2010-01-14, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Galadrin
Inte preis. första gången jag tog Amfetamin så tog jag det för att bli social (våga prata med andra) Jag var vaken i 2 dygn på en 0,5 bomb. Men Jag var inte social. var lika tyst som jag brukar vara.

Det är min erfarenhet, du har din. Vart vill du komma?
Citera
2010-01-14, 23:29
Medlem
Araknofobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Royal-
Första gången ni tog tjack vad tyckte ni var roligast att göra under "ruset"

Mvh

Gick en jävla bit, snackade konstant och satt uppe utomhus hela natten i väntan på att få köpa mer tjack. Minns det som igår!
Citera
2010-01-14, 23:30
Medlem
krimms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obliver
Det är min erfarenhet, du har din. Vart vill du komma?
Men vad är det med dig? Bara för att han citerar dig och tycker nåt annat betyder det inte att han har nåt emot dig.
Citera
2010-01-14, 23:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av krimm
Men vad är det med dig? Bara för att han citerar dig och tycker nåt annat betyder det inte att han har nåt emot dig.

Jag skrev att jag tyckte om att prata, han skriver att han inte gjorde det. Fanns inga frågor att ställa förutom intresse klubben frågor, darför frågade jag vart han ville komma med inlägget.

Och att skriva inte direkt får det att se ut som att iag skrev att prata är oslagbart.

Vardags hjälte.
Senast redigerad av Obliver 2010-01-14 kl. 23:55.
Citera
2010-01-14, 23:38
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:

Mvh

Ta en ändlös promenad och prata om allting och inget. Det och knulla är fortfarande det jag tycker är roligast att göra på tjack.
Citera
2010-01-22, 04:11
Medlem
InFlagrantis avatar
Citat:

Mvh

Första gången fattade jag inte så mkt. Hade inget att jämföra med. Hela världen va bara som ett stort härligt kaos där jag kunde göra vad jag ville. Glömde tom att jag hade testat tjack es jag va så jäkla upptagen med att ha kul.

Men i början (och nu med) så så vill man väll hänga på feta efterklubbar och röka cigg och snacka med stukade främlingar. Vara en god lyssnare.

Annars gillar jag att spela TP och naturligtvis ta långa promenader och snacka ut med nån man egentligen bara halvkänner. Och efter den promenaden har man ju känt varandra hela livet

Sex är jag helt ointresserad av under ruset dock..Då blir själen intressantare än kroppen.
Citera
2010-01-22, 15:53
Medlem
Galadrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InFlagranti
Första gången fattade jag inte så mkt. Hade inget att jämföra med. Hela världen va bara som ett stort härligt kaos där jag kunde göra vad jag ville. Glömde tom att jag hade testat tjack es jag va så jäkla upptagen med att ha kul.

Men i början (och nu med) så så vill man väll hänga på feta efterklubbar och röka cigg och snacka med stukade främlingar. Vara en god lyssnare.

Annars gillar jag att spela TP och naturligtvis ta långa promenader och snacka ut med nån man egentligen bara halvkänner. Och efter den promenaden har man ju känt varandra hela livet

Sex är jag helt ointresserad av under ruset dock..Då blir själen intressantare än kroppen.

Lite som mig då. gillar antingen vara ute på nån stor fest med bra tjack musik. eller sitta hemma och nörda framför css eller nått äventyr spel som wow
2-cb + wow ikväll
Citera
2010-01-22, 16:09
Medlem
Robbadobbs avatar
Är det ok att blanda tradolan med amfetamin med tanke på sertonegnt syndrom (även andra biverkningar, ja jag vet att jag har stavat fel).
Citera
2010-01-22, 16:13
Medlem
BillLees avatar
Citat:

Mvh

Minns inte, troligtvis att babbla som en galning tillsammans med mina speedade vänner.
Citera
2010-01-22, 16:15
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:

Mvh

Jag tyckte det var fasligt kul att sätta på flickvännen ett antal gånger när jag kom hem. Hon tyckte konstigt nog jag betedde mej lite dirty
Citera
2010-01-22, 16:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Är det ok att blanda tradolan med amfetamin med tanke på sertonegnt syndrom (även andra biverkningar, ja jag vet att jag har stavat fel).
Tror nog ep anfall är det du skall oroa dig för om så är fallet. Inte för jag tror det är någon större risk beroende på din dos och tolerans.
Citera
2010-01-22, 16:37
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaian
Tror nog ep anfall är det du skall oroa dig för om så är fallet. Inte för jag tror det är någon större risk beroende på din dos och tolerans.

Ajdå.. Då jag har naturligt låg kramptröskel väntar jag nog en dag. Tack för svar

Clonazepam hjälper antar jag? Skippar nog hursomhelst vill inte blanda för mycket, lär tänka på lilla levern också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in