2015-06-16, 05:47
Medlem
Vad kan jag ha fått nu i helgen? Är van att bli pigg på en normal lina men detta jag och tjejen tog var inte något jag kände igen. Jag blev snarare trött och hängig och tjejen la sig och började skaka. Luktade tjack och det var i vanlig pulverform.
Citera
2015-06-16, 05:55
Medlem
Xombies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Vad kan jag ha fått nu i helgen? Är van att bli pigg på en normal lina men detta jag och tjejen tog var inte något jag kände igen. Jag blev snarare trött och hängig och tjejen la sig och började skaka. Luktade tjack och det var i vanlig pulverform.

Har märkt samma sak, finns tjack som man blir helt skev i huvet på. Eller så tog ni bara för mycket?
Citera
2015-06-16, 06:12
Medlem
När det börjar rinna i näsan och man vill gå ut o gå t.ex. hur undviker ni detta?

mvh
Citera
2015-06-16, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xombie
Har märkt samma sak, finns tjack som man blir helt skev i huvet på. Eller så tog ni bara för mycket?

Inte en chans, har tagit tjack länge och även om man kanske doserar lite skevt ibland så var detta ingen sån händelse. Får se nästa fylla om samma sak sker, isf åker 2 gubbar rakt i papperskorgen kan jag lov.
Citera
2015-06-16, 07:20
Medlem
ex69-dtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
När det börjar rinna i näsan och man vill gå ut o gå t.ex. hur undviker ni detta?

mvh

"Förbannade pollenallergi!" "Förbannade förkylning som inte ger sig..." Beroende på årstid!

Fattade nog frågan fel. Men där har du 2 bra ursäkter om någon undrar i alla fall!

Jag brukar bara låta det rinna? Går och "snorar" en stund så det stannar i näsan så länge som möjligt sen har jag alltid tuggummi eller halstablett när jag snortar för att få bort lite av smaken.

Efter ett tag rinner det ju ner och då brukar jag bara låta det rinna ner. Tror det mesta har absorberats av slemhinnorna i näsan vid det laget. Om inte annat så tas ju tjack upp oralt också.

Ett tips (no homo) är att köra rektalt, Med en 3 ml pump känns det knappt, febertermometern som man fick i häcken som valp är mycket värre!

Inget rinn i näsan, diskret som fasen om man gjort det några gånger och en extra skjuts!
Näsan och luktsinnet är jag rädd om och snortar därför så lite som möjligt.
Visst inte nyttigt att få starka mediciner i rumpan heller men det är ju ändå förhållandevis vanligt inom sjukvården.
Både suppar (tabletter som ser ut som tamponger) och stesolid/iktorivil ges ju i rumpan via spruta också om jag inte minns fel!

Ooooj va tjackigt detta inlägget blev haha. Vaknade kl 5 och startade morgonen med en fin dos bums i kaffet!

Ha en trevlig dag gott folk!
Citera
2015-06-16, 09:37
Medlem
godmorgon vänner. Ja iaf för er som fått lite sömn.

Lång story, kort.

Jag lider av depression och social fobi,
Fixade lite AF.
Tog igår en minimal dos. Alltså, ytterst lite, (mindre än vad du tänker nu) på fingret och blandade det i vatten och drack.
Fick ett fint rus, mådde jäkligt bra i ca 30min. Sedan ett helvete. Ångest, Depression x20.

På det igen, tog lite till. (fick för mig att jag kanske hade tagit för lite första gången )
Fick ett fint rus, mådde jäkligt bra i ca 60min. Sedan ett helvete. Ångest, Depression x20.

NU vaken.

Frågor,
Hur är det möjligt att ens få ett rus av en sådan minimal dos?
Är det skit?
Hur är det möjligt att må så jäkla piss av så lite?

Är det möjligt att på någotvis dosera så jag höjer min livsglädje med säg ca 10%
och på någotvis slippa dessa avtändningar?

Tacksam för svar
Citera
2015-06-16, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helgeknut
godmorgon vänner. Ja iaf för er som fått lite sömn.

Lång story, kort.

Jag lider av depression och social fobi,
Fixade lite AF.
Tog igår en minimal dos. Alltså, ytterst lite, (mindre än vad du tänker nu) på fingret och blandade det i vatten och drack.
Fick ett fint rus, mådde jäkligt bra i ca 30min. Sedan ett helvete. Ångest, Depression x20.

På det igen, tog lite till. (fick för mig att jag kanske hade tagit för lite första gången )
Fick ett fint rus, mådde jäkligt bra i ca 60min. Sedan ett helvete. Ångest, Depression x20.

NU vaken.

Frågor,
Hur är det möjligt att ens få ett rus av en sådan minimal dos?
Är det skit?
Hur är det möjligt att må så jäkla piss av så lite?

Är det möjligt att på någotvis dosera så jag höjer min livsglädje med säg ca 10%
och på någotvis slippa dessa avtändningar?

Tacksam för svar

Du svarade dig själv. Du skrev vad du lider av. När ruset lägger sig ner därför får du depp o ångest x10
eller x20. Tydligen din kropp är i läget där den mår dåligt utan CS( läs på om amfetamin mitt förslag o biverkningar).
Så, inget konstigt.

Lycka till.
Citera
2015-06-17, 06:17
Medlem
Nu drog jag min sista lina. jag har suttit och kört en gubbe tjack sedan klockan 15 igår. Frågan är nu, om jag vilar en dag, kan jag fortsätta mitt race dagen efter? Kommer min tolerans att gå upp under en sån kort tid? Jag tänkte att jag kör två gubbar den här gången så att det varar längre. Kommer jag få ut samma rus, eller kommer jag känna av mycket mindre?
Citera
2015-06-17, 12:41
Medlem
Tjenare, Vill ställa några frågor till folk som har vait innom tjackvärlden ett bra tag och seriösa svar skulle uppskattas. Har en bekant till mig som köppt 100g gult klet bommultjack för 8500kr tycker ni han blev blåst ?
och han hade innan köpt 85% vitt klettjack inte bommul för 18000kr ( Båda gångerna har han handlad i GBG) tycker ni han blev blåst där med ?
Vet någon hur många %igt klettjack kan bli och hur många % brukar tjacket ligga på hos en varnig gatukran som enbart säljer g eller 5or?
Kan min kompis på något vis testa tjacket och se hur många % det ligger på ?
MVH H4ce
Citera
2015-06-17, 12:46
Medlem
hoppidoppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h4ce
Tjenare, Vill ställa några frågor till folk som har vait innom tjackvärlden ett bra tag och seriösa svar skulle uppskattas. Har en bekant till mig som köppt 100g gult klet bommultjack för 8500kr tycker ni han blev blåst ?
och han hade innan köpt 85% vitt klettjack inte bommul för 18000kr ( Båda gångerna har han handlad i GBG) tycker ni han blev blåst där med ?
Vet någon hur många %igt klettjack kan bli och hur många % brukar tjacket ligga på hos en varnig gatukran som enbart säljer g eller 5or?
Kan min kompis på något vis testa tjacket och se hur många % det ligger på ?
MVH H4ce

Det går att rena bort allt om du fått ett obankat amfetamin i från början. Man kan få bort lite nasty chems bara på de få procenten. Sedan doserar du mindre än 0,1g, mycket mindre, om du är nybörjare. Jag skulle aldrig ta mer än 0,15 på en gång av rent amfetamin. Blir "overampad" av bara den mängden oralt... Hur du gör får du ta reda på genom att läsa Kemi. Det kräver bara Kemins grunder, d.v.s. det man lär sig om man t.ex studerade natur på gymnasiet.

Jag hade inte litat på procent om jag inte hade mätt det själv iaf.
Det går göra. Den som säger nej är bara ointresserad
Citera
2015-06-17, 14:45
Medlem
Ok men tycker du/ni min vän betalade för mycket för bommultjack (8500kr)
Och för det 85%iga klet tjacket 18000kr ? Vad skulle ni som håller på med tjack betala för bommul och för 85%igt klet?
Citera
2015-06-17, 14:50
Medlem
EliasGranqvists avatar
Jag känner inte till något alls om detta och hittar ingen information någon annanstans. Därför hoppas jag att någon här kan svara på nedanstående.

Om en person har testats positivt för 1,5 µg/g amfetamin och personen aldrig brukar använda amfetamin, hur pass påverkad kan man anta att personen var? Kan det tänkas att folk märkte att personen var påverkad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in