalt ett 20-30 tal gånger förr, men enbart i party syfte.
Har på så sätt aldrig känt av någon direkt abstinens på tjack.
Jag har fått för mig att tjack inte är så skadligt för hjärnan om man äter det (jmf nasalt),
är min hypotes korrekt? ?
Sen undrar jag hur lång tid det tar för mig att utveckla ett fysiskt beroende?
Jag uppskattar verkligen eran tid, erfarenheter och tackar er på förhand!
Mvh
Jag använde tjack i studiesyfte mer än en gång under mina studier. om man säger så Det funkar bra för mig, det viktiga är att man har disciplin och faktiskt pluggar - men det är ju inga problem om du tar skolan seriöst.
Tar du det varje dag i flera veckor kommer du bli sliten - även om du somnar så är sömnen inte lika djupgående och blablabl.. Beroendet när jag pluggade handlade inte om någon abs men däremot smakar man ju på en förbjuden frukt - det är svårare att t ex skriva uppsatser nykter sen när man vet hur man kan dopa sig, jag körde igenom typ en tredjedel av studierna tjackad och tycker att det vässade framför allt uppsatser.
Har senare använt det i arbetet också hehe. Har aldrig varit "påtänd" såklart, bara suttit med den där milda fokusen som skriver mail, pratar i telefon och antecknar samtidigt.
Kör på men ta mindre doser om du inte har riktigt skittjack!