Citat:
Ursprungligen postat av
Skriuw
Tjackdoften är väldigt enkelt att få till. Tjack är tjack och ska funka oavsett kassa synapser. Kolla bara hardcoretjackisarna som kört i 30 år. Dom går igång på bra tjack och där snackar vi korskopplade ledningar. Hade du haft såna problem med synapserna så hade du inte fungerat speciellt bra nykter heller. En timmes hyfsat halvdant rus, sen ett värdelöst bakgrundsbrus och gärna sömnlöshet till förbannelse, känns det igen? Kika runt lite hur folk beskriver en del rc's så kommer du nog känna igen dig. Försök få tag på amfetamin recip även om det är dyrt så kommer du nog återse det fina igen

Kanske är det så. Men testade lite RCs förr och tyckte oftast de rusen var rätt bra obehagliga. Kanske var någon placebo rörande att jag var lite fientligt inställd till dem.
Alltså, jag vet inte. Pigg blir jag, och de senaste gångerna har det känts
för mycket. Börjar kanske med en 0.1, varpå man efter 1 dygn landar på typ 0.4gs linor. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva det. Men du kanske har rätt. Vad vet jag. Tråkigt, iallafall. Men jag får ingen eufori ö.h.t på kokain heller. Och det
vet jag att jag har fått tag i bra grejer. Men men. Vad gör man? Är i princip nykter ny ändå.
Vet att folk pratar om metabankat hit och dit, men det anser jag mig känna igen, för då sitter jag alltid på toan efter 24 timmar, stirrandes på mina händer och ser fraktaler i periferin. Fortfarande ingen direkt på det heller.