2011-11-02, 17:30
Medlem
JoliQuZs avatar
Efter ha dragit i sig runt 1g bra tjack så skulle jag pissa och det pisset som kom mot slutet blev tjockt och "klumpigt" typ... Det såg ut som sarre ungefär, min första tanke var att det är njurarna som säger ifrån?
Citera
2011-11-03, 23:29
Medlem
varför ska man inte ta tjack om man tar ssri?
Citera
2011-11-04, 07:39
Medlem
Subject9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duallayer
varför ska man inte ta tjack om man tar ssri?

risk før seratonergt syndrom, vilket inte ær så stor chans alls men risken økar ifall tjacket ær utbankat med meta osv. Onødig risk.
Citera
2011-11-04, 09:53
Medlem
lugna ner digs avatar
Kan jag freebasa mitt metamfetamin eller fungerar det bara med kristaller? Detta är mer i stenform
Citera
2011-11-04, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Subject9
risk før seratonergt syndrom, vilket inte ær så stor chans alls men risken økar ifall tjacket ær utbankat med meta osv. Onødig risk.

ok, tack för svar
Citera
2011-11-04, 23:25
Medlem
EvelKnievels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoliQuZ
Efter ha dragit i sig runt 1g bra tjack så skulle jag pissa och det pisset som kom mot slutet blev tjockt och "klumpigt" typ... Det såg ut som sarre ungefär, min första tanke var att det är njurarna som säger ifrån?
Du kan ta det helt lugnt Det du ser i urinet är faktiskt amfetamin och lite andra restprodukter som följer med ut.
Citera
2011-11-04, 23:35
Medlem
SMD FBs avatar
Vad är det i pulvret som får bommulstjacket att få en sådan fällning eller vad det är? Riktigt jobbigt att man måste vara snabb som fan att sätta pannan innan det börjar stelna. Skall man sätta på en som är svårstucken är ju inte kul alls..
Eller är det bommulstjack jag pratar om öht?
Citera
2011-11-05, 11:08
Medlem
Boxis avatar
Är mitt tjack dåligt?
Jag är noob inom tjackvärlden, jag saknar våg och jag saknar någon kunnig i min närhet som kan väga tjacket eller mäta med ögonmåttet åt mig. Kruxet är att jag inte känner så värst mycket när jag tar tjack, lite uppskruvad någon enstaka gång blir jag men överlag tycker jag att det är en värdelös drog men det kanske är för att mitt tjack är dåligt? Jag brukar ta ungefär 2cm per näsa, linorna är lika tjocka som ett pennstreck ungefär, borde det vara lagom om det är standardtjack?
Citera
2011-11-05, 11:14
Medlem
80-talists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Vad är det i pulvret som får bommulstjacket att få en sådan fällning eller vad det är? Riktigt jobbigt att man måste vara snabb som fan att sätta pannan innan det börjar stelna. Skall man sätta på en som är svårstucken är ju inte kul alls..
Har hört att det ska vara rester av koffeintabletter (typ bindningsmedel o.dyl.) som krossats och blandats med amfetaminet i bankningssyfte.
Citera
2011-11-05, 12:58
Medlem
Citat:
http://www.youtube.com/watch?v=hCM-iYZXFRs

Citat:
Ursprungligen postat av Boxi
Är mitt tjack dåligt?
Jag är noob inom tjackvärlden, jag saknar våg och jag saknar någon kunnig i min närhet som kan väga tjacket eller mäta med ögonmåttet åt mig. Kruxet är att jag inte känner så värst mycket när jag tar tjack, lite uppskruvad någon enstaka gång blir jag men överlag tycker jag att det är en värdelös drog men det kanske är för att mitt tjack är dåligt? Jag brukar ta ungefär 2cm per näsa, linorna är lika tjocka som ett pennstreck ungefär, borde det vara lagom om det är standardtjack?
Hur många gånger har du tagit? och du kanske tar för små doser?
Citera
2011-11-05, 22:02
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80-talist
Har hört att det ska vara rester av koffeintabletter (typ bindningsmedel o.dyl.) som krossats och blandats med amfetaminet i bankningssyfte.

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
http://www.youtube.com/watch?v=hCM-iYZXFRs
Den videon kommer jag ihåg. Det kan säkert vara koffeintabletter som tjacket har bankats med men tycker det är jävligt onödigt då det komplicerar injektionen som fan. Finns mycket bättre varor att slänga i doset om man nu har intresse för det. Från och med nu bojkottar jag alla kranar som säljer den skiten samt sprider runt ruttna rykten om hur förkastliga deras varor är. USCH.
Citera
2011-11-05, 22:56
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Den videon kommer jag ihåg. Det kan säkert vara koffeintabletter som tjacket har bankats med men tycker det är jävligt onödigt då det komplicerar injektionen som fan. Finns mycket bättre varor att slänga i doset om man nu har intresse för det. Från och med nu bojkottar jag alla kranar som säljer den skiten samt sprider runt ruttna rykten om hur förkastliga deras varor är. USCH.

Skjuter inte själv, men fattar fan inte hur folk som gör det kan få för sig att IV:a bomullstjack. Var det jag skulle jag ta mig både en och två funderare innan jag drog upp det i sprutan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in