2010-01-13, 23:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kejvs
på 2g om du snortar/bombar så kommer den 'överdos' bestå av några timmars sömn

...och en jädra speed trip vid uppvaknande! : )
Citera
2010-01-14, 00:55
Medlem
Galadrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obliver
...och en jädra speed trip vid uppvaknande! : )

Nja. Har tagit Amfetamin/meta i en lång tid och jag blir endast lugn och mysig på 2 gram.
Citera
2010-01-14, 01:16
Medlem
Araknofobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galadrin
Nja. Har tagit Amfetamin/meta i en lång tid och jag blir endast lugn och mysig på 2 gram.

Då fixar du dåligt amfetamin. Tror jag hade överdoserat på 2 gram, men jag tänker inte testa. Vågar inte ens panga i mig 1 gram, tror 2 gram hade blivit minst sagt obehagligt om inte mer än så. Hade nog blivit för mycket redan vid 1 gram.

Skaffa bättre kran!
Citera
2010-01-14, 01:24
Medlem
Galadrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Araknofobi
Då fixar du dåligt amfetamin. Tror jag hade överdoserat på 2 gram, men jag tänker inte testa. Vågar inte ens panga i mig 1 gram, tror 2 gram hade blivit minst sagt obehagligt om inte mer än så. Hade nog blivit för mycket redan vid 1 gram.

Skaffa bättre kran!

Nej. har en bra kran, Men tror jäg har en hjärnskada pga Cannabis kan göra mig aggresiv. och på Amfetamin så kan jag bli lugn / mysig.

Btw frågade i E tråden ang att Snorta E. funkar det? skulle behöva snabbt svar.
Citera
2010-01-14, 01:29
Medlem
Araknofobis avatar
Citat:
Nej. har en bra kran, Men tror jäg har en hjärnskada pga Cannabis kan göra mig aggresiv. och på Amfetamin så kan jag bli lugn / mysig.

Btw frågade i E tråden ang att Snorta E. funkar det? skulle behöva snabbt svar.

Att cannabis kan göra dig aggresiv och att amfetamin gör dig lugn/mysig beror troligtvis inte på någon hjärnskada, det är nog bara så du upplevt det för stunden.

MDMA går fint att snorta. Finare att bomba och finast att skjuta.
Citera
2010-01-14, 01:41
Medlem
Galadrins avatar
Citat:
Att cannabis kan göra dig aggresiv och att amfetamin gör dig lugn/mysig beror troligtvis inte på någon hjärnskada, det är nog bara så du upplevt det för stunden.

MDMA går fint att snorta. Finare att bomba och finast att skjuta.

Brukar alltid vara så. Blir ej Aggresiv nog till att det går utöver andra. men mina psychopathiska tankar vaknar om jag typ lyssnar på en opera/kyrk/lugn musik. och det gör mig aggresiv. Meta ger mig energy til att göra saker. typ som att prata här på FB i flera timmar. Men ochså lugn.
Citera
2010-01-14, 01:44
Medlem
Araknofobis avatar
Citat:
Brukar alltid vara så. Blir ej Aggresiv nog till att det går utöver andra. men mina psychopathiska tankar vaknar om jag typ lyssnar på en opera/kyrk/lugn musik. och det gör mig aggresiv. Meta ger mig energy til att göra saker. typ som att prata här på FB i flera timmar. Men ochså lugn.

Haha ja du, att dina psykopatiska tankar vaknar av cannabis kan jag inte riktigt svara på. Men ett lugn och fokus får jag också av tjack, även om jag är fysiskt påtänd med tefatspupiller och tuggande käkar. Är väl bara skönt enligt mig, är ju fortarande helt jävla nice?
Citera
2010-01-14, 01:45
Bannlyst
Citat:

Skaffa bättre kran!

Håller med.. 2 gram direkt eller hur
Citera
2010-01-14, 01:46
Medlem
Galadrins avatar
Citat:
Haha ja du, att dina psykopatiska tankar vaknar av cannabis kan jag inte riktigt svara på. Men ett lugn och fokus får jag också av tjack, även om jag är fysiskt påtänd med tefatspupiller och tuggande käkar. Är väl bara skönt enligt mig, är ju fortarande helt jävla nice?
Jodå jag älskar effekterna på både Amfetamin och Cannabis.
Har tuggat sönder mina läppar och tunga dom senaste 2 dagarna. inte sovit häller
Citera
2010-01-14, 01:47
Medlem
Araknofobis avatar
Citat:
Jodå jag älskar effekterna på både Amfetamin och Cannabis.
Har tuggat sönder mina läppar och tunga dom senaste 2 dagarna. inte sovit häller

Då så, inget att klaga på. Låt bli att leva ut dina psykopatiska tankar så ska du se att allt går vägen!

Nu ska jag sova, god natt allesammans!
Citera
2010-01-14, 03:25
Bannlyst
Har vaknat för inte så längesedan käkat lite och så efter ett 48timmars rus, nu har jag en lina kvar, hur länge kommer jag orka hålla mig uppe imorgon om jag drar den nu? Har jobb till klockan fyra.
Citera
2010-01-14, 07:24
Bannlyst
Citat:

Lugn på 2 gram? LUGN PÅ 2 GRAM?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in