2014-03-07, 03:28
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ambigue
Vad kan amfetamin vara utblandat med som gör att det får en extremt stark kemisk lukt? Vi snackar inte blommigt utan starkt kemiskt ā la rengöringsmedel typ.
Det är nog restprodukter. Om inte fribas-former luktar en massa? jag vet inte. Jag vet att det kan bli väldigt luktstarka ämnen som restprodukter av kemiska reaktioner, och sen kan ju kemikalierna som används också lukta en massa.
Citera
2014-03-07, 08:59
Medlem
---
Senast redigerad av hnjn 2014-03-07 kl. 09:21.
Citera
2014-03-07, 10:39
Medlem
Förloras det effekt på tjacket när man bombar på mätt mage? eller är det bara att det tar längre tid att kicka in?
Citera
2014-03-07, 11:06
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hnjn
Bara jag som får sjukt stora pupiller när jag tar tjack? Vågar knappt gå till affären för att handla. Solglasögon kunde ju ha varit ett alternativ om det hade vart sommar...

Någon här som har lite tips?

Händer mig med om jag är vaken ett par dygn. Tror inte det är speciellt ovanligt.
Citera
2014-03-07, 11:11
Medlem
Ser alltid till att ha mat i magen innan jag bombar, slår likvärdigt, ingen skillnad alls förutom att man mentalt mår bra mycket bättre om man intar föda..

Mina pupiller blir stora som tefat med men inget jag orkar bry mig om. Folk lägger märke till det, men det är allt..
Citera
2014-03-07, 16:02
Medlem
hoppidoppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dimitritabal
efter alla frågorna om kombinationen av amfetamin och benso bestämde jag mig igår o testa det, och som jag hade förväntat mig var det en dålig upplevelse och en slöseri med tjack, jag blev bara skev, sömnig för 10 minuter pigg 1 timme osv ... det liknade det cannabis ruset! så det är billigare o röka cannabis istället av tjack+benso, benso ska endast tas när man vill landa från ett tjack rus.
kastade 400mg tjack i skön.

Det var underligt.

Jag tycker att det är sjukt nice att komplettera amfetamin med benzo istället för t.ex alkohol.
Ruset blir bättre. Det tar bort alla negativa bieffekter tycker jag. Problem som att inte kunna sitta still, paranoia, snabba kvicka rörelser försvinner. Och man mår extra bra pga det inre lugnet man fått.

jag har bara gjort det med xanor en gång och stesolid en annan gång. Det var asnajs ju.

Vilken benzo och hur mycket tog du
Citera
2014-03-08, 13:18
Medlem
Provocerats avatar
Now, let's see.
Svalde sisådär, uppskattningsvis med skevt ögonmått 80-100mg metylfenidat från krossade ALSA54'or. Blandar ner detta med lite vitt och dricker.

Alltid, bokstavligen alltid, blir jag skitnödig av centralstimulantia. Varför?
Det bara rinner från röven som floden i Amazonas.

Har en välskött kost. Tränar. Aldrig rövknullad, förutom av staten.
Några idéer?

Lite efterhängsen. Såg att tråden handlar om Amfetamin, men det kvittar - jag blir skitnödig på alla CS! Förutom kaffe.
Citera
2014-03-08, 14:14
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocerat
Now, let's see.
Svalde sisådär, uppskattningsvis med skevt ögonmått 80-100mg metylfenidat från krossade ALSA54'or. Blandar ner detta med lite vitt och dricker.

Alltid, bokstavligen alltid, blir jag skitnödig av centralstimulantia. Varför?
Det bara rinner från röven som floden i Amazonas.

Har en välskött kost. Tränar. Aldrig rövknullad, förutom av staten.
Några idéer?

Lite efterhängsen. Såg att tråden handlar om Amfetamin, men det kvittar - jag blir skitnödig på alla CS! Förutom kaffe.

håller med, efter första strecket eller vilket sätt man nu intar tjacket på så måste man fan springa på skithuset snabbt.
Citera
2014-03-08, 15:11
Medlem
Cakewets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Händer mig med om jag är vaken ett par dygn. Tror inte det är speciellt ovanligt.

Märkligt nog får jag själv enorma tefatspupiller av mdma men av tjack påverkas mina pupiller inte övh. Faktiskt väldigt praktiskt
Citera
2014-03-08, 17:41
Medlem
Trodde inte att toalettfenomenet var allmänt utbrett. Alltid haft det problemet men polarna har aldrig sagt något så alltid trott att jag inbillat mig eller att det är fel på magen i övrigt.

Kul och se!
Citera
2014-03-08, 17:52
Medlem
Cakewets avatar
Okej, har tagit en REJÄL mängd nu för mig och märkte precis att min puls är lägre än vad den brukar vara än när jag är nykter? Känns lite oroväckande, kan det bero på att jag poppade en del stesolid igår o förrgår?

EDIT: Skumt, nu känner jag mig bara sjukt lugn o mysig fastän jag tagit mer än vad jag nånsin gjort haha!
Senast redigerad av Cakewet 2014-03-08 kl. 17:55.
Citera
2014-03-08, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cakewet
Okej, har tagit en REJÄL mängd nu för mig och märkte precis att min puls är lägre än vad den brukar vara än när jag är nykter? Känns lite oroväckande, kan det bero på att jag poppade en del stesolid igår o förrgår?

EDIT: Skumt, nu känner jag mig bara sjukt lugn o mysig fastän jag tagit mer än vad jag nånsin gjort haha!

Lekmans teori nu men stesolid har ju lång halveringstid och om du säger att du åt en hel del så lär också en hel del vara kvar i systemet.
Det borde ju lugna ner kroppen en del.

Hitta en tråd också där någon frågade samma sak och en kille säger att han spenderat x antal timmar framför Google utan svar på problemet. Verkar bara vara ytterst få som upplevt det du beskriver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in